Dat zonder sneeuw is niet zo bijzonder trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 3 jaar op de Antillen gehad. Heel gek gevoel is dat. Kerst in je korte broek zonder sneeuw en koud weer.
Dat is wel even wat mooier dan wat wij vorig jaar kregen. Toen zat er 1 bij waar een cd op was geplakt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]Fröbelen met wisselend resultaat.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
goed geraden...Salami pizza van Wagner..![]()
![]()
![]()
"The small country next to the Netherlands?" was het ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, die's wel cool.Zeker met liefde gemaakt, wat misschin nog wel belangrijker is
ik werk in december alle dagen waar ik op kan werken, da's dus maar 1 dag vrij, 2e kerstdag. Bewuste keuze trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig kans op vrije dagen in die tijd, veel kans op een dag extra werken.
Nou misschien niet mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zonder sneeuw is niet zo bijzonder trouwens![]()
Welke stad is dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik go zo even een pizza in de oven...ik ga straks naar de stad stappen!
wel makkelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel even wat mooier dan wat wij vorig jaar kregen. Toen zat er 1 bij waar een cd op was geplakt...![]()
geniale tekst trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"The small country next to the Netherlands?" was het ofzo?
Dat kan best mooi zijn hoor, heb ik ook wel gemaakt (heb nog een hele vracht cd's van de gemeente Zaanstad voor dat doel ergens liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel even wat mooier dan wat wij vorig jaar kregen. Toen zat er 1 bij waar een cd op was geplakt...![]()
Vond ik ook al. Laatste tijd niet meer zo vaak gezien...quote:
Voor mijn gevoel in ieder geval wel....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar de rest is dus wel bijzonder.
Tsja maar niet echt mooi vond ik....quote:
zeker niet slecht!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
Zoals ik het ga zien eind van het jaar:
[afbeelding]
nee... iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Laatste tijd niet meer zo vaak gezien...
Ik denk alleen dat ik er al erg vroeg moet zijn die dagquote:
nog niet zo'n kaart gehad, ik denk dat ik m in't vuur zou gooien.. smelt zo mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja maar niet echt mooi vond ik....
en oppassen voor rugtassen met een baard en zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik er al erg vroeg moet zijn die dag
Oppassen moet je sowieso wel daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en oppassen voor rugtassen met een baard en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |