quote:Een boer kijkt op zijn land hoe het erbij staat. Opeens ziet hij een bonenstaak tot in de wolken.
Hij klimt erin en bovenaan ziet hij opeens Petrus staan.
Hij vraagt waar hij is, en hij blijkt in de hemel te zijn.
Hij mag ook van Petrus naar binnen, maar dan moet hij om zes uur terug zijn.
Hij heeft de grootste lol, maar dan ziet hij dat het al 5 over 6 is.
Hij rent naar de poort, en Petrus is hem aan het dichtdoen.
"Ah, plies, mag ik weer naar huis?"vraagt hij.
"Okee, maar op één voorwaarde.
Je bent een spin, en als je op e grond komt ben je weer mens."
Zo gezegd, zo gedaan.
Maar dan blijkt dat het touw veel te kort is.
"Ik ben een spin, ik maak een touw".
Dan krijgt hij een poer in zijn zij. "Henk, Henk, je ligt te poepen in bed!!!"
die gaat toch juist over tieten? over die uiers? dan zou ik em leuker vindenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik weet nog een goed mopje over boeren:
[..]
quote:Eén van de koeien van boer Sander is ziek. Hij gaat te rade bij boer Snor. "Wat heb jij gedaan toen je koe ziek was?", vraagt hij. "Ik heb ze veel citroenen gegeven", luidt het antwoord. Een paar dagen later komt boer Sander terug. "Mijn koe is gestorven", zegt hij droevig. "Dat is nu hetzelfde wat ik meemaakte", zegt boer Snor. "Mijn koe is toen ook gestorven!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
ja die's leukquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:56 schreef Echo99 het volgende:
Boerin Harms brengt 's ochtends haar zoontje Hendrikus naar school. Ze komen langs een weiland waarin een stier met een stijve leuter van minimaal 50 cm staat. Moe, zegt Hendrikus, wat is dat? Boerin Harms krijgt een rood hoofd en antwoord: Ehmm.. das niks Hendrikus, loop nou maar door anders komen we te laat op school.
Die middag wordt Hendrikus door zijn vader, Boer Harms, opgehaald. Wederom lopen ze langs het weiland waar dezelfde stier nog steeds met die enorme tampeloeris loopt te paraderen. Hendrikus is nog nieuwsgierig een vraagt zijn vader: Pa, wat is dat? Boer Harms kijkt hem aan en zegt: Dat is nou een penis Hendrikus. Nou, zegt Hendrikus, moeder zei vannochten nog dat 't niets was.
Waarop vader antwoord: Ja, je moeder is verwend jong.
Meesterlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:52 schreef Nemephis het volgende:
*mop*
Genoeg gelachen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:18 schreef MI55ILLE het volgende:
Zo, en nu is het klaar
whehehehequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:56 schreef Echo99 het volgende:
Boerin Harms brengt 's ochtends haar zoontje Hendrikus naar school. Ze komen langs een weiland waarin een stier met een stijve leuter van minimaal 50 cm staat. Moe, zegt Hendrikus, wat is dat? Boerin Harms krijgt een rood hoofd en antwoord: Ehmm.. das niks Hendrikus, loop nou maar door anders komen we te laat op school.
Die middag wordt Hendrikus door zijn vader, Boer Harms, opgehaald. Wederom lopen ze langs het weiland waar dezelfde stier nog steeds met die enorme tampeloeris loopt te paraderen. Hendrikus is nog nieuwsgierig een vraagt zijn vader: Pa, wat is dat? Boer Harms kijkt hem aan en zegt: Dat is nou een penis Hendrikus. Nou, zegt Hendrikus, moeder zei vannochten nog dat 't niets was.
Waarop vader antwoord: Ja, je moeder is verwend jong.
mooi mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef remlof het volgende:
Een boer in Friesland heeft last van de straaljagers die steeds over zijn erf vliegen. Hij gaat zijn beklag doen en als compensatie mag hij een keer meevliegen. De boer stapt in de straaljager en ze stijgen op. Zegt de boer ineens Ha'k wel gedacht!!! De piloot vindt hem een beetje raar, maar ze gaan toch verder. De piloot gaat een beetje stunten en de boer zegt steeds Ha'k we gedacht! Rare gast denkt die piloot. Het sluitstuk van de vlucht is een looping met de straaljager. Zegt de boer ineens Ha'k niet gedacht!!! Eenmaal aan de grond vraagt de piloot aan de boer wat dat nou was, eerst ha'k we gedacht en ineens ha'k nie gedacht. "Nou", zegt de boer, "dat ik in mijn broek zou schijten ha'k we gedacht, maar dat ik de stront in mijn nek zou vinden ha'k nie gedacht!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |