niks mis mee.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben 21 en nog steeds maagd
donequote:Op woensdag 16 november 2005 17:23 schreef het.ismij het volgende:
heb je mensen op fok!?? das knap,..
Geen stress,..quote:
Das wel coowl,..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef jc-flower het volgende:
Boogschutter, Tweeling en ja ook MaagdBen bijna 18 trouwens.
Geen idee, mijn 2 beste vriendinnen zijn nog steeds maagd en zijn 18quote:Op woensdag 16 november 2005 19:46 schreef Departak het volgende:
16 en sinds paar maandjes geen maagd meer.
p.s. Of dit forum zit vol met flashers die stoer proberen te zijn met hun fictieve ontmaagding op hun 13/14e of ik ben gewoon ouderswets. Is dat niet FoK!king vroeg?
Tsja Het is vernieuwend,..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was er toch redelijk bijtijds bij en heb er toendertijds toch aardig van genoten. Blijft toch iets apart een ontmaagding.
Och je ontdekt steeds weer iets nieuws. Zeker na je ontmaagding ontdek je pas hoe fijn het wel niet kan zijnquote:
na weken van training en jaren van expirimenter wordt het steeds leuker,..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och je ontdekt steeds weer iets nieuws. Zeker na je ontmaagding ontdek je pas hoe fijn het wel niet kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |