quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
Sticky energy.
dat is andere energiequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef creno het volgende:
dat doe ik bij mijn piemel ook wel eens en een energie dat er dan vrijkomt
Dat wordt zeker feest, met Stanleyquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef creno het volgende:
BatB, daar ga ik heen als ie in het chassé theater komtFEEST !
Veel plezier!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:11 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douche en aankleden enzo en dan naar boxtel en dan ..... DANSSALON!!
ga je niet komen dan!!! je woont er zo dicht in de buurt! misschien komt chrisel ook nog!quote:
De nieuwe of de oude?quote:
Whuh? IJsberen?quote:
Wow, ja!quote:
Ik heb er wel vertrouwen in, eigenlijk. De trailer was keigaaf, in ieder geval.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whuh? IJsberen?
Ik heb vroeger alle Narnia-boeken gelezen, en ook de tv-serie gezien.
Ben benieuwd wat Hollywoord ervan gemaakt heeft....
Ik zal maar effe antwoorden, dat is ie inderdaad, en de 15e gaan KP,Ryan_R en ik met hem mee daarheen !quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef petre86 het volgende:
jeeejbeetje moe..
@KP: die naar 't bölke wilde was meneer met de armen toch?
hmmmmmmmmquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:00 schreef creno het volgende:
[..]
Ik zal maar effe antwoorden, dat is ie inderdaad, en de 15e gaan KP,Ryan_R en ik met hem mee daarheen !
Meneer met de armen? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
*meezwaai*.
*even extra zwaai naar meneer-met-de-armen*.
.
Euhm...nee hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Meneer met de armen? Heb ik iets gemist?
Oh Please.. Do tell.quote:
"meneer met de armen" ookwel wesley..quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef Timmah het volgende:
Maar ik heb geen zin om terug te lezen..
Thanks.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
"meneer met de armen" ookwel wesley..
iemand had/heeft een oogje op hem..
was afgelopennacht in 't Bölke
klopt, kort samengevat: er was interesse, van twee kanten, maar uiteindelijk ging een leuker iemand met de prooi er vandoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
"meneer met de armen" ookwel wesley..
iemand had een oogje op hem..
was afgelopennacht in 't Bölke
dan krijg je bonuspunten??quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef creno het volgende:
en nu heb ik er vier op een rij ?!?!?!
Ik ga zaterdag naar Carré.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef creno het volgende:
BatB, daar ga ik heen als ie in het chassé theater komtFEEST !
Behalve jijquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. droomde dat er een vliegtuig was neergestord met chemische zooi aan boord waardoor zowat het hele stadje waar ik op vakantie was dood ging![]()
geld moet rollen.. net als de wielen van mijn limosine..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Dat heb ik ook gedaan....
Dat jij daar zo:bij kan kijken zeg!!
Best wel een "mental picture" die ik graag had willen overslaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef Waxxer het volgende:
Mijn fietsbanden kunnen dat nog net, een beetje zacht en een slag...Ze lijken wel op mij,
dat was mijn reply geweest als je zou antwoorden met "jewel hoor, heef je geld maar"quote:
quote:
je hebt je OV-kaart nog wel he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef Waxxer het volgende:
Ja ik begon ook enthousiast over het eten, maarreehhhh... bij nader inzien....Collegegeld he?
Hahaha ja we drinken wel uit de fontein en bedelen om broodjes als de bakker aan het einde v/d dag gaat sluiten...
moet ooknog op vakantie.. is al wel betaald en all-in maar zal toch wel iets uitgeven neem ik aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
![]()
wil je ook wat van de oogst van je geldboom menemen daar de efteling?
of heb je "ezeltje strekje" in je tuin staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |