quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan en dacht... Nee, ik sla een keer over.
Ik vond het wel weer eens tijd voor een mooie kick.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ik zag 'm staan en dacht... Nee, ik sla een keer over.
Die Poolquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Pool opgepakt voor doden taxichauffeur Kaatsheuvel
Dat zou wel wat te maken kunnen hebben met efteling radio, en of het theme van carnaval festival.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
Had echt niet achter hem gezocht dat ie zo agressief kon zijn...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef remlof het volgende:
gereageertquote:
Hij zal 't vast verdiend hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef iamredleader het volgende:
Pool doodgeschoten in Amsterdam
Rest in peace, ouwe Pool
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Stofje het volgende:
Verdomme, FOK! heeft dus al sinds 2005 een Pool meldpunt!
Het is verdammt vaak in combinatie met alcohol. Ik denk dat Pool een drankprobleem heeftquote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dronken Pool terroriseert campinggasten
Zaterdag begon Pool de buren te pesten, vermoedelijk onder invloed van alcohol. Hij sloeg onder meer met een stok tegen hun huisje. De politie werd erbij gehaald, waarna de man ervandoor ging. Een dag later begonnen de pesterijen weer. De man gooide eieren naar het huisje van de buren, en hij trok een mes toen die daar iets van zeiden. De politie kwam opnieuw naar de camping en voerde Pool af naar het politiebureau.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dronken Pool terroriseert campinggasten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |