Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Toryu het volgende:
Het ging nog best aarding en met 5 seconde op de klok krijgen hun zij nog een vrije worp.
Hun zij raken er eentje dus met 3 man naar de 2e verlenging.
zo das eruit, nu ga ik eten
Korfbal = Mandjesbal= gay .quote:
Somsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef brainster het volgende:
Basketbal... kan soms wel leuk zijn
Heel Somsquote:
korfbal had wel een veredeling nodig inderdaad. daarom is het basketball uitgevondenquote:
Interessant, leg uit...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
OFFTOPIC: TS mag een ABN-typcursus volgen. Hun in directe combinatie met een werkwoord:![]()
![]()
Er was gewoon niet tegen de basketballen. Hij floot de meest onnozele fouten. En toen hij ook nog begon over die handen in de lucht bij vrije worp. Toen werd iedereen hekemaal pissig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Mikkie het volgende:
Op een bepaalde manier denk ik van: joh, die scheids is tegen je, op een gegeven moment heb je dat wel door. Maar dat dan vier man zich laten beetnemen en op de bank terecht komen, daar ben je zelf ook debet aan.
Wat overigens niet afzwakt dat zwaar partijdige scheidsen enorm veel frustratie kunnen opleveren..
Je slaat de spijker mis. Ik kan enkel stijlfouten aanwijzen in zijn tekst. Je tekstverdeling is matig; het gebruik van alinea's kan in zekere mate de tekst nog beter leesbaar maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
OFFTOPIC: TS mag een ABN-typcursus volgen. Hun in directe combinatie met een werkwoord:![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |