quote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Pool het volgende:
Hee Stofje!Ik heb weer iets stoms gedaan jongens.
![]()
[..]
Bron: nu.nl
best wel gek he normaal stoot + en - elkaar af nu nietquote:Op woensdag 12 december 2007 19:22 schreef iamredleader het volgende:
Dronken Pool rijdt met tractor over collega
Ja dus
Ik bedenk me nu pas dat ik dit natuurlijk in het kader van Serious Request had moeten doen via fok!.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef Stofje het volgende:
Pool hangt zich live op voor cam
Wel een beetje ziek, knul.. Maar RIP, jammer dat we je niet gelukkig hebben kunnen maken.
.
quote:Nepagenten beroven Pool
donderdag 12 november 2009 | 07:00
DEVENTER - Op de Lubeckstraat in Deventer is dinsdag rond 12.30 uur een Pool (54) van een fors bedrag beroofd door twee mannen die zich voordeden als politiemensen.
De Pool zat in een groene bestelbus die aan de kant was gezet door een grijze Audi A4-stationwagen met blauwe verlichting in de grille. De bestuurder van de bus dacht dat het een politie-auto betrof. Er zaten twee mannen in. Degene die uitstapte vroeg aan de drie inzittenden van de bus of ze geld bij zich hadden. De 54-jarige antwoordde bevestigend, waarop de 'agent' het meenam 'voor controle'. De man stapte weer in de Audi, die daarna wegreed. De man heeft kort blond haar, is 1.75 à 1.80 meter lang en droeg een donkere trui met V-hals en een kort, beige jack. De man heeft een doorleefd gezicht, met vermoedelijk een litteken op de linkerwang.
Die reacties op de FP.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef NJ het volgende:
Pool met 200 km/u over A16 vanwege 'kou'
Trek toch gewoon een shirt aan man...
Je was in Terneuzen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef Pool het volgende:
Altijd als ik eventjes een paar weken afwezig ben, duiken in dit topic weer pareltjes op!
Mijn plaatje was weg ivm met het verwijderen van de webicon-functie. Maar nu heb ik het plaatje zojuist geüpload naar de server en zie ik mijn ijsbeer zelf weer wel, jij nog steeds niet?quote:
Tja, als je twee maanden in Terneuzen zit, wat kun je daar dan in godsnaam nog meer doen dan zuipen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je was in Terneuzen?
Dronken-Pool-rijdt-door-na-botsing-tegen-lantaarnpaal-in-Terneuzen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Mijn plaatje was weg ivm met het verwijderen van de webicon-functie. Maar nu heb ik het plaatje zojuist geüpload naar de server en zie ik mijn ijsbeer zelf weer wel, jij nog steeds niet?
Ik gebruik fok!silver als lay-out en dat schijnen tegenwoordig alleen nog dronken Polen te doen, dus daar kan het ook aan liggen.
[..]
Tja, als je twee maanden in Terneuzen zit, wat kun je daar dan in godsnaam nog meer doen dan zuipen?Ja, blowen.
quote:Politie haalt dronken Pool uit middenberm A16
DRIEBERGEN - De verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten heeft zaterdagavond een dronken Poolse vrachtwagenchauffeur uit de middenberm van de A16 gehaald. Dat maakte het KLPD zondag bekend.
Ter hoogte van Hendrik-Ido-Ambacht had een klein Pools truckersfeestje plaats. Naast hun vrachtwagen hadden twee 42-jarige Poolse chauffeurs een maaltijd klaargemaakt op een primusbrandertje en daarbij de nodige alcohol achterover geslagen.
Overmoedig geworden door de drank stak een van hen de drukke rijbaan van de A16 over om in de middenberm te gaan staan. Zijn collega keek toe.
Passerende politiemensen merkten de middenbermtoerist op. De man kreeg een boete van 400 euro opgelegd, zijn collega moest 200 euro dokken voor openbare dronkenschap. Beide truckers kregen bovendien een rijverbod van 24 opgelegd.
Hij is toch al lang doodquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:23 schreef iamredleader het volgende:![]()
Pool loopt jaren met kogel in hoofd
Hoe doet hij dat toch
quote:Wat er in dat bericht niet vermeld is dat hij een hartaanval veinsde om er tussenuit te glippen, maar opgepakt werd en nu een behoorlijke celstraf riskeert.Op donderdag 21 oktober 2010 00:48 schreef Stofje het volgende:
Eindelijk goed nieuws
Pool heeft miljonairsweekend in Amsterdam
quote:Alweer 5 jaar alleen dit topic al inderdaad.
quote:Nog matiger dat je na je vrijlating bent overleden.Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Pool het volgende:
Alweer 5 jaar alleen dit topic al inderdaad.Wel matig dat ik word opgepakt als ik dat met een paar leuke miljonairsfeestjes probeer te vieren.
Ik zag 'm staan en dacht... Nee, ik sla een keer overquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij leeft en drinkt weer:
Beschonken Pool sleurt agent mee
Malle Pool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |