Eén groot nadeel lijkt mij dat je er zelf ook onder te lijden hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Vivi het volgende:
Pikstraf is toch 1 van de basisgereedschappen in elk vrouwenleven?!
Ik ben het ook aan het uitoefenen, leuk!
Dat is zeer zeker het geval, maar moet je nooit laten merkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Eén groot nadeel lijkt mij dat je er zelf ook onder te lijden hebt
Hear Hear.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker het geval, maar moet je nooit laten merken
Okay, ik heb de ingrediënten op een rijtje! (Ga nu snel mijn authentieke jaren-70 kruidenrekje bijvullen... )quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Vivi het volgende:
..."iets ophalen" .. slaapkamer... jarig... eenzaam...bespiegelend...ruzie... adrenaline... hopeloos... verliefdheid...
Lekker!quote:
Hoe weet jij dat nou? Heb je het ooit volgehoudenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Vivi het volgende:
Maar de sex is goed joh, na een paar weekjes pikstraf![]()
Ja, dat was toen ik niet posttequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Heb je het ooit volgehouden![]()
Je bent een snelle leerling. Waarom bekruipt mij toch de gedachte dat jij niet veel lessen manipulatie nodig hebtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Lekker!
Frans stokbroodje erbij... glaasje rode wijn... en verder dus NIETS laten merken (zegt Xennia), en doen alsof dat kaasplankje een beetje tegenvalt - je hebt betere kaasplankjes geproefd in je leven, gevarieerdere kaasplankjes ook...
Alsof een man dat begrijpt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Vivi het volgende:
Preciesmet als neutrale gezichtsuitdrukking --> Blasé. met een vleugje verveling.
quote:
En bracht je jezelf gedurende die twee weken wel in situaties waarin je je normaliter aan hem zou vergrijpen of hij zich aan jou?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat was toen ik niet postte
"Een paar" is 2 toch?
Ik heb Cc al gemaildquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
En bracht je jezelf gedurende die twee weken wel in situaties waarin je je normaliter aan hem zou vergrijpen of hij zich aan jou?
Dit is eigenlijk stof voor je eigen topic, tijd voor een update
Godverdomme Vivi, jouw Henk holt gelijk naar een andere meiske om zijn zakje te legen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze zien heus wel een verschil, alleen ze moeten het nog even plaatsen. Dat lukt dan mooi als ze in hun eigen bedje naar het plafond liggen te staren
Eigen bedje? Dan werkt het natuurlijk niet, je moet naast elkaar liggen en dan toch afwijzen. In zijn eigen bedje kan hij andere dames uitnodigenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze zien heus wel een verschil, alleen ze moeten het nog even plaatsen. Dat lukt dan mooi als ze in hun eigen bedje naar het plafond liggen te staren
Neee, dat zou ie noooit doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Godverdomme Vivi, jouw Henk holt gelijk naar een andere meiske om zijn zakje te legen...![]()
Come on!
Dit werkt alleen bij bepaalde mannen...![]()
De rest gaat vrolijk vreemd, ze krijgen het thuis niet.
Dat is, volgens mij, juist de clou: verwarring zaaien.quote:
Je moet ze net zolang vasthouden totdat het te laat is om anderen te bellen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eigen bedje? Dan werkt het natuurlijk niet, je moet naast elkaar liggen en dan toch afwijzen. In zijn eigen bedje kan hij andere dames uitnodigen
Wat Xennia zegt, IN bed quasi je rug toekeren, en melden: Truste schat! Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is, volgens mij, juist de clou: verwarring zaaien.
Zo'n man wil dat wel begrijpen, maar kan het niet. Hij denkt: het is toch een goed kaasplankje? Ik heb toch camembert en brie en chèvres en drie leuke groene olijfjes gerangschikt?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je moet ze net zolang vasthouden totdat het te laat is om anderen te bellen natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is, volgens mij, juist de clou: verwarring zaaien.
Zo'n man wil dat wel begrijpen, maar kan het niet. Hij denkt: het is toch een goed kaasplankje? Ik heb toch camembert en brie en chèvres en drie leuke groene olijfjes gerangschikt?
Goed! Hou me op de hoogte! Ik ben ook benieuwd naar de laatste verwikkelingen omtrent Henk/Samuel/Robertoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |