abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31973864
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:39 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Daar halen wij ze ook vandaan ja. Gewoon omstebeurd eentje downloaden.
Die is wel goed inderdaad maar helaas staat mijn boek er niet bij.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:13:14 #27
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31974317
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

nou nou, ik zit al wel in het laaste jaar hoor het is maar dat je het even weet.

Bovendien heb ik de hele maand al naar uittreksels gezocht zie maar in de OP, dit topic is van een maand terug, helaas nog geen resultaat en dat verwacht ik ook niet meer.

ik zit er niet mee wat jij er van vind
Hm, jij bent zeker ook zo'n eentje die z'n scripties en verslagen bij elkaar copy&pasted, en niet zelf verzint wat te schrijven
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_31983964
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef Demophon het volgende:

[..]

Hm, jij bent zeker ook zo'n eentje die z'n scripties en verslagen bij elkaar copy&pasted, en niet zelf verzint wat te schrijven
Denk maar wat je wilt denken
Ik heb verder alles op eigen kracht gehaald.
  zondag 6 november 2005 @ 14:29:25 #29
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32023842
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 09:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Denk maar wat je wilt denken
Ik heb verder alles op eigen kracht gehaald.
Da's mooi om te lezen, gelukkig! Maar het blijkt dat er tegenwoordig veel studenten zijn die dit wel doen, het copy&pasten van informatie uit andere bronnen. Slechte ontwikkeling! Dit is trouwens plagiaat, indien men hierachter komt dan kun je als student geschorst worden!

Het gegeven van Hoger onderwijs doen betekent zelf (literatuur)onderzoek doen, zelf je mening trekken, zelf de conclusies trekken; indien niet, dan verwatert hiermee het hele Hoger onderwijs. Ik heb toch wel het idee dat de kwaliteit achteruit gaat door de foute instelling van de studenten en het hbo zelf. Nog even, en ze vragen voor achter de kassa in een supermarkt iemand met een hbo-opleiding
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')