Kan je toch mooi genieten van een mooie thuisnederlaag van PSVquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef leolinedance het volgende:
Cool, PSV - ajax wordt waarschijnlijk gewoon uitgezonden volgens www.voetbalinbeeld.nl !!!
Toch mooi hoe die fans zo'n vertrouwen in hun club kunnen blijven houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je toch mooi genieten van een mooie thuisnederlaag van PSVom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die speler onder in jouw ondertitelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:01 schreef twi het volgende:
Hapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
spammertquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:26 schreef burberry het volgende:
live voetbal is ook te volgen via www.wedtips.nl naar mijn mening beter als voetbalinbeeld
Slechte tip dan. Site staat vol met online gokken op wedstrijden, en biedt verder niks nieuwsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef burberry het volgende:
niks spam.. ik geef alleen een tip
Dat zou de kwaliteit toch ten goede komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:20 schreef ASroma het volgende:
teveel viewers, kutzooi al die chavvies daar in engeland zit nu ook achter hun computertje te lamen....zal steeds vaker voorkomen dat ie niet wil, aangezien het steeds drukker zal worden met dit live stream gedoe.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:58 schreef leolinedance het volgende:
Nu even reeel ->om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kijk de facts er maar op na, morgen is het weer huilen voor jullie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met PPlive krijg ik nu wel connection, maar meteen daarna: Windows MediaPlayer cannot perform the requesteed action at this time.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu wel werkende channels met sopcast, maar authentication werkt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop