Ik lees net je ondertitel,nu snap ik dat ik op je juiste snaar stap,geh los,m'n rechteroog is te zien in me icoon,ik geil op types als dido,sorry.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, je hoeft niet persoonlijk te worden, okay:(, anders ga ik ook beginnen en dan wordt het niet leuk hier, geloof me!!!. Ik geef mijn mening, punt.
En ik zeg niet dat ze lelijk is, maar het is eerder zo dat het me verbaast hij op haar valt, vindt ze niet bij elkaar passen, qua uiterlijk niet en qua levensstijl niet.
hehe thx moet nog ff aftastenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die center tags zijn echt niet nodig bij die breedte
sowieso niet trouwens.
Ik ben heel blij dat jij dat vindt. Nou is mijn hele nacht weer goed. Dank je welquote:
Houd er rekening mee dat je wel geld moet meenemen als je met Tanja uitgaat?quote:
Dank je voor de dankquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat jij dat vindt. Nou is mijn hele nacht weer goed. Dank je wel
![]()
ik ga voor de rob groep danquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu een Chantal groep en een Rob groep?
Menno zit al een paar dagen te broeden hoe hij de 'macht' over kan nemen van het duo Rob & Roel.......quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu een Chantal groep en een Rob groep?
Kan jij even wat doen aan je caps lock.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:53 schreef pu55y_camper het volgende:
ROB IS HOMO
KOMOP DIE FOTO MET ZIJN ZOON....... IK KRIJG D'R ZO'N VIES GEVOEL BIJ
zijn die twee close dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:54 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno zit al een paar dagen te broeden hoe hij de 'macht' over kan nemen van het duo Rob & Roel.......
sorry m8quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Kan jij even wat doen aan je caps lock.
close is het woord niet maar ze hebben elkaar 'gevonden' als leiders tijdens de Winnie de Pooh opdracht;quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:56 schreef pu55y_camper het volgende:
zijn die twee close dan?
volgens mij lult roel ook alleen maar uit plichtsgevoel met hem
Menno is overichens goed gesloopt afgelopen donderdag
Das bekendquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:57 schreef mijn23 het volgende:
ik vind menno ook een gluiperig ventje
En ze zijn de 2 ECHTE mannen, want ze kennen de mannenregels.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:58 schreef Wup het volgende:
[..]
close is het woord niet maar ze hebben elkaar 'gevonden' als leiders tijdens de Winnie de Pooh opdracht;
plus ze zijn allebei anti Menno
hij is er een beetje van geschrokken dat anderen in dat huis daar ook zo over denkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:57 schreef mijn23 het volgende:
ik vind menno ook een gluiperig ventje
was ik het belangrijkste nog vergeten... stom stomquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:59 schreef Day het volgende:
En ze zijn de 2 ECHTE mannen, want ze kennen de mannenregels.
ja en daar geniet ik vanquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:59 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is er een beetje van geschrokken dat anderen in dat huis daar ook zo over denken
Roel heeft hard gewerktquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:58 schreef Wup het volgende:
[..]
close is het woord niet maar ze hebben elkaar 'gevonden' als leiders tijdens de Winnie de Pooh opdracht;
plus ze zijn allebei anti Menno
ik had liever gezien dat hij niks door had, grof genomineerd werd en met grote cijfers verschil het huis uit gestemd werd........quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:01 schreef mijn23 het volgende:
ja en daar geniet ik van
Das idd wel heel raar, dat stoere gedragquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze nu allemaal een grote bek over Hennie Huisman zeg. Ingrid wil hem zelfs in elkaar stampen als hij ooit bij hun op bezoek komt.
ze zag dat er geheime opdrachten geschreven waren in de pindakaas??quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:04 schreef pu55y_camper het volgende:
lol Roel over chantal tijdens de fiets opdracht: Ja die spoorde gewoon niet meer.
En ze baalde stevig dat hij homo is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja keek veel call TV voor Mike Starink.... vandaar die grote schuld dus
jaaajahahaha dat had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ze zag dat er geheime opdrachten geschreven waren in de pindakaas??
hij was leuk op Call TV....... maar volgens mij had hij geen belspelletjes...quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:05 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja keek veel call TV voor Mike Starink.... vandaar die grote schuld dus
Ja.. dat zei ze. Dus om even te resumeren:quote:
Dat was dus Ingrid.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja.. dat zei ze. Dus om even te resumeren:
Ingrid houdt muziek van: Frans Bauer
Ingrid stemt op: LPF
Ingrid houdt op TV van: Dr. Phil
Tja..
hij is zo wreedquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:08 schreef newsman het volgende:
pu55y_camper word een beetje gek van je avater.
Niet alleen Ingrid, heb je Lieske gister gehoord, die bleef maar doorgaan over hoe erg hij was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze nu allemaal een grote bek over Hennie Huisman zeg. Ingrid wil hem zelfs in elkaar stampen als hij ooit bij hun op bezoek komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |