abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31094962
Man gooit vrouw en kind van flat in Leidschendam
01 oktober 2005, 19:00:52

LEIDSCHENDAM (ANP) - Een nog onbekende man heeft zaterdag vanaf de vijfde etage van een flat aan de Burgemeester Velthuijsenlaan in Leidschendam een vrouw en een kind naar beneden gegooid. Het kind, een jongetje, overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Volgens de politie sprong de man na zijn daad zelf naar beneden. Hij overleefde de sprong niet en overleed ter plekke. De vrouw is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis, aldus de politie.

Hoe ziek kun je zijn?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:10:59 #2
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31094982
Ik hoorde het net op de radio, echt te verschrikkelijk voor woorden
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_31095020
-

[ Bericht 99% gewijzigd door NightH4wk op 01-10-2005 21:06:40 ]
pi_31095122
Is it a bird? Is it Superman? No it's a child an a woman
pi_31095148
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Man gooit vrouw en kind van flat in Leidschendam
01 oktober 2005, 19:00:52

LEIDSCHENDAM (ANP) - Een nog onbekende man heeft zaterdag vanaf de vijfde etage van een flat aan de Burgemeester Velthuijsenlaan in Leidschendam een vrouw en een kind naar beneden gegooid. Het kind, een jongetje, overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Volgens de politie sprong de man na zijn daad zelf naar beneden. Hij overleefde de sprong niet en overleed ter plekke. De vrouw is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis, aldus de politie.

Hoe ziek kun je zijn?
En dat dan als je ergens op bezoek gaat/bent geweest. Hoe ziek in je hoofd kan je zijn.......
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31095222
Verschrikkelijk.....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:25:52 #7
126844 blue-eight
I'm blue, dabadi dabada
pi_31095386
--Doe effe normaal zeg--

[ Bericht 94% gewijzigd door Dagonet op 01-10-2005 20:49:30 ]
Ik zou graag een zelfhulpgroep willen oprichten voor onzekere mensen, maar ik ben bang dat het mij niet zal gaan lukken.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:50:13 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31096148
Bagger reacties én reacties op het bovenstaande verwijderde zijn gewist.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31096488
Het zoveelste (gezins) drama.
Waarom?
een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt
pi_31096789
quote:
Man gooit gezin van flat

LEIDSCHENDAM - Een verwarde man heeft zaterdagmiddag een vrouw en een kind vanaf de vijfde etage van een flat aan de Burgemeester Velthuijsenlaan in Leidschendam naar beneden gegooid. Het kind, een jongetje, overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
De man sprong na zijn daad zelf naar beneden. Hij overleefde de sprong niet en overleed ter plekke. De vrouw is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis.

Volgens een woordvoerder van de politie is de man een vriend van de vrouw, maar niet de vader van het kind. Het gaat zeer waarschijnlijk om een uitgeprocedeerde Afghaanse asielzoeker met psychische problemen.

Het gezin is vlak voor de gebeurtenissen bij vrienden in de flat op bezoek geweest. Zij verlieten om kwart voor vijf de woning, waarna het drama zich voltrok. Agenten namen drie mannen die in de woning waren tijdens het voorval, mee naar het politiebureau. ,,Bij dit soort menselijke drama's doen we dat altijd. Het zijn getuigen en daar praten we mee'', aldus een woordvoerder van de politie.
De politie heeft de omgeving afgezet voor sporenonderzoek. De aanleiding van het drama is nog onbekend. Ook omwonenden hebben geen idee waarom de man zichzelf en zijn gezin naar beneden heeft gestort.

Buurtbewoners reageerden geschokt op het drma. Een klant stapte juist naar buiten na een bezoek aan de thuiskapper, hoorde een hevige schreeuw en zag dat er iemand naar beneden viel. Bewoners van de flat mochten geruime tijd de flat niet verlaten.
Een paar jaar geleden speelde zich in dezelfde buurt ook al een familiedrama af. Destijds sneed een man voor de ogen van zijn kinderen en vele omstanders zijn vrouw door haar keel.
Haagsche Courant / AD
pi_31096905
En dat terwijl superman niet meer op de buis komt
pi_31097005
sick
Studiare è inutile tutte le idee si affollano su te...!!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:21:37 #13
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31097162
een uitgeprocedeerde Afghaanse asielzoeker met psychische problemen. men.

AnywayL we hebben een heel leger hulpverleners in dit land, die hebben hier dus gefaald. onbegrijpelijk.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:22:06 #14
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_31097174
A single death is a tragedy; a million deaths is a statistic. - Stalin
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_31098524
quote:
Drie doden bij drama Leidschendam

LEIDSCHENDAM In Leidschendam zijn een
vrouw en een kind overleden nadat ze
van de vijfde etage van een flat waren
gegooid door een 30-jarige man.

Nadat hij ze van de galerij had geduwd,
sprong hij zelf naar beneden.Hij was op
slag dood.De 8-jarige jongen en de
35-jarige vrouw bezweken later in het
ziekenhuis aan hun verwondingen.

De drie kwamen uit Hellevoetsluis en
waren op bezoek in Leidschendam.Hoe de
man tot zijn daad kwam,is onbekend.De
politie wil niet zeggen of de doden
familie van elkaar zijn.
Buurtbewoners die het drama zagen,
zijn opgevangen door slachtofferhulp.
pi_31099029
Brr krijg kippevel van afschuw en onmacht als ik dit soort dingen lees
gruwelijk..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31099185
Hallo,

Op de website www.district8.net zag ik een groot aantal foto's van dit drama.

GRTZ
pi_31099467
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:05:57 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31100553
Opruimslot, blue-eight is opgeruimd, opmerkingen over zijn posts ook.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:29:22 #20
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_31102921
Brrr........gekkenwerk
Wat zijn we aan het doen ???
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:30:25 #21
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31102960
ach, nu groeit het kind tenminste niet op met een of meerdere trauma's
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:02:05 #22
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_31103811
ik weet niet wat het is met de regio haaglanden het begint wel creepy te worden...
don't give me that fucking bullshit
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:58:12 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31113071
als ik het goed begrijp is de vader, die ook van het balkon 'sprong', dus niet degene die zijn zoontje heeft geduwd. maakt het volgens mij toch echt tot moord door derden.

02 Oktober 2005 12:15
Mannen na flatdrama nog steeds vast
LEIDSCHENDAM De mannen die gisteren werden aangehouden na het flatdrama in Leidschendam zitten nog steeds vast. De drie worden verdacht van betrokkenheid, maar hun rol is nog niet duidelijk.

Een man duwde gisteren een vrouw en haar zoontje van 8 van de 5e verdieping van een flatgebouw. Vervolgens sprong hij zelf. De man was op slag dood, de vrouw en het kind overleden later.

De drie kwamen uit Hellevoetsluis en waren in Leidschendam op bezoek geweest bij de drie mannen die nu vastzitten. De politie onderzoekt de toedracht. Wel is duidelijk dat de man die heeft geduwd niet de vader van het jongetje is.

[ Bericht 34% gewijzigd door zoalshetis op 02-10-2005 14:29:28 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:25:44 #24
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31114025

ha ha ha ha ha
pi_31115636
quote:
Bah al dat bloed
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:17:35 #26
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_31115662
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:25:49 #27
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31115911
Mên.... spring dan in je eentje....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:27:04 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31115947
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:25 schreef nixxx het volgende:
Mên.... spring dan in je eentje....
ze zijn geduwd door een van die drie mannen waar ze op bezoek waren. of ze hebben een gigantische hoeveelheid lsd tot zich genomen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:31:50 #29
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31116075
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze zijn geduwd door een van die drie mannen waar ze op bezoek waren. of ze hebben een gigantische hoeveelheid lsd tot zich genomen.
waar heb je dat vandaan? Wat ik hier lees is dat diegene die als laatste gegaan is die vrouw en het kindje naar beneden geduwd heeft....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:42:09 #30
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_31116360
Ben best wel blij dat het op een zaterdag is gebeurt, moet er niet aan denken als het op een doordeweekse dag was, zit een middelbare school tegenover/in de buurt. (weet niet waar het precies in die straat is gebeurt, maar op de foto's te zien bijna recht tegenover de school.)

Je moet er toch niet aandenken dat je uit school komt en ineens een paar mensen vanaf de 5de naar beneden ziet vallen
pi_31116489
wat een eikel
zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman, zeg ken jij de mosselman......................nee......nooit van gehoord
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:51:34 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31116603
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:31 schreef nixxx het volgende:

[..]

waar heb je dat vandaan? Wat ik hier lees is dat diegene die als laatste gegaan is die vrouw en het kindje naar beneden geduwd heeft....
lees mijn quote van teletekst maar eens.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:55:20 #33
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31116699
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef zoalshetis het volgende:

Een man duwde gisteren een vrouw en haar zoontje van 8 van de 5e verdieping van een flatgebouw. Vervolgens sprong hij zelf.

De drie kwamen uit Hellevoetsluis en waren in Leidschendam op bezoek geweest bij de drie mannen die nu vastzitten. De politie onderzoekt de toedracht. Wel is duidelijk dat de man die heeft geduwd niet de vader van het jongetje is.
Ok.. dus de vader leeft nog ... het is idd toch wel een verdachte zaak... Hoe snel kan je twee mensen van een balkon duwen. Nadat je de eerste geduwd hebt, let de tweede wel op en werkt niet mee denk ik.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:58:00 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31116751
ik doelde eigenlijk op dit tekstje:

"De drie kwamen uit Hellevoetsluis en waren in Leidschendam op bezoek geweest bij de drie mannen die nu vastzitten. De politie onderzoekt de toedracht. Wel is duidelijk dat de man die heeft geduwd niet de vader van het jongetje is."
pi_31117094
Ik woon zelf in leidschendam. 2 straten verder vanwaar alles is gebeurd. Heb van een ooggetuige van alles gehoord dat het kindje eerst is gegooid, en daarna die vrouw, de vrouw heeft nog geprobeerd om wegte rennen en heeft wel degelijk tegengestribbeld en gegild. RIP vrouw en kindje, dit is verschikkelijk...WAAROM ....
pi_31118136
Idd tegenover middelbare school.. Twee trauma choppers, echt verschrikkelijk
Geniet, maar drink met je mate!
pi_31119089
het is inderdaad tegenover het veurs college in leidschendam. Ik ben net vorige jaar geslaagd. Hoe ziek kan je zijn om zo iets te doen, kan er nog steeds niet over uit....
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:53:57 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31119737
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik doelde eigenlijk op dit tekstje:

"De drie kwamen uit Hellevoetsluis en waren in Leidschendam op bezoek geweest bij de drie mannen die nu vastzitten. De politie onderzoekt de toedracht. Wel is duidelijk dat de man die heeft geduwd niet de vader van het jongetje is."
Met andere woorden: de man die zelf ook gesprongen is, was wel de vriend van de vrouw, maar het kind had een andere vader. Er staat nergens dat een van de drie andere mannen wel de vader is van het jongetje.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:01:08 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31142449
Daar zijn geen woorden voor Triest, verschrikkelijk zeg !
Waarom in hemelsnaam
pi_31145102
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar zijn geen woorden voor Triest, verschrikkelijk zeg !
Waarom in hemelsnaam
Omdat er gekken los mogen rondlopen schijnbaar
pi_31156705
vreselijk! idd hoe ziek kan je zijn
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:30:25 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31157028
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad, hoe kan zoiets gebeuren !
Vreemde zaak inderdaad. De moeder van het jongetje had een nieuwe Afghaanse 'vriend'.

Sterkte voor de vader van dit mannetje.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:50:36 #44
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31157640
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:34 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Vreemde zaak inderdaad. De moeder van het jongetje had een nieuwe Afghaanse 'vriend'.

Sterkte voor de vader van dit mannetje.
Daar sluit ik mij helemaal bij aan.
Sterkte voor de Vader..Erg zeg
pi_31159227
Het is inderdaad een erg vreemde zaak. Die moeder kon dit ook niet van tevoren weten toen ze iets kreeg met die nieuwe vriend... RIP Knulletje.........
pi_31170964
Dader drama flat was asielzoeker

UTRECHT - 04/10/05 - (Novum) - De 30-jarige man die zaterdag zijn vriendin en haar zoon van een flat in Leidschendam heeft gegooid en daarna zelf zijn dood tegemoet sprong, was een uitgeprocedeerde asielzoeker. De Afghaan Hassan Mohammed moest Nederland voor woensdag verlaten. Dat zegt zijn 23-jarige vriend Abas Ahadi dinsdag in dagblad Trouw.

Mohammed duwde zaterdag zijn 35-jarige vriendin en haar 8-jarige zoontje van de vijfde verdieping van een flat. Daarna sprong hij zelf. Mohammed overleed ter plekke; de vrouw en haar kind werden zwaargewond overgebracht naar een ziekenhuis, waar zij later op de dag overleden.

Mohammed had volgens Ahadi psychische problemen. Hij was drie jaar in Nederland en hoorde een jaar geleden dat hij het land moest verlaten. Een dag voor het drama zou Mohammed tegen Ahadi hebben gezegd dat hij dood wilde.

Een vriendin van de vrouw zegt dinsdag in Algemeen Dagblad dat een relationele ruzie de oorzaak was van het drama. De Telegraaf spreekt van 'wraakgevoelens over een beëindigde relatie'. Mohammed en zijn vriendin zouden uit elkaar zijn gegaan nadat de Afghaan had gehoord dat hij geen verblijfsvergunning zou krijgen. Mohammed was daar volgens de krant 'zwaar gefrustreerd' over.

(Van Tiscali)
pi_31171778
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:22 schreef thaleia het volgende:
Dader drama flat was asielzoeker

UTRECHT - 04/10/05 - (Novum) - De 30-jarige man die zaterdag zijn vriendin en haar zoon van een flat in Leidschendam heeft gegooid en daarna zelf zijn dood tegemoet sprong, was een uitgeprocedeerde asielzoeker. De Afghaan Hassan Mohammed moest Nederland voor woensdag verlaten. Dat zegt zijn 23-jarige vriend Abas Ahadi dinsdag in dagblad Trouw.

Mohammed duwde zaterdag zijn 35-jarige vriendin en haar 8-jarige zoontje van de vijfde verdieping van een flat. Daarna sprong hij zelf. Mohammed overleed ter plekke; de vrouw en haar kind werden zwaargewond overgebracht naar een ziekenhuis, waar zij later op de dag overleden.

Mohammed had volgens Ahadi psychische problemen. Hij was drie jaar in Nederland en hoorde een jaar geleden dat hij het land moest verlaten. Een dag voor het drama zou Mohammed tegen Ahadi hebben gezegd dat hij dood wilde.

Een vriendin van de vrouw zegt dinsdag in Algemeen Dagblad dat een relationele ruzie de oorzaak was van het drama. De Telegraaf spreekt van 'wraakgevoelens over een beëindigde relatie'. Mohammed en zijn vriendin zouden uit elkaar zijn gegaan nadat de Afghaan had gehoord dat hij geen verblijfsvergunning zou krijgen. Mohammed was daar volgens de krant 'zwaar gefrustreerd' over.

(Van Tiscali)
quote:
Een vriendin van de vrouw zegt dinsdag in Algemeen Dagblad dat een relationele ruzie de oorzaak was van het drama
Dus dat het een uitgeprocedeerde asielzoeker was heeft geen nieuwswaarde, Mohammed had gewoon moeten vertrekken. Maar heeft helaas de verkeerde oplossing gekozen.

[ Bericht 1% gewijzigd door more op 04-10-2005 13:17:29 ]
pi_31171968
pi_31185196
---Edit: niet nodig en ook niet gewenst---

[ Bericht 87% gewijzigd door Cynix ® op 05-10-2005 17:37:29 ]
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:22:01 #50
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_31186678
wat ben je toch grappig DDK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo