quote:haahaa zo hee wat staat jouw trots je in de weg om redelijk te zijn zeg!
Op zondag 04 november 2001 22:37 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Zeker niet uit jouw mond.
quote:Wil je dan letterlijk en figuurlijk van je afbijten door een hapje te nemen van de wijsvinger van haar linkerhand? Ik haat dat gewijs tijdens de live uitzendingen
Op zondag 04 november 2001 22:37 schreef Nyrem het volgende:
ik zit wel in de studio.....en hoop van harte voor PAtty en Yorin dat ze geen vraag aan mij stelt!
quote:En effe voelen of die tiet echt lek is natuurlijk!!!
Op zondag 04 november 2001 22:44 schreef KillaScar het volgende:[..]
Wil je dan letterlijk en figuurlijk van je afbijten door een hapje te nemen van de wijsvinger van haar linkerhand? Ik haat dat gewijs tijdens de live uitzendingen
quote:ik blijf hier.....
Op zondag 04 november 2001 22:42 schreef huiz het volgende:
Blijf je nou ook hierin of ga je af en toe naar buiten naar een ander topic?
quote:Ik verwacht dat de persoon die donderdag weggaat...een 'lullige' exit krijgt.
Op zondag 04 november 2001 22:44 schreef KillaScar het volgende:[..]
Wil je dan letterlijk en figuurlijk van je afbijten door een hapje te nemen van de wijsvinger van haar linkerhand? Ik haat dat gewijs tijdens de live uitzendingen
Er wordt niet geflamed in een apart BB-flametopic.
Er wordt ook niet geflamed in de andere BB3-topics.
Er wordt tenslotte ook niet geflamed in andere fora, anders had ik dit topic wel verplaatst.
Slotje.
quote:Je mag anders niet klagen over bezoek in je gevangenisje.
Op zondag 04 november 2001 22:47 schreef Nyrem het volgende:[..]
ik blijf hier.....
(my solitary prison)
als ik ergens op wil reageren (wat in sommige ogen storend of off-topic is) dan maak ik een linkje hier naar toe....en doe hier mn zegje ...maar dan moet de ander wel ook hier reageren...!
En met de snelheid waarmee hier berichten worden geplaatst, mag je vanavond nog deel 2 openen ook! Wauw!
quote:Ik verleng mn verblijf hier...
Op zondag 04 november 2001 22:50 schreef huiz het volgende:[..]
Je mag anders niet klagen over bezoek in je gevangenisje.
En met de snelheid waarmee hier berichten worden geplaatst, mag je vanavond nog deel 2 openen ook! Wauw!
quote:Ik ben bang dat ik zomaar de groeten aan Ethel doe!
Op zondag 04 november 2001 22:39 schreef Ethel het volgende:[..]
Ben je bang dat je dan ook dichtklapt en stom gaat hinniken????????
quote:ROFLOL
Op zondag 04 november 2001 22:39 schreef Ethel het volgende:[..]
Ben je bang dat je dan ook dichtklapt en stom gaat hinniken????????
quote:Ook al heb je een bijzonder slechte smaak en zeg je af en toe vreselijke stompzinnige dingen, maar heel af en toe, kan ik ook wel oprecht om je lachen en kan je grappig en adrem uit de hoek komen.
Op zondag 04 november 2001 23:08 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik ben bang dat ik zomaar de groeten aan Ethel doe!
quote:Dit beschouw ik dan maar als een compliment a la Ethel!?
Op zondag 04 november 2001 23:11 schreef Ethel het volgende:[..]
Ook al heb je een bijzonder slechte smaak en zeg je af en toe vreselijke stompzinnige dingen, maar heel af en toe, kan ik ook wel oprecht om je lachen en kan je grappig en adrem uit de hoek komen.
Maaaaaaaaaaar alles wat een mens zegt....is nooit stompzinnig....hoe onnozel ook!
quote:Kuch kuch...hint hint... krijgen de dames van CEF in dit vervolgverhaal dan wel een heldenrol en delft nyrem het onderspit????
Op zondag 04 november 2001 23:12 schreef Jappie het volgende:
Jappie denkt dat Female hunter en Ethel Nyrem nog gaan ontmoeten in club Ibiza.
quote:Zie ik zo bleek dan???
Op zondag 04 november 2001 23:14 schreef Ethel het volgende:[..]
Kuch kuch...hint hint... krijgen de dames van CEF in dit vervolgverhaal dan wel een heldenrol en delft nyrem het onderspit????
quote:hmmmmmmm moet je daarvoor speciale kleding dragen?
Op zondag 04 november 2001 23:12 schreef Jappie het volgende:
Jappie denkt dat Female hunter en Ethel Nyrem nog gaan ontmoeten in club Ibiza.
quote:Helaas moet ik bekennen dat het wel als compliment bedoeld was, alleen uitsluitend een compliment publiceren dat kan ik niet doen, dat zou mijn ondergang betekenen, dus vandaar.
Op zondag 04 november 2001 23:13 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dit beschouw ik dan maar als een compliment a la Ethel!?
Trouwens, je mag eigenlijk wel eens een voorbeeld aan mij nemen door ook een keer wat aardigs te zeggen en niet alles van bepaalde personen zo zwartgallig te zien (och jee, was ik even vergeten dat jij in die 2 weken dat jullie een relatie hebben al zo beinvloed bent)
quote:Tuurlijk, logisch toch? Nyrem sluiten we samen met Priscella op in het houthok, deur op slot en 1x per 2 dagen een sneetje brood en een glaasje water
Kuch kuch...hint hint... krijgen de dames van CEF in dit vervolgverhaal dan wel een heldenrol en delft nyrem het onderspit????
quote:Ga je me vertellen dat je het spannendste aan BBtB3 nog nooit gelezen hebt dan????
Op zondag 04 november 2001 23:15 schreef Nyrem het volgende:[..]
hmmmmmmm moet je daarvoor speciale kleding dragen?
quote:Een rose trui, that's all.
Op zondag 04 november 2001 23:15 schreef Nyrem het volgende:[..]
hmmmmmmm moet je daarvoor speciale kleding dragen?
quote:Nee .....laten we de lezer in het ongewisse houden, wat betreft het verloop van Nyrem!?
quote:*LOL*
Op zondag 04 november 2001 23:16 schreef femalehunter het volgende:[..]
Tuurlijk, logisch toch? Nyrem sluiten we samen met Priscella op in het houthok, deur op slot en 1x per 2 dagen een sneetje brood en een glaasje water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |