abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:00:12 #51
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31148639
quote:
Een boer kijkt op zijn land hoe het erbij staat. Opeens ziet hij een bonenstaak tot in de wolken.
Hij klimt erin en bovenaan ziet hij opeens Petrus staan.
Hij vraagt waar hij is, en hij blijkt in de hemel te zijn.
Hij mag ook van Petrus naar binnen, maar dan moet hij om zes uur terug zijn.
Hij heeft de grootste lol, maar dan ziet hij dat het al 5 over 6 is.
Hij rent naar de poort, en Petrus is hem aan het dichtdoen.
"Ah, plies, mag ik weer naar huis?"vraagt hij.
"Okee, maar op één voorwaarde.
Je bent een spin, en als je op e grond komt ben je weer mens."
Zo gezegd, zo gedaan.
Maar dan blijkt dat het touw veel te kort is.
"Ik ben een spin, ik maak een touw".
Dan krijgt hij een poer in zijn zij. "Henk, Henk, je ligt te poepen in bed!!!"
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:04:49 #52
3767 Herald
Come get some
pi_31148750
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef Prowl het volgende:

[..]
ai, herkenbaar
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31148966
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik weet nog een goed mopje over boeren:
[..]
die gaat toch juist over tieten? over die uiers? dan zou ik em leuker vinden
You've just been F'd in the A
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:07:41 #54
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31150453
quote:
Eén van de koeien van boer Sander is ziek. Hij gaat te rade bij boer Snor. "Wat heb jij gedaan toen je koe ziek was?", vraagt hij. "Ik heb ze veel citroenen gegeven", luidt het antwoord. Een paar dagen later komt boer Sander terug. "Mijn koe is gestorven", zegt hij droevig. "Dat is nu hetzelfde wat ik meemaakte", zegt boer Snor. "Mijn koe is toen ook gestorven!"
pi_31153605
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef Prowl het volgende:

[..]
ha ha

Цой жив
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:55:37 #56
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31153715
hej joh boeren zijn cool jaaaaa
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:52:02 #57
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_31509458
dit topic is geniaal Onbeschofte tvp dus
Anders krčdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:06:37 #58
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31509748
Een boer en een knecht werken al jaaaaren samen maar wisselen bijna geen woorden met elkaar. "s Ochtends is het altijd: "goeiemorgen boer" en "goeiemorgen knecht" . 10 jaar lang.

Op een dag komt de knecht aan op zijn nieuwe brommer. "goh een brommer", zegt de boer, waarop de knecht zegt "ik neem ontslag!" "Waarom", vraagt de boer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:38:13 #59
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31511866
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:00 schreef Prowl het volgende:

[..]
ja die's leuk
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:56:00 #60
93427 Echo99
Š Boy_Snakeye 21.07.05
pi_31512131
Boerin Harms brengt 's ochtends haar zoontje Hendrikus naar school. Ze komen langs een weiland waarin een stier met een stijve leuter van minimaal 50 cm staat. Moe, zegt Hendrikus, wat is dat? Boerin Harms krijgt een rood hoofd en antwoord: Ehmm.. das niks Hendrikus, loop nou maar door anders komen we te laat op school.

Die middag wordt Hendrikus door zijn vader, Boer Harms, opgehaald. Wederom lopen ze langs het weiland waar dezelfde stier nog steeds met die enorme tampeloeris loopt te paraderen. Hendrikus is nog nieuwsgierig een vraagt zijn vader: Pa, wat is dat? Boer Harms kijkt hem aan en zegt: Dat is nou een penis Hendrikus. Nou, zegt Hendrikus, moeder zei vannochten nog dat 't niets was.
Waarop vader antwoord: Ja, je moeder is verwend jong.
Lang leve mij! *O*
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 15:31:40 #61
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31512567
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:56 schreef Echo99 het volgende:
Boerin Harms brengt 's ochtends haar zoontje Hendrikus naar school. Ze komen langs een weiland waarin een stier met een stijve leuter van minimaal 50 cm staat. Moe, zegt Hendrikus, wat is dat? Boerin Harms krijgt een rood hoofd en antwoord: Ehmm.. das niks Hendrikus, loop nou maar door anders komen we te laat op school.

Die middag wordt Hendrikus door zijn vader, Boer Harms, opgehaald. Wederom lopen ze langs het weiland waar dezelfde stier nog steeds met die enorme tampeloeris loopt te paraderen. Hendrikus is nog nieuwsgierig een vraagt zijn vader: Pa, wat is dat? Boer Harms kijkt hem aan en zegt: Dat is nou een penis Hendrikus. Nou, zegt Hendrikus, moeder zei vannochten nog dat 't niets was.
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31512824
Een Groningse boer, een indiaan en een oliebaron komen te overlijden. Ze hebben goed geleefd dus Petrus brengt ze naar God. "Ik zal jullie belonen voor jullie goede leven", zegt God, "kom maar mee."

Als eerste komen ze bij olievelden zo ver het oog rijkt. "Dit", zegt God tegen de oliebaron, "is allemaal voor jou." De oliebaron valt huilend op de grond en dankt God.

Dan komen ze bij de eeuwige jachtvelden; groene prairies zo ver het oog rijkt, vol met bizons. "Dit", zegt God tegen de indiaan, "is allemaal voor jou." De indiaan valt ook op zijn knieën en begint God te danken. "Ik zal een totem voor u maken.", belooft hij

Dan gaat God verder met de Groningse boer. Ze komen bij kleigronden, ontzettend vruchtbare grond, zover het oog kan zien. "Dit", zegt God tegen de Groningse boer, "is allemaal voor jou." God bereid zich er vast op voor dat de boer begint te huilen en Hem te danken maar in plaats daarvan zegt de Groningse boer "Wat doe Je hier nog man?! Dit is mien laand! Wegwezen!!"
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:55:41 #63
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31514663
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:52 schreef Nemephis het volgende:
*mop*
Meesterlijk
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31520210
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:18 schreef MI55ILLE het volgende:
Zo, en nu is het klaar
Genoeg gelachen!
  Moderator / Redactie FP maandag 17 oktober 2005 @ 23:29:35 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_31521183
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:56 schreef Echo99 het volgende:

whehehehe
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:44:31 #66
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_31523036
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef remlof het volgende:
Een boer in Friesland heeft last van de straaljagers die steeds over zijn erf vliegen. Hij gaat zijn beklag doen en als compensatie mag hij een keer meevliegen. De boer stapt in de straaljager en ze stijgen op. Zegt de boer ineens Ha'k wel gedacht!!! De piloot vindt hem een beetje raar, maar ze gaan toch verder. De piloot gaat een beetje stunten en de boer zegt steeds Ha'k we gedacht! Rare gast denkt die piloot. Het sluitstuk van de vlucht is een looping met de straaljager. Zegt de boer ineens Ha'k niet gedacht!!! Eenmaal aan de grond vraagt de piloot aan de boer wat dat nou was, eerst ha'k we gedacht en ineens ha'k nie gedacht. "Nou", zegt de boer, "dat ik in mijn broek zou schijten ha'k we gedacht, maar dat ik de stront in mijn nek zou vinden ha'k nie gedacht!"

mooi mooi
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:32:53 #67
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31523808
Een boer pakt zijn vrouw bij een borst en zegt: "Als die nou eens wat groter was, dan konden we een melkkoe wegdoen." De volgende dag pakt de boer zijn vrouw bij de andere borst en zegt: "als die nou ook eens wat groter was, dan konden we twee melkkoeien wegdoen." Waarop de vrouw de boer bij zijn lul grijpt en zegt: "Als die nou eens wat groter was, dan konden we de knecht ook nog wegdoen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')