Een nieuw deel openen
Vorige delen
Waar steek je een stokje voor, Alicey?quote:
Oh, ik maak hem sticky.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar steek je een stokje voor, Alicey?
Het klonk nogal dreigendquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik maak hem sticky.
Niets ernstigs dus.
Whehehehe nee, ik had niets dreigends in de zin.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het klonk nogal dreigend
Vroeg me al af of je wel in het goede topic aan het posten was
Lief ben ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Whehehehe nee, ik had niets dreigends in de zin.
Ik ben haske vredig en lief.
Ook niet soft en lazy?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lief ben ik ook
Vredig klinkt te soft naar mijn zin en soft ben ik niet!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook niet soft en lazy?
* Alicey is vaak wel soft.. Behalve als het nodig is, dan ben ik een bikkel.
Was het verschil dan? Ik ben zelf altijd wel soft, behalve voor mezelf..quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel op die manier soft, maar da's anders
quote:En lazy? Nooit![]()
Je notes spreken dat toch tegen.quote:Note gezet door Alicey op 23-08-2005 13:17 - delete
Soft, Sweet & Lazy
Ow, voor anderen kan ik wel soft zijn. Maar ik ben geen softie, geen watje zeg maar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was het verschil dan? Ik ben zelf altijd wel soft, behalve voor mezelf..
Inside infoquote:Je notes spreken dat toch tegen.
Ik ben wel een watje volgens o.a. iteejer.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, voor anderen kan ik wel soft zijn. Maar ik ben geen softie, geen watje zeg maar.
Ik lek dubbel.quote:Inside info
quote:Nou, beetje dan misschien heel erg soms
Watjes zijn in, heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben wel een watje volgens o.a. iteejer.Maar ik heb daar geen problemen mee.
Eeksquote:Ik lek dubbel.
Je gaat toch niet vertellen dat ik een meeloper ben?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Watjes zijn in, heb ik me laten vertellen
Zo eng is het nou ook weer niet hoor.quote:Eeks
I knowquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:53 schreef het_fokschaap het volgende:
Robert de Niro en Dustin Hoffman spelen in Meet the Fockers. Al Pacino komt nog wel even voor vanwege Scarface op een televisie
ik vond hem wel leuk ja. Vond die eerste ook wel lachenquote:
Ik ben ook niet zo van de komedies, vandaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vond hem wel leuk ja. Vond die eerste ook wel lachenMeestal ben ik niet zo gek op komedies, maar dit was echt af en toe wel grappig
als je de eerste leuk vond, kun je deze zonder problemen kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de komedies, vandaar.
De eerste was inderdaad ook best leuk, maar juist daarom ben ik dan wat huiveriger voor een vervolg
Zet even alles op een rijtje, qu. Je moet niet uit impulsen of een voorgekookt patroon denkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:40 schreef qu63 het volgende:
I KVOEL ME ZO FUCKFING DEOPRESSEIF NOUW
IK TREK HET ECHT NIET EER -o-
Dat gaat over. In een vast patroon eten, en verdere verleidingen mijden, en dan trekt het wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Reya het volgende:
Ik heb een seriueus eetprobleem. Ik heb de afgelopen dagen constant de neiging te gaan eten![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Reya het volgende:
Ik heb een seriueus eetprobleem. Ik heb de afgelopen dagen constant de neiging te gaan eten![]()
Hoihoi Trinityquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat gaat over. In een vast patroon eten, en verdere verleidingen mijden, en dan trekt het weg.
Goedemorgen allemaal. Lekker weer! Zometeen stukje fietsen
.
Ik zei toch dat het over zou zijn. Ik ben echt niet te genieten als ik moe ben.
Edit: Live vanuit... Hillegom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |