Hoog Catherijnequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zitten we straks allemaal verspreid over 4 McDonalds.. wat is HC?![]()
Die naast de Mediamarkt zit niet hoor. Hebben ze tenminste fatsoenlijke stoelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef C2C het volgende:
die macdonalds is toch vet klein?
ik was er eergister nog
HC is dat winkelcentrum waar je doorheen loopt als je van de trein komt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef C2C het volgende:
ow oke, hg is toch dat overdekte winkelcentrum vlak bij de bijekorf?
naja whatever ook, als ik kom laat ik het nog wel weten
Ja, de mac bij Clarenburg is zeer klein ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef C2C het volgende:
die macdonalds is toch vet klein?
ik was er eergister nog
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:32 schreef C2C het volgende:
ben toen ook nog in een fucking grote macdonalds geweest met allemaal filmposters enzo en 3 verdiepingen, wel vet mooie was dat, was dat hem?
Zie foto-topic.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoeveel minderjarige sletjes meiden komen er? Als je je aanmeld gaarne ook even wat foto's plaatsen.
Uw vrind,
VAC.
Adriaaantjuuuhhh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef aad007 het volgende:
Sorry hoor, maar dit menen jullie niet? Jullie gaan daar als gefrustreede pubers bij de mac zitten.
Overgens vind ik een meet niet zo'n slecht idee. Helaas komen er altijd minder mensen dan eerst gedacht...
Ik kan waarschijnlijk welquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:36 schreef DaMook het volgende:
Ik zal even kijken of ik dan nog vrij (ziektewet) ben en een auto heb. Dan kom ik mischien wel
. Meer als mischien durf ik pas op zijn vroegst 1 week vantevoren te zeggen
.
Ik vraag straks na.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom wel
* moet Eix ook gaan , anders helemaal alleen treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |