Hij is toch al lang doodquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:23 schreef iamredleader het volgende:![]()
Pool loopt jaren met kogel in hoofd
Hoe doet hij dat toch
quote:Wat er in dat bericht niet vermeld is dat hij een hartaanval veinsde om er tussenuit te glippen, maar opgepakt werd en nu een behoorlijke celstraf riskeert.Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef Stofje het volgende:
Eindelijk goed nieuws
Pool heeft miljonairsweekend in Amsterdam
quote:Alweer 5 jaar alleen dit topic al inderdaad.
quote:Nog matiger dat je na je vrijlating bent overleden.Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Pool het volgende:
Alweer 5 jaar alleen dit topic al inderdaad.Wel matig dat ik word opgepakt als ik dat met een paar leuke miljonairsfeestjes probeer te vieren.
Ik zag 'm staan en dacht... Nee, ik sla een keer overquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij leeft en drinkt weer:
Beschonken Pool sleurt agent mee
Malle Pool.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan en dacht... Nee, ik sla een keer over.
Ik vond het wel weer eens tijd voor een mooie kick.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ik zag 'm staan en dacht... Nee, ik sla een keer over.
Die Poolquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Pool opgepakt voor doden taxichauffeur Kaatsheuvel
Dat zou wel wat te maken kunnen hebben met efteling radio, en of het theme van carnaval festival.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Had echt niet achter hem gezocht dat ie zo agressief kon zijn...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |