Dus alle vormen van penetratie? Dus als je als meisje gevingerd wordt ben je ook ontmaagd? Want je zegt wel tijdens een seksuele handeling, dus je kunt jouw post samenvatten tot: penetratie door een (seks)partner.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Puur theoretisch blijf je dan maagd natuurlijk. Alhoewel ik niet weet of zo'n voorbinddildo hier meegerekend mag worden (mocht hier ooit sprake van zijn)..
Misschien dat in dit geval elke vorm van eerste penetratie tijdens een sexuele handeling, ook als defloratie aangemerkt wordt en de penis enkel als overbodig aanhangsel gezien kan worden.
Ik vind het lief dat je mij lief vindt.
Zelfs dat zal me niet van mijn Maagd zijn afbrengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
neem je toch zo'n poolse importvrouw?![]()
Jij bent geestelijk nog maagd, net als maria.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zelfs dat zal me niet van mijn Maagd zijn afbrengen.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef Imberr het volgende:
ja
Eerst leren lezen voordat je gaat woordenneuken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dus alle vormen van penetratie? Dus als je als meisje gevingerd wordt ben je ook ontmaagd? Want je zegt wel tijdens een seksuele handeling, dus je kunt jouw post samenvatten tot: penetratie door een (seks)partner.
Ben ik het niet mee eens. Ontmaagding is seks hebben, klaar. Je hoort van homoseksuelen vaak dat ze twee keer ontmaagd zijn. Vrouwen kunnen ook seks hebben, maar ik denk dat je daarbij niet echt van ontmaagding kan spreken, al voelt het waarschijnlijk wel zo.
En trouwens, ik vind dat je best zo mooie taal mag gebruiken, maar schrijf seks dan zoals het hoort in de nederlandse taal. Met ks dus, behalve in samengestelde woorden waarvan het tweede woord engels is, zoals sexshop.
Jij bent zeker die 40jaar oude maagdquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef kaasaanfiets het volgende:
wat een trieste lui alllemaal iedereen is ontmaagt op zijn 15e? geloof je het zelf?
me nono pas na het trouwen
Je zei liegbeestquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:13 schreef TheFrankey het volgende:
haha liegbeesten allemaal hier.
of je gaat daar op vakantie ...is mischien nog goedkoperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
neem je toch zo'n poolse importvrouw?![]()
Nerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:38 schreef Nashje het volgende:
Helft van alle nerdjes hier zuigen uit hun duim, anders zit je niet op Fok.
Ik ben overigens op m'n 11e ontmaagd.
Nopequote:
tis toch wat, ben je al 15 en nog steeds maagdquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:14 schreef Hpzone het volgende:
15 en nog steeds maagd, gisteren hadden we te weinig tijd
quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:27 schreef addie84 het volgende:
[..]
tis toch wat, ben je al 15 en nog steeds maagd![]()
Bek dicht , fatty!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
VMBO-Topic.
Verkapte ik-ben-wanhopig-en-wil-iedere-lelijke-trol-wel-neuken-ook-al-is-ze-maagd-postquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef B_BOY het volgende:
als er dames zijn die er problemen mee hebben dat ze maagd zijn bel me. of voeg meop msn toe.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
Haaaaaaaaallo, haaaaaaaaallo!!!111111
Ik ben geen maagd meer.
Welke nicht heeft jou in je kont geneukt dan? Of heb jij in iemands poeperd lopen stampen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Koewam het volgende:
[..]
Haaaaaaaaallo, haaaaaaaaallo!!!111111
Ik ben geen maagd meer.
Nee, zo ging het niet. Waarom ben je hier zo nieuwsgierig over trouwens?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh wacht, je hebt dus een wijf lopen neucken, toen dacht je van 'hè bah' en toen prefereerde te voortaan jongens? Zoiets?.
Wellicht kom ik ooit ook uit de kastquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:27 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, zo ging het niet. Waarom ben je hier zo nieuwsgierig over trouwens?
i'll be waitinggg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wellicht kom ik ooit ook uit de kast.
Misschien wilt hij het wel met jou proberen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh wacht, je hebt dus een wijf lopen neucken, toen dacht je van 'hè bah' en toen prefereerde te voortaan jongens? Zoiets?.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:03 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik ben 24 en nog steeds maagd
T is wat...quote:
Zou jij in discotheken neuken dan??quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:58 schreef lugum het volgende:
en dat ligt overigens niet aan mijn looks, ik ben gewoon geen uitgaanstype
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zou jij in discotheken neuken dan??![]()
![]()
Waaromquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef lugum het volgende:
het is dat ik je profiel heb bekeken anders zou ik zweren dat die woorden van een vrouw afkwamen![]()
Nou ja, goed, blij is misschien wat overdreven. Het maakt mij niet uit, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:01 schreef lugum het volgende:
je bent een jonge (virale?) vent en blij dat je nog maagd bent?![]()
![]()
Die zitquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef Nickthedick het volgende:
Maagd zijn op een late leeftijd is net zo min een prestatie als ontmaagd te zijn op een jonge leeftijd kinderen.![]()
Daar bedoel ik jou ook mee Fuif.quote:
Weet ik hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Daar bedoel ik jou ook mee Fuif.![]()
Maag zoekt maagd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef lugum het volgende:
toch misschien iets voor talpa, maagd zoekt .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |