Als allesziender ook nog zometeen op de video staan.quote:
Het is wennenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef kleine-draak het volgende:
persoonlijk vind ik hem niet passen bij over de vloer![]()
Dat wil nogalquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef mark_03 het volgende:
Hilarisch, jammer dat ik niet alles heb gezien ... en om nou 1,50 per aflevering te gaan betalen.
Ja leuk héquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef milagro het volgende:
hij was weer leuk
lekker fout, ik hou ervan
avatar checkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als allesziender ook nog zometeen op de video staan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef JanJanJan het volgende:
Kunt u mij vertellen of dit winterpeenis?![]()
Kunt u mij vertellen of dit bospeenis
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef JanJanJan het volgende:
Kunt u mij vertellen of dit winterpeenis?![]()
Kunt u mij vertellen of dit bospeenis
Door deze ontwikkeling kan je wel merken dat het niet allemaal meer zo lekker loopt bij Talpa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Talpa vraagt 1.50 per aflevering om via internet te kunnen kijken.
Ik neem het op video als ik niet kan kijken.
Ik zal ook geen 1.50 betalen.
nou, het zal ws ook wel te maken hebben met G & J zelf ms? hun management, de nog uit te komen dvd waar ze (meer dan voorheen ) aan willen verdienen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SoA-Holic het volgende:
Ongekend, gaan die gasten geld vragen om een uitzending terug te zien. Ze hebben al lekker zoveel kijkers, en dan gaan ze nog geld vragen ook.![]()
Iemand de uitzending toevallig ergens 'anders' online zien staan? Ik wil 'm nl. graag zien en uit principe ga ik niet betalen voor tv.
Sorry maar ik kijk jammer genoeg niet meer online bij Talpa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Door deze ontwikkeling kan je wel merken dat het niet allemaal meer zo lekker loopt bij Talpa.
Dat is ook gemakkelijk gratis nazien op internet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, het zal ws ook wel te maken hebben met G & J zelf ms? hun management, de nog uit te komen dvd waar ze (meer dan voorheen ) aan willen verdienen?
ik vind het gratis kunnen nazien van een herhaling op internet nog altijd een luxe, hoor, je kan het immers zelf ook makkelijk opnemen.
dat de publieke omroep het nog wel doet, tja, daar betalen we tenslotte ook voor, he
De afleveringen van vorig seizoen werden minstens twee keer herhaald in dezelfde week. Natuurlijk, het was ook de beginperiode van Talpa, maar toch... vreemd dat er nu geen herhalingen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorry maar ik kijk jammer genoeg niet meer online bij Talpa.
Tenslotte, ze laten niet eens de gehele uitzending zien.
Wel bij NSE.
Ja, bij Gerard en Gordon ook.
Tenminste toen !!
Dus neem ik op als ik eens niet zou kunnen kijken.
[..]
Klopt, maar ook daar zal het ms te maken hebben met de programma makers, en niet Talpa zelf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is ook gemakkelijk gratis nazien op internet.
Bij Talpa moet je voor meerdere programma's 1.50 betalenNiet alleen bij Gerard en Gordon.
![]()
Ze gaan deze serie in ieder geval nog naar de NS en een supermarkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Patch het volgende:
vanavond naar Center Parcs![]()
thema's van de andere afleveringen al bekend ergens?
quote:Gordon breekt rib
door onze redactie
AMSTERDAM - Zanger en presentator Gordon heeft zijn rib gebroken. Door een hardnekkige hoest, die wordt veroorzaakt door de bijwerkingen van zijn medicijnen tegen reuma, is de breuk onstaan. De opnamen voor het programma Joling & Gordon over de vloer zijn voorlopig stilgelegd.
Gordon heeft geruime tijd last van de zware bijwerking. Eind februari kneusde de entertainer al zijn rib, en diezelfde rib is nu gebroken.
Wanneer de opnamen van het populaire programma Joling & Gordon over de vloer weer worden hervat is niet duidelijk.
Volgens mij gingen ze deze serie ook nog langs een kinderdagverblijf/crèche/school oid..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze gaan deze serie in ieder geval nog naar de NS en een supermarkt.
Dat zou kunnen, maar van de NS en de supermarkt had ik beelden van voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze deze serie ook nog langs een kinderdagverblijf/crèche/school oid..
Ja ok, ik zei er niks van hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar van de NS en de supermarkt had ik beelden van voorbij zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |