quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar toch.... zonder mijn baas had jij moeten betalen![]()
Hij betaald de rekening voor de erwtensoep bij Tokay.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
ik schrijf me liever in voor de erwtensoep
wat is jammer dolle?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
Andy heeft alleen de kleuterschool doorlopen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:33 schreef Tokay het volgende:
Hoi Andy. Beetje jammer van die ernstige taalfout in de TT.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:33 schreef Tokay het volgende:
Hoi Andy. Beetje jammer van die ernstige taalfout in de TT.
Maak je boodschappenlijstje alvast voor morgen:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
* roept: Dolle we hebben je even nodig in de grote tv en radio kwis om het goede antwoord te geven
ik weet die nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
* roept: Dolle we hebben je even nodig in de grote tv en radio kwis om het goede antwoord te geven
O, vandaar dat je niet werd toegelaten tot het Comenius College.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy heeft alleen de kleuterschool doorlopen.![]()
Nee dat was vanwege andere dingen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, vandaar dat je niet werd toegelaten tot het Comenius College.![]()
vertel.....lucht je hartquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat was vanwege andere dingen.
Liever niet. Ben er niet trots op. Andy heeft in zijn jonge jaren erg zijn best gedaan om zijn toekomst te verknallen.quote:
onhanddelbaar? dan hadden ze dit moeten doen:quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever niet. Ben er niet trots op. Andy heeft in zijn jonge jaren erg zijn best gedaan om zijn toekomst te verknallen.
Okay, maar is het ook gelukt? Of valt het nog mee?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever niet. Ben er niet trots op. Andy heeft in zijn jonge jaren erg zijn best gedaan om zijn toekomst te verknallen.
Behoorlijk geslaagd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, maar is het ook gelukt? Of valt het nog mee?
Ja. Meer zeg ik er echt niet over op Fok.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
om je toekomst te verknallen?
Maar je hebt Timmy van Dombo wel goed
Okay, hoeft ook niet hoor....quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja. Meer zeg ik er echt niet over op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |