maar ja de avond is nog geeneens begonnen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach... het is geen screencap zoals die van Nathalie.
Wat e-nig voor een 27 jarigequote:Op zondag 2 oktober 2005 18:01 schreef Jojogirl het volgende:
Leuke foto weer scanman
Ik vroeg me af wat ze in hemelsnaam ging doen maar het moeten een heleboel kleine staartjes worden volgens mij.
De vorige keer werd ze opgetut.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Dit is de eerste keer dat Tanja ook meedoet met het optutten voor een feestje.
Ja ze gaat net doen of ze t leuk vind "voor t groepsgevoel"quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
De vorige keer werd ze opgetut.
ownee dat was voor In de Huid van.
Ik vind het al heel wat dat ze ergens moeite voor doet (jaja mijn standaard is wat afgezakt na 5 weken Tanja zien).quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat e-nig voor een 27 jarige![]()
Jaja ze moet doen wat ze zelf leuk vindt, ik weet het![]()
Ik kreeg helaas de helft niet mee, maar ik was wel even verbaasd over Roel's felheid. Het ging toch over winkelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef milagro het volgende:
Roel lijkt wel een wijf zo
Wat een felheid ineens
Ik hoorde het net wel, maar waar was hij zo fel over dan? Hij heeft gewoon een teringhekel aan winkelen. Ik ook. 90% van alle mannen denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg helaas de helft niet mee, maar ik was wel even verbaasd over Roel's felheid. Het ging toch over winkelenHoe kan je daar nu fel over zijn!
Afleidingsmanouvre?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef Bocaj het volgende:
Vertaal 'decoy' eens?
Roel komt iig nichterig overquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
roel blijft maar afgeven op homogedrag, of wat hij dan als homogedrag bestempelt
Same here, ben ook geen dame geloof ik. Ik heb een hekel aan pantys, nagellak houdt het nog geen dag uit en lipstick nog geen uur. En m'n haren doen is aan mij al helemaal niet besteed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Als ik dit zo allemaal eens zie ben ik ook geen écht wijf....
Ik ben 's ochtends binnen 3 minuten klaar en als ik ga stappen doe ik er wel een kwartier over....
's Morgens haal ik misschien de 3 minuten niet eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Als ik dit zo allemaal eens zie ben ik ook geen écht wijf....
Ik ben 's ochtends binnen 3 minuten klaar en als ik ga stappen doe ik er wel een kwartier over....
euh...dinges ???quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef Bocaj het volgende:
Vertaal 'decoy' eens?
Volgens mij doen ze dat alleen in Heemstede .quote:
ikweetniet, hij is volgens mij ergens anders een beetje pissig over, en reageert zich af, ook een wijventrekje, niet het echte probleem aansnijden, maar zeiken over die vieze sokken die niet in de wasmand gegooid zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg helaas de helft niet mee, maar ik was wel even verbaasd over Roel's felheid. Het ging toch over winkelenHoe kan je daar nu fel over zijn!
Precies wat ik net dacht! Alsof je m'n gedachten las (of ik de jouwe)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef clauwheee het volgende:
Toch typisch, dat Linda juist vandaag Roel opzoekt![]()
Ze had het over meiden die hun lipcontouren zwart maken met een potlood en het middenveld insmeren met een witte lippenstift*quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef -Delta- het volgende:
Tanja had het toch over wiggers vanmiddag, ze komt aardig in d'r buurt met d'r afro vlechtjes/staartjes-dingetje
Jij dacht zoiets?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:13 schreef -Delta- het volgende:
Correctie: het zijn andere staartjes dan ik dacht, kon het niet goed zien
Ze komt soms zo zo zo...typisch over.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef milagro het volgende:
Dido heeft zich lelijk opgemaakt
Ik vind haar het mooist juist helemaal zonder iets
Johquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze had het over meiden die hun lipcontouren zwart maken met een potlood en het middenveld insmeren met een witte lippenstift*
Ze noemden dit * Zwarte band v. pijpen*
hmz, weer wat geleerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
Ze had het over meiden die hun lipcontouren zwart maken met een potlood en het middenveld insmeren met een witte lippenstift*
Ze noemden dit * Zwarte band v. pijpen*
quote:
Daar heeft ze geen tijd voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:17 schreef -Delta- het volgende:
![]()
Nee, wacht ik zoek ff een foto![]()
Ik bedoel zeg maar je hele haar vlechten dus van je kruin tot onderin je nek, ingevlochten.
Geen idee hoe het heet, ff zoeken![]()
Dat was volgens mij 'houding geven'.... Roel deed een beetje raar net.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze komt soms zo zo zo...typisch over.
Midden in een groep op je dijen gaan kletsen met je handen en gaan zingen dat je aan de champagne gaat...
Roel doet al een paar dagen * een beetje raar* (de ware Roel dus...rete irritant Ali-Btje..)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:19 schreef milagro het volgende:
.... Roel deed een beetje raar net.
Roel heeft een beetje een kwaaie dronk,en hij is nu al vervelend aan het worden, dus dat belooft wat![]()
Nee maar alleen vooraan een paar vlechtjes is zo gedaan hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen tijd voor
Kiezen tussen handgetrommel/geklets of gefohn. Hmpf.
Is gewoon een hemdje (verkrijgbaar in lingeriewinkels/hema/V&D/HM en overal..)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat topje van Dido trouwens wel heel erg mooi
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:21 schreef Igraine het volgende:
[afbeelding]
Zulk haar?
Past wel bij een whigger..
Ik was ff aan het afwassenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef Bocaj het volgende:
Vertaal 'decoy' eens?
hi dudequote:Op zondag 2 oktober 2005 18:24 schreef Bommel12 het volgende:
Goedenavond.....ik ben nieuw hier !! ga het deze avond ook ff volge!! en en eventueel caps maken.!!
Groetjes..
Ja Tanja, die zei dat ze een zware kaakoperatie heeft gehad waarbij men haar onderkaak doorzaagde en die een stukje naar voren heeft geplaatst, kwam o.a door het duimen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:25 schreef Bocaj het volgende:
En dat gaan Ing ook nog duimen.... (Hebben de meiden daar ooit wel eens iets over gezegd)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:25 schreef Loedertje het volgende:
Ja Bommel, is goed Bommel...
maar, stel je even netjes voor (dat heeft iedereen hier gedaan.)
Hoe heet je, waar woon je, wat verdien je en hoe oud ben je?
Graag voorzien van een foto.
Sowieso zulk stijl/sluik haar is echt pas mooi als je echt een mooi koppie hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:24 schreef milagro het volgende:
nogmaals, scheiding in het midden maakt Ing hard, doe nou opzijhij
Dit is ook wel heel extreemquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Jeeeemig wat zijn die meiden lang bezig. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang bezig ben geweest
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:25 schreef Loedertje het volgende:
gewoon tijd doden denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:28 schreef Loedertje het volgende:
Dit gaat elke dag zo..
ah hoort dat zo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:25 schreef Loedertje het volgende:
Ja maar is toch leuk, wie weet wie er misschien komt optreden vanavond, leuk als ze er allemaal zo mooi en verzorgd uitzienquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Jeeeemig wat zijn die meiden lang bezig. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang bezig ben geweest
quote:
Haal je naam maar weg hoor Bommel.... Is nergens voor nodig...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef Bommel12 het volgende:
Nouw, daar gaat die.... NAAM: ****,
GEEN BEROEP!! >> IS IN OPLEIDING VOOR AUIDIO VISUEEL MEDEWERKER.
LEEFTIJD: 21 jaar.
Helaas geen foto excuses.
Banksaldo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef Bommel12 het volgende:
Nouw, daar gaat die.... NAAM: Marcel Schutte,
Of de opwindende tonen van Koos Albers!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef mazaru het volgende:
Zou wel lachen zijn als er vanavond alleen een paar milkshakes in de voorraadkamer zou staan.
En dan een zacht achtergrondmuziekje van Bach of Beethoven!
ze heeft teveel vet zeg maar rond haar ogen, alsof ze net gehuild heeft, daardoor lijkt ze vaak zo moe...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sowieso zulk stijl/sluik haar is echt pas mooi als je echt een mooi koppie hebt.
Alle onvolmaaktheden vallen zo op nu. En Ingrid heeft al zo'n vermoeid koppie vaak, ook alsof ze al rimpels heeft, terwijl ze 25 (26?) is.
Ja ok, maar dat kan toch wel iets sneller, zou je denkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar is toch leuk, wie weet wie er misschien komt optreden vanavond, leuk als ze er allemaal zo mooi en verzorgd uitzien![]()
Niet echt de slimste thuis dat je je gegevens zo online zet he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef Bommel12 het volgende:
Nouw, daar gaat die.... NAAM: ***** ******
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haal je naam maar weg hoor Bommel.... Is nergens voor nodig...
Loeder!!![]()
![]()
Geloof jij alles wat je leest??quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet echt de slimste thuis dat je je gegevens zo online zet he?
oh gelukkig ik ben een open persoon maar kan helaas niet mijn identiteit prijsgevenquote:
ik kijk geloof ik naar de verkeerde streamquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:32 schreef milagro het volgende:
Roel zoekt echt ruzie volgens mij
Heel obstinaat buitje heeft-ie ineens
Drank erbij en dan hoppa mattuh!!!!!!!!
Kan nog gezellig worden vanavond...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:32 schreef milagro het volgende:
Roel zoekt echt ruzie volgens mij
Heel obstinaat buitje heeft-ie ineens
Drank erbij en dan hoppa mattuh!!!!!!!!
Doet us ff je quote aanpassen en de naam van Bommel verwijderen...quote:
Tijd voor een vrije dag morgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:34 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje ziet haar nachtrust al in het water vallen.
quote:
Cap die je maakt op een site uploaden en vervolgens de url pastenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:34 schreef Bommel12 het volgende:
Over m'n banksald0 en burgelijke status,!! ga ik niks zeggen!
![]()
!wens jullie een prettige BB avond t0e !!..Owjah, keb 1 vraagje, hoe kan ik caps op deze pagina krijgen ?
![]()
Ach, vrouwen vinden het ook leuk hoor dat getut!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:34 schreef KRIBBET het volgende:
Ongelovelijk die meiden zeg![]()
Als vrienden mij bellen van om naar een feest te gaan, zit ik al in de auto voordat de telefoon uit is![]()
![]()
Voor een jongen is het misschien wel anders maar dit is echt niet normaal volgens mij![]()
Moet er toch niet aan denken dat mijn vrouw zolang bezig zou zijn, ze zijn langer bezig dan dat het feestje duurt![]()
-1 generalisatie.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach, vrouwen vinden het ook leuk hoor dat getut!
Loeder heeft ja al antwoord gegeven een paar posts hierboven....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:37 schreef Bommel12 het volgende:
ik heb trouwens nog even een vraagje, hoe ik de caps hier op de pagina kan krijgen voor vanaavond? ..!!
quote:
Vroeger nog even zo'n vriendin gehad maar had al snel in de gaten dat ik gewoon in de kroeg moest afsprekenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach, vrouwen vinden het ook leuk hoor dat getut!
Echt waar??? Ik dacht dat je het meende....quote:
Echt!? Ik dacht dat m'n smilies afdoende waren!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:41 schreef flugeltje het volgende:
Echt waar??? Ik dacht dat je het meende....![]()
Goh, je meent hetquote:O god, het wordt tijd voor dat feestje... We beginnen allemaal een beetje flauw te worden.
Misschien lees ik erover heen maar is er ergens een opbergvakje voor al deze mooie foto's?quote:
Nou HUM, je ziet het... Pleurt die kratten bier naar binnen en gooi een cd'tje in het apparaat....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Echt!? Ik dacht dat m'n smilies afdoende waren!
[..]
Goh, je meent hetHet is weer ouderwets saai op de streams.
Ff een sigaretje tussendoor, ze gaat zo verder....quote:
Linda zei eerder op de dag al dat ze zin heeft in sex.... Ik hoop dat Chantal daar geen stokje voor gaat steken....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:47 schreef pu55y_camper het volgende:
Er toch een zekere spanning.
[afbeelding]
Arme Linda is smoor volgens mij ( gewoon gefrusteerd dus)
[afbeelding]
Al zeg ik het zelf, altijd even behulpzaam dat Loederquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Loeder heeft ja al antwoord gegeven een paar posts hierboven....
* Loedertje kijkt naar Roel ...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
"Als je nou eens geen masker droeg.... ..
T'is dus toch zo'n wigger-breezer look gewordenquote:
Het ligt eraan wat je precies als feest classificeertquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef brummie34 het volgende:
goede avond alle, is het feest al begonnen?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje kijkt naar Roel ...
Nou, het zal de sfeer in het huis wel doen veranderen als iedereen het BB-Win masker liet vallen..
Die spreekt echt boekdelenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef brummie34 het volgende:
goede avond alle, is het feest al begonnen?
Is dat dan oud ofzo? Want vanmiddag zei zijn manager ofzo dat hij ziek is (griep)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
Joling zit trouwens al in de buurt....
Hij zit nu bij Life & Cooking...
uhhh een beetje ruzie en liefde in het bb-huisquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je precies als feest classificeert
Linda heeft voor het weekend aangegegevn *morrughhh ben ik weer lekker ongesteld !!*quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Linda zei eerder op de dag al dat ze zin heeft in sex.... Ik hoop dat Chantal daar geen stokje voor gaat steken....
en gaat weer overnieuw beginnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Lieske haalt alles er weer af
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef Bocaj het volgende:
En nu haal Lieske er alles weer af...... Vrouwen!!!!!!!!!!!!!
Veel meer is het idd niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje hoopt ook dat Roel daar zijn stokje in gaat steken
Hij zit er nu echt, ik weet niet of het opgenomen is... Volgens mij vervangt hij Carlo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat dan oud ofzo? Want vanmiddag zei zijn manager ofzo dat hij ziek is (griep)
Echte kapiteins enzo....quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Linda heeft voor het weekend aangegegevn *morrughhh ben ik weer lekker ongesteld !!*
Einde mededeling.
* Loedertje hoopt ook dat Roel daar zijn stokje in gaat steken
Dat heeft ze een kwartier geleden al gevraagd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Bocaj het volgende:
Letop: Na gaat Lieske vragen of Dido haar ogen wil doen!
Heeft ze haar tanden wel al gepoetst?quote:
Ze is een perfectionist hè.. dan krijg je dat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze was er niet blij mee. Tja, dan kun je het haar niet kwalijk nemen
Komt omdat ze naar mijn mening toch echt een dragqueen isquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Dido is blijkbaar de expert in make up opbrengen
Volgens mij was dit de eerste 'de meiden tutten zich op' post van vanmiddag....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Isabeau het volgende:
...Dido was net met haar poederkwast haar voeten aan het bepoederen.
gewoon vrouwenmeuten gedrag, hoor, niets met perfectionisme te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een perfectionist hè.. dan krijg je dat.
Voor mij hoeft er bij haar helemaal geen make-up op trouwens.
Ja Lieske gaat de 2 uur halenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij was dit de eerste 'de meiden tutten zich op' post van vanmiddag....
Dat is dus ruim anderhalf uur geleden
Ja ze houden dit aan..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:03 schreef -Delta- het volgende:
Doen Naat en Dido nu die outfit ook aan, spijkerbroek en zomers topje?
Nee toch?
dat zeggen alle vrouwen van zichzelfquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef Tamaartje het volgende:
ohwwwwww jeetje wat een gedoe daar zeg..!
Wat moooooooi, oh je bent echt mooooooi...
Ik ben een meisje, maar god gelukkig ben ik er niet zo één...
quote:
Het langste wat ik voor de spiegel sta is hooguit 10 min.. en dat is al lang...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zeggen alle vrouwen van zichzelf
Nou genoeg vrouwen die er wel wat meer tijd aan zouden mogen besteden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zeggen alle vrouwen van zichzelf
hahaha dat zou fantastisch zijn!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
Het gaat niet door .......
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:14 schreef Tamaartje het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
daar gaat alle make up weer![]()
![]()
![]()
envelopquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:16 schreef StephanL het volgende:
werd dat omgeroepen of was het een envelop
nopequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:16 schreef b0ng het volgende:
zei BB niks over de homo?
yeyeyeyequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef milagro het volgende:
Mannenpakken vind ik ook leuk... als vrouw naar man is veel minder drastisch en je blijft lekker (als je dat al was dan ).... mannen daarentegen
correctie: snikkelTJE....(gelukkig hebben we de foto's nog...)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef Wup het volgende:
Roel vindt het een kutgeintje
hij gaat nog liever in zn blote snikkel door de tuin rennen
hij had al een pestbuiquote:
alsof hij zijn oog dan op Chan zou laten vallenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef -Delta- het volgende:
Chantal: Een ding hoop ik wel, dat Dinand vanavond niet langs komt
Als Kane toch ooit langs zou komen bij![]()
Doet ie overigens nooit, is hij het type niet voor, om voor zoiets onnozels als BB langs te komen en op te treden.![]()
Kan je nagaan als Menno nu ff aan Dido's kontje zou gaan zittenquote:
HET WORDT LELIJKquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, wat is Roel een zeikerd, als iedereen aangeschoten is, dan is het maar al te leuk!
Ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan je nagaan als Menno nu ff aan Dido's kontje zou gaan zitten![]()
(Menno) DOE ES!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand een cap maken van Roel z'n chago smoel
Ja op 19-jarige brave naïeve Lieskequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef milagro het volgende:
[..]
alsof hij zijn oog dan op Chan zou laten vallen
dan toch echt wel Lieske of zo
dan gaat roel met zijn handtasje meppenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kan je nagaan als Menno nu ff aan Dido's kontje zou gaan zitten![]()
(Menno) DOE ES!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand een cap maken van Roel z'n chago smoel
Ik ook nietquote:
Tjah, gaan ronddraaien met zijn snikkeltje zoals de exvriend van Lieske dat kan hij wel vergeten..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:24 schreef GraafD het volgende:
[..]
dan gaat roel met zijn handtasje meppen
Haha ja zoiets..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef cuall het volgende:
Ik val er in na het eten, is Joost een soort Papageno?
Oh zeur niet zo johquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Laat de vrouwen dan ook homo-kleding dragen in plaats van deze nette pakken als de mannen niet typische vrouwenkleding maar travestietenkleding moet dragen.
Ik kan best begrijpen dat hij er niet op zit te wachten, maar jezus, laat je niet zo kennen dan, gewoon meedoen, boeien verder, toch, het is niet alsof je nog indruk moet maken op nieuwe meidenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:24 schreef Loedertje het volgende:
Roel die zo hard riep dat je alles voor en met de groep moest doen
niet linken naar de grote plaatjes. Je moet de reclame op de site zien, anders heeft het nog geen nut natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef GJAman het volgende:
[..]
[img=http://img96.imageshack.us/img96/5991/bb2fv.th.jpg]
Precies en Dido is toch niet verliefd en wilt toch niet neuken, dus wat maakt het nog uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat hij er niet op zit te wachten, maar jezus, laat je niet zo kennen dan, gewoon meedoen, boeien verder, toch, het is niet alsof je nog indruk moet maken op nieuwe meiden
ik zat van schrik te cappen... ik zal het jullie besparen:)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef brummie34 het volgende:
gadver sjankwal op der blote tieten bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |