abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:55:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_31094478
Laten we hopen dat ze nog lang in het BB-huis blijft. Dank God dat er een Tanja is.
Heerlijk om je te ergeren. Heerlijke TV. Zonder Tanja was BB-5 al twee weken geleden van het scherm gehaald. Zonder Tanja zaten we nu naar een keuvelend stel vroeg bejaarde éénbenige om de dikke stront heendraaiende hypocriete niks zeggende figuren te kijken.
Het is dat Roel af en toe z'n tong in één of andere vrouw haar mond stopt, maar verder is het me toch een verzameling Dislexiesie die denkt dat de Dikke van Dale een figuur is uit een boek van Jan Wolkers.

Leve Tanja. Keep up the good work.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31094542
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef tong80 het volgende:
Laten we hopen dat ze nog lang in het BB-huis blijft. Dank God dat er een Tanja is.
Heerlijk om je te ergeren. Heerlijke TV. Zonder Tanja was BB-5 al twee weken geleden van het scherm gehaald. Zonder Tanja zaten we nu naar een keuvelend stel vroeg bejaarde éénbenige om de dikke stront heendraaiende hypocriete niks zeggende figuren te kijken.
Het is dat Roel af en toe z'n tong in één of andere vrouw haar mond stopt, maar verder is het me toch een verzameling Dislexiesie die denkt dat de Dikke van Dale een figuur is uit een boek van Jan Wolkers.

Leve Tanja. Keep up the good work.


Net nu ik haar ook een tering wijf begin te vinden, kom je met dit argument. .
I´m back.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:00:31 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31094674
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Net nu ik haar ook een tering wijf begin te vinden, kom je met dit argument. .
Heel naar inderdaad.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:35:45 #4
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31095683
disturbing...
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31096257
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Net nu ik haar ook een tering wijf begin te vinden, kom je met dit argument. .


edit: oops verkeerde quote... ben het dus eens met bovenstaande en had eik eerste post ff moeten quoten...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31096613
Ik haat tanja en ik ben erg blij als ze nog lang blijft.
Fear breeds anger, anger leads to hate, hate leads to the dark side..
pi_31096805
Lang leve ergernis-TV

Hey Tong, was je verkleed vandaag?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:17:33 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31097012
Ik ben het wel met je eens, al weet ik zeker dat wanneer Tanja er niet (meer) zou zijn, we ons heus wel meer aan iemand anders gingen ergeren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_31097428
Helemaal mee eens!! Tanja moet nog heel lang blijven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:58:13 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31100351
Ja en nee
Tis wel leuk kwa irritaties natuurlijk, maar als ze te lang door blijft zeiken, kijkt er dadelijk ook niemand meer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_31100424
Heerlijke topics altijd van tong80 en zijn ironische kijk op dingen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31103344
Door Tanja zijn ze mij als kijker kwijt
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_31103407
Het is altijd heerlijk om je vreselijk aan iemand te ergeren. Ook op het werk, er is altijd wel een collega die buiten de groep valt en waar je je lekker aan kunt ergeren, over kunt roddelen, die je kunt imiteren etc. etc. Het zou maar saai zijn als zo iemand er niet was en iedereen leuk was.
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:51:49 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_31103543
Tanja is inderdaad het toppunt van ergenissen, dus eigenlijk moet ze er voorlopig maar inblijven. Spijtig maar waar.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 2 oktober 2005 @ 01:14:15 #15
112038 computergenie.nl
All rights reserved
pi_31104078
Die Tanja, is inderdaad verschikkelijk

heel nederland kijkt toe hoe ze haar ongeboren baby mishandelt.

Tjonge , ze zouden haar baby na de geboorte direct moeten afnemen en geven aan een adoptie gezin.
When you’re right, you got to fight
pi_31104938
Eindelijk mijn eerste posting
Tanja zou een zegen kunnen zijn als BB haar niet zo zou beschermen, als ze niet beschermd zou worden zouden de bewoners haar veel harder hebben aangepakt en dat zou veel leukere tv hebben opgeleverd.
Tenminste, dat hoop ik, al vind ik ze allemaal wel erg soft, dus is het misschien wishfull thinking
pi_31105362


inderdaad heelijk om te zien hoe half Nederland, Fok en het huis zich ergert aan Tanja.

Ik snap absoluut niet waarom mensen haar zo graag het huis uit willen hebben. Vinden mensen het soms leuk om naar een stelletje eensgezinde jaknikkers te kijken? Laat Tanja lekker Tanja zijn en de boel fink op lopen naaien daar.

Het lijkt wel of men de mensen die bb juist zo leuk maken om naar te kijken er uit willen hebben.

Lang leve Tanja
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
pi_31105725
Mee eens! Tanja zorgt voor spanningen in het huis... en dat maakt het allemaal wat boeiender. Het is vaak een takkenwijf... maar toch goed als ze blijft... en die geboorte ben ik ook wel benieuwd naar....
pi_31105932
sorry
pi_31105936
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:16 schreef klootje het volgende:
Echt wel,haar zou ik vroeg op de tippelzone droppen en hopen dat ik minstens me euro benzinegeld terug verdien,maakt het wel interessant.
pi_31105950
[
pi_31105989
Ik dacht dat ik zat te "kloten" maar jij kan er ook wat van, Klootje
pi_31106006
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 03:18 schreef klootje het volgende:
[
drank maakt meer kapot dan je lief is...
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
  zondag 2 oktober 2005 @ 04:09:52 #24
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_31106299
We ergeren ons niet aan Tanja persoonlijk maar wel aan de KUT MENTALITEIT waar zij voor staat. En Tanja is de personificatie van dit kwaad....

Maar idd zonder Tanja was BB een huis vol saaie grijze nietszeggende muizen.
pi_31106320
Ik haak af, door Tanja, die crackhoer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')