Joling & Gordon op dvd
![]()
Gerard Joling en Gordon zullen in november in de winkels liggen met een dvd van het Talpa-programma Joling & Gordon over de vloer, dat een succes is op de zender van John de Mol. Wegens de griep van Gerard Joling kon de laatste aflevering onlangs niet gedraaid worden. Joling: "We hebben er nu acht gedaan en er komt er nog eentje." Deze week wordt de negende aflevering opgenomen.
Joling vindt het vreemd dat hij en Gordon het kijkcijferkanon van Talpa zijn. Joling bij RTL 4: "Het is natuurlijk heel gek, iedereen roept dat ook. Linda en Beau, wat toch de grote sterren zijn, en dan de Jack Spijkerman en Barend en Van Dorp. Wij scoren gewoon het hoogste. Dat is natuurlijk enig, dat voelt hartstikke goed. Het is om te gillen, het is soms op het randje denk ik."
Joling blijft naast zijn tv-werkzaamheden veel optreden. "Ik heb dat al heel goed met ome John besproken. Dat blijft mijn ding." Overigens is het waarschijnlijk dat er een nieuwe reeks komt met Gordon en Gerard. "Daar wordt over gesproken. Ik denk dat dat zomaar kan gebeuren. Ik durf dat nog niet te zeggen." Dingen die het duo volgens Joling niet had moeten doen, komen aanstaande dinsdag op televisie in een aflevering met hoogtepunten. "Dat komt aanstaande dinsdag op televisie, dan komen echt alle dingen die eigenlijk niet uitgezonden hadden mogen worden, maar dat doen ze uiteindelijk toch. Dat is heel erg heftig. Het is wel op het randje allemaal."
Gerard Joling en Gordon zouden overigens nooit een stel kunnen worden. Gordon bij Talpa: "Ik zou er niet dood op gevonden willen worden." Joling: "Ik heb thuis al schapen op mijn weiland lopen, dus ik neem hem niet. Ik vind Gordon niet lelijk, maar ik vind hem ook verre van knap." Gordon: "Leuke man. Hij is altijd zo gemeen tegen me. Het is niet mijn type."
Linda de Mol veronderstelde dat het zomaar eens zou kunnen zijn dat Gordon nu verbaal sterk is, omdat hij vroeger niet moeders mooiste was. Gordon tegen Linda: "Ik had me natuurlijk ook helemaal vol kunnen laten spuiten met botox net zoals jij. Ik heb alleen onder mijn armen laten spuiten. (...) Na de uitzending van die varkens ben ik erg van mezelf geschrokken..." Joling vult aan: "Omdat je zo erg op een varken lijkt. Ik zei nog: zoek de verschillen."
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Mediakrant
Geweldig dat er een ''dvd'' uit komt van onze diva's