Eerste kwartaal 2006 geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:21 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de PAL versie uit?
Katamari Damacy I en IIquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik zocht even bevestiging dat ik er verstandig aan gedaan heb om een NTSC PS2 te importeren
Ik heb ze allemaal al of ze staan in de preorder!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Katamari Damacy I en II
Psychonauts
Shadow of the Colossus
Dragon Quest VIII
Shadow of the Colossus
Genoeg?
idemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb ze allemaal al of ze staan in de preorder!
Ik wacht de eerste reviews af. Ik vond Kingdom Hearts I niet echt geweldig. Disney setting is wel leuk maar die vreselijke camera en hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat ik KH2 er ook nog bij ga zetten.
I know, I know, maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:06 schreef H.Flick het volgende:
Play-Asia is wel te vertrouwen. Maar vergeet niet dat je een NTSC PS2 moet hebben (of een omgebouwde PS2).
Ratchet & Clank anyonequote:
Nogmaals oh machtige koude Gijs.... cam is helemaal redone en gummi ship bestaat niet meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht de eerste reviews af. Ik vond Kingdom Hearts I niet echt geweldig. Disney setting is wel leuk maar die vreselijke camera en hetGummy Ship
verpesten het hele spel.
maar is er nou geen game die voldoet aan mijn eisen waarvan je zegt "die MOET je hebben"?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ultimate Spider-Man is net uit of komt binnenkort uit, dat is in tekenfilm stijl en je kan met Spidey én met Venom gamen. Als DBZ game zou ik Budokai 3 aanraden, een enorm uitgebreide DBZ fighter. Voor X-Men games moet je X-Men Legends gaan spelen, hiervan komt binnenkort ook een deel 2. X-Men Legends is een actie RPG. Turtlegames zijn sinds de SNES geen drol meer waard, die zou ik niet spelen.
Als je een fantasy game zoekt op de PS2, in de stijl van Final Fantasy heb je ook keus zat denk ik, er zijn een hoop RPG's te koop. Star Ocean 3, Dark Cloud (2), Shadow Hearts, Kingdom Hearts (FF met Disney) en Disgaea zijn wel goeie in hun genre.
Dat is heel persoonlijk... Ik stuiter van Disgaea en Atelier Iris (import), maar ik weet niet of iedereen dat doet. De games hebben SNES graphics bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:47 schreef capital_P het volgende:
[..]
maar is er nou geen game die voldoet aan mijn eisen waarvan je zegt "die MOET je hebben"?
Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar het zit diep Gijs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Nogmaals oh machtige koude Gijs.... cam is helemaal redone en gummi ship bestaat niet meerIk haal KH2 zeker weten !
Heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar het zit diep Gijs.Eerste keer dat ik door Square werd teleurgesteld.
Tja ieder zijn ding... ik vond hem heel leuk... was meer teleurgesteld in FFX-2 !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het eerder hebt gezegd, maar het zit diep Gijs.Eerste keer dat ik door Square werd teleurgesteld.
Ow ja, dat is waar. FFX-2 heb ik verdrongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Tja ieder zijn ding... ik vond hem heel leuk... was meer teleurgesteld in FFX-2 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |