Ok.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blut dus dan zou ik weer bij men moeder om geld moeten gaan bedelenMaar als t verjaardagsgedoe niet doorgaat meld ik t wel
![]()
Zoveel meiden zijn er niet hierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:43 schreef BossFight het volgende:
Ik zou ook wel willen komen maar ik post hier nooit en ben geen puber![]()
(maar AL die meisjes)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:25 schreef Eix het volgende:
[..]
TLK kan helaas nietmeer en ik heb geen zin in alleen te treinen dus helaas.![]()
![]()
Ach ja, we kunnen nog een keer een 3e poging doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:56 schreef GoLLeM het volgende:
Zeg maar er komt dus niemand meer? Dan neem ik ook niet de moeite om morgen te gaan
Ja maar ben bang dat ook dat weer op niks uitlooptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach ja, we kunnen nog een keer een 3e poging doen![]()
![]()
laten we een paar maanden wachten ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ben bang dat ook dat weer op niks uitloopt
Ik denk dat je dan met hetzelfde tafereel zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:26 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
laten we een paar maanden wachten ofzo.
dit schiet niet op zo.
Tuurlek wel, dit is het weekend tussen de twee herfstvakanties in. Mijn vakantie is namelijk alweer bijna voorbij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is ook niet zo tactisch geplanned hè, zo vlak voor de vakantie. Als er een nieuwe meet komt op een dag die mij wél uitkomt, en mits het niet verder weg dan Utrecht is, ben ik er bij, en vast ook veel anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |