maar ja de avond is nog geeneens begonnen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach... het is geen screencap zoals die van Nathalie.
Wat e-nig voor een 27 jarigequote:Op zondag 2 oktober 2005 18:01 schreef Jojogirl het volgende:
Leuke foto weer scanman
Ik vroeg me af wat ze in hemelsnaam ging doen maar het moeten een heleboel kleine staartjes worden volgens mij.
De vorige keer werd ze opgetut.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Dit is de eerste keer dat Tanja ook meedoet met het optutten voor een feestje.
Ja ze gaat net doen of ze t leuk vind "voor t groepsgevoel"quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
De vorige keer werd ze opgetut.
ownee dat was voor In de Huid van.
Ik vind het al heel wat dat ze ergens moeite voor doet (jaja mijn standaard is wat afgezakt na 5 weken Tanja zien).quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat e-nig voor een 27 jarige![]()
Jaja ze moet doen wat ze zelf leuk vindt, ik weet het![]()
Ik kreeg helaas de helft niet mee, maar ik was wel even verbaasd over Roel's felheid. Het ging toch over winkelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef milagro het volgende:
Roel lijkt wel een wijf zo
Wat een felheid ineens
Ik hoorde het net wel, maar waar was hij zo fel over dan? Hij heeft gewoon een teringhekel aan winkelen. Ik ook. 90% van alle mannen denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg helaas de helft niet mee, maar ik was wel even verbaasd over Roel's felheid. Het ging toch over winkelenHoe kan je daar nu fel over zijn!
Afleidingsmanouvre?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef Bocaj het volgende:
Vertaal 'decoy' eens?
Roel komt iig nichterig overquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:07 schreef Isabeau het volgende:
roel blijft maar afgeven op homogedrag, of wat hij dan als homogedrag bestempelt
Same here, ben ook geen dame geloof ik. Ik heb een hekel aan pantys, nagellak houdt het nog geen dag uit en lipstick nog geen uur. En m'n haren doen is aan mij al helemaal niet besteed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Als ik dit zo allemaal eens zie ben ik ook geen écht wijf....
Ik ben 's ochtends binnen 3 minuten klaar en als ik ga stappen doe ik er wel een kwartier over....
's Morgens haal ik misschien de 3 minuten niet eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Als ik dit zo allemaal eens zie ben ik ook geen écht wijf....
Ik ben 's ochtends binnen 3 minuten klaar en als ik ga stappen doe ik er wel een kwartier over....
euh...dinges ???quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef Bocaj het volgende:
Vertaal 'decoy' eens?
Volgens mij doen ze dat alleen in Heemstede .quote:
ikweetniet, hij is volgens mij ergens anders een beetje pissig over, en reageert zich af, ook een wijventrekje, niet het echte probleem aansnijden, maar zeiken over die vieze sokken die niet in de wasmand gegooid zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg helaas de helft niet mee, maar ik was wel even verbaasd over Roel's felheid. Het ging toch over winkelenHoe kan je daar nu fel over zijn!
Precies wat ik net dacht! Alsof je m'n gedachten las (of ik de jouwe)quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef clauwheee het volgende:
Toch typisch, dat Linda juist vandaag Roel opzoekt![]()
Ze had het over meiden die hun lipcontouren zwart maken met een potlood en het middenveld insmeren met een witte lippenstift*quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef -Delta- het volgende:
Tanja had het toch over wiggers vanmiddag, ze komt aardig in d'r buurt met d'r afro vlechtjes/staartjes-dingetje
Jij dacht zoiets?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:13 schreef -Delta- het volgende:
Correctie: het zijn andere staartjes dan ik dacht, kon het niet goed zien
Ze komt soms zo zo zo...typisch over.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:15 schreef milagro het volgende:
Dido heeft zich lelijk opgemaakt
Ik vind haar het mooist juist helemaal zonder iets
Johquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze had het over meiden die hun lipcontouren zwart maken met een potlood en het middenveld insmeren met een witte lippenstift*
Ze noemden dit * Zwarte band v. pijpen*
hmz, weer wat geleerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
Ze had het over meiden die hun lipcontouren zwart maken met een potlood en het middenveld insmeren met een witte lippenstift*
Ze noemden dit * Zwarte band v. pijpen*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |