Laat die mensen nou tvp's plaatsen, dat betekent dat ze geintreseerd zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef R0ADKILL het volgende:
De volgende die TVP tikt ban ik (zodra ik admin rachten heb)
Reageer eens op MSN, ik heb een teasertje afquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:23 schreef Orealo het volgende:
Goed topic!
[..]
Laat die mensen nou tvp's plaatsen, dat betekent dat ze geintreseerd zijn
tevens tvp![]()
MSN staat op andere PC aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef dork22 het volgende:
[..]
Reageer eens op MSN, ik heb een teasertje afmag ik die posten?
en geen andere pc waar je op kunt skypen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef dork22 het volgende:
FUUUUCK, omdat me het leuk leek om uitgerekend vandaag met Linux te gaan spelen is me comp (inet verbinding) naar de knoppenik heb al in DIG gepost en hoop snel op antwoord.
Als ik niet meer van me laat horen moet iemand anders de fok!radio doenIk wil graag, krijg nou niet het idee dat ik terug krabbel maar zo is het nu eenmaal
![]()
Misschien is het inderdaad wel een leuk idee om een "teaser" te maken, zodat mensen weten wat we aan het doen zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:11 schreef nietzman het volgende:
Ik wil wat zien.
Ik weet welke je bedoelt, we gooien het even in de groep niet ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef dork22 het volgende:
Ik had een schets ingekleurd, posten?
Het betreft "de-scene-waar-het-misgaat-en-de-tirade-volgt" het laatste plaatje daarvan, de linkse persoon.
Zoals ik heb begrepen uit de een MSN-sessie onlangs is de schurk menselijk. Dit zodat we daadwerkelijk de schurk kunnen laten lijken op een user (vandaar de foto's).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:25 schreef ARKON het volgende:
heb de tekeningen gezien, schurk is menselijk of mag het ook anders?
ps. ik teken niet zo mooi![]()
Je hoeft mij ook niet precies na te tekenen, ik ben geloof ik 2 keer zo oud als jij en heb kunstacademie en cartoonschool achter de rug. Neem van mij aan dat je goed tekend voor je leeftijd...Gewoon je best doen is mooi genoeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:25 schreef ARKON het volgende:
heb de tekeningen gezien, schurk is menselijk of mag het ook anders?
ps. ik teken niet zo mooi![]()
Ik ben dan weer niet zo goed in het tekenen van robots...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef ARKON het volgende:
Hm, ben niet zo goed in mensen tekenen. Zal het wel proberen.
ze kan idd goed tekenen
We werken eraan...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Waar blijft die preview?
*ongeduldig wordt*
tevens schaamteloze tvp
Kunnen jullie mij even op de hoogte houden per mail? mijn msn is brak i.c.m. router dus ben er niet altijd, en als ik er wel ben dan valt het om de zoveel tijd uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
De stilte betekent in dit geval dat er hard gewerkt wordt
nog even geduld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |