Ah ja das lekker bagger.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef B_BOY het volgende:
ook jij gefeliciteerd jaguarized.
heb een scheurtje in me lip das echt fuckin' irritant.
Dat zuigt jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef B_BOY het volgende:
ook jij gefeliciteerd jaguarized.
heb een scheurtje in me lip das echt fuckin' irritant.
ik heb ook koffiequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:03 schreef B_BOY het volgende:
ik denk dat ik ff een bakske koffie ga drinken ook al mis ik dan wel veel posts hier. maarja ....
-weg-quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Zeker. Maar hij vraagt hoe het is afgelopen en wat er eigenlijk aan de hand was.
Hij kan nu niet op de computer.
Je kon gewoon op die reactie wachtenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zoog het maar dan was in ieder geval nog lekker![]()
ze is nog niet thuis thank godquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
Hey maryse, heeft die moeder die fles nog gevonden?
van vannacht?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ze is nog niet thuis thank god
heb jij chat logs?
het drugsblooper topic is daarvoor he.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:11 schreef saaw het volgende:
van die 'onszelf buitengesloten en vervolgens over het balkon terug proberen te klimmen met lamme kop' verhalen heb ik ook welen 'proberen te fietsen na 30 gram wiet'
erg mooi altijd![]()
haha geen bloopers hoor, gewoon achterlijke gevolgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het drugsblooper topic is daarvoor he.
Denk het welquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..], zo, lekker vervelen weer vandaag
Ja, komende week moet ik al genoeg doen, dus vandaag doe ik het ff rustig aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een keer lekker vervelen is ook relaxt.
Vervelen is boring.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een keer lekker vervelen is ook relaxt.
Ik ben al aan de koffie, want op zondag kom ik de dag door met cafeinequote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:18 schreef Gizmore het volgende:
Waar blijft brainster trouwens?heeftie eindelijk een naamtopic...
Zullen we dat nu anders even doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:19 schreef saaw het volgende:
[..]![]()
en we hebbent ht nog nieteens over zijn versierpogingen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |