waarom niet?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/761638/1/50#31116978]zondag 2 oktober 2005 16:08
Ikzelf heb btw geen sextoy![]()
Weet ik niet nooit aangedacht en nooit nodig gehad.quote:
Jij hebt genoeg aan je vingers?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:16 schreef Imberr het volgende:
ik niet.
Wat heb je allemaal dan?quote:
Net zoiets als mastruberenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef charon het volgende:
Wat is mastuberen?
Post je ook effe wat je hebt ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:53 schreef Little_Angel het volgende:
Ja.
Kom je alleen minder snel klaar(aldus een vriendin van me)quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat mastruberen met vingers en dildo's en dergelijke niet zo leuk is. In 9 van de 10 keer was dan ook de douchekop een goede oplossing.
over 2:quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:53 schreef Jett het volgende:
nee![]()
1. niet nodig.
2. ik durf zo een sexshop echt niet binnen hoor![]()
weet niet, vind het zo gaar.quote:
vertelquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Sessy het volgende:
Ik had er vroeger eentje, van m'n toenmalige vriend gekregen, ik heb 'm weggegooid omdat hij veel te hard en koud (metaal) was, veel te irritant (net of je een electrische tandenborstel in je kutje doet), veel te moeilijk schoon te maken (ik wil 't wel een beetje hygienisch houden graag), en er nog vanzelf uit gleed iedere keer en zo. Niet gebruiksvriendelijk dus.
Ik heb wel andere seksspeeltjes maar die zijn meer voor 2 personen.![]()
En heb je die gevonden?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Sessy het volgende:
Uiteraard. Daarom is het ook zaak om een vriendje te vinden met passende bedambities.
ff fotoboek checkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:37 schreef Sessy het volgende:
Uiteraard. Daarom is het ook zaak om een vriendje te vinden met passende bedambities.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |