Opgelost! Pizza wegflikkeren en jij je brownies...nog iemand een probleem?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij Domino's (Pizzaketen) brownies bij je pizza bestellen als toetje
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef muizemeis het volgende:
nee maar dan gebeurt er wel iets in het huis om te streamen toch?? *hoop hoop*
Ze denken dat Bridget vanavond *komt* en dat er een extra uitzending is waarin men gaat vertellen wie de homo is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef jessie het volgende:
En waarom zitten ze zo netjes bij elkaar op de bank. Dit heb ik nog nooit (behalve bij live shows) zo gezien.
niets, het slaat nergens opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat toch met ons vrouwen en chocolade???
Ik vind light cola lekkerder dan gewone... En die chocolade heb ik nu gewoon écht nodig... Is een kwestie van leven op dood. (voor mijn man danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had lightijs van Hertogzelfde idiote principe
ook lekker!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef muizemeis het volgende:
ow wacht, heb dadels met monchou!! zo terug!!
geen domino'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Opgelost! Pizza wegflikkeren en jij je brownies...nog iemand een probleem?![]()
Ik denk het haast wel... Als ie héél erg puur is moet het zeker kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
*PLOINK!*
Zou je hagelslag gewoon in de magnetron kunnen laten smelten?
Gewoon au bain marie doen, Loederquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
*PLOINK!*
Zou je hagelslag gewoon in de magnetron kunnen laten smelten?
alles staat stilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef jessie het volgende:
Menno en Linda blijven "hangen"in beeld.
overheerlijke chocolade cake met stukjes chocoladequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zit wel zo lekker mee te lullen, maar wat zijn brownies eigenlijk?
![]()
yepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen bewegende beelden op alle 4 streams. Jullie ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |