Die 800K stream geeft goed beeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nope, Ik ben nu maar Schalke Bayern aan het kijken, ook een leuke wedstrijd.
PSV-AZ is op CCTV-5 te zien denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Hopen op PSV-AZ zo en/of Ajax-Heracles
Dit is CCTV-5quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:38 schreef Jopiler het volgende:
Same here. CCTV5 niet te bereiken.
iemand iets gevonden trouwens, ik kon niets vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:23 schreef Mist het volgende:
Hier vanaf twee uur de finale van Wenen:
mms://globalserver.speednet.at/tw1
Maar dat is toevallig, soms wel eens wat op espn streams, verder weet ik het niet precies. Voor fatsoenlijke p2p kwaliteit is waarschijnlijk toch te weinig interesse in tennis
Voor Feyenoord - Groningen moeten we denk ik op een livesports streampje hopen?
?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef leolinedance het volgende:
Iemand een linkje voor PSV toevallig?
Er zijn meer dan een miljard Chinezen, maar volgens mij is er geen een die op die wedstrijd zit te wachten hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:29 schreef CaAl het volgende:
Komt Heerenveen vanavond nog ergens op de Chinees?
Kan je toch mooi genieten van een mooie thuisnederlaag van PSVquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:42 schreef leolinedance het volgende:
Cool, PSV - ajax wordt waarschijnlijk gewoon uitgezonden volgens www.voetbalinbeeld.nl !!!
Toch mooi hoe die fans zo'n vertrouwen in hun club kunnen blijven houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Kan je toch mooi genieten van een mooie thuisnederlaag van PSV
Die speler onder in jouw ondertitelquote:
spammertquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:26 schreef burberry het volgende:
live voetbal is ook te volgen via www.wedtips.nl naar mijn mening beter als voetbalinbeeld
Slechte tip dan. Site staat vol met online gokken op wedstrijden, en biedt verder niks nieuwsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:00 schreef burberry het volgende:
niks spam.. ik geef alleen een tip
Dat zou de kwaliteit toch ten goede komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:20 schreef ASroma het volgende:
teveel viewers, kutzooi al die chavvies daar in engeland zit nu ook achter hun computertje te lamen....zal steeds vaker voorkomen dat ie niet wil, aangezien het steeds drukker zal worden met dit live stream gedoe.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:58 schreef leolinedance het volgende:
Nu even reeel ->kijk de facts er maar op na, morgen is het weer huilen voor jullie.
Met PPlive krijg ik nu wel connection, maar meteen daarna: Windows MediaPlayer cannot perform the requesteed action at this time.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu wel werkende channels met sopcast, maar authentication werkt niet
Sport Italia via SopCastquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:45 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand al waar psv-ajax komt?
Bedanktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:16 schreef knuppelhout het volgende:
qqlive heeft prima beeld voor manU
http://rapidshare.de/files/5364957/SopCast_046.zip.htmlquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:14 schreef Soap het volgende:
Heeft iemand ff een mirror van Sopcast?
Via Sopcast.org gaat het zo traag als dikke stront door een trechter![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:24 schreef RayMania het volgende:
Ik ben sopcast EINDELIJK aan het downloaden, 1.1 kb/s.
maar wel vloeiendquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:32 schreef sjwjanssen het volgende:
skiien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |