Tja supah , dat is een foto van iemand anders zijn kunstwerk en belichting , ik hou daar niet zo vanquote:
Daarbij is het één gekleurd vlak zonder enige diepte werking erin das jammer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tja supah , dat is een foto van iemand anders zijn kunstwerk en belichting , ik hou daar niet zo van
Wat wil je erin hebben dan?quote:
Dat is een foto van een instructieopstelling over meer cylinderige motoren. De opstelling staat in het Militair Luchtvaart Museum. IK heb er kunst van gemaakt,voor dat ik deze foto er van maakte was het een museum stuk waar mensen ongeinterresseerd aan voorbij schuifelden, en IK heb de belichting gedaan. Fijn dat je schijnbaar wel van de originele artiest zijn werk houdt, dat was ik namelijk ook al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tja supah , dat is een foto van iemand anders zijn kunstwerk en belichting , ik hou daar niet zo van
neu, dat was niet duidelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:59 schreef supah het volgende:
Waarom zou ik dat moeten? Het lijkt me nogal duidelijk?
Als het zo duidelijk was , zou ik het niet vragen Maar je moet helemaal niks hoor, het was een vriendelijk vraagje . Goedemorgen trouwensquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:59 schreef supah het volgende:
Waarom zou ik dat moeten? Het lijkt me nogal duidelijk?
Hij stond op pagina 2 van deel 23, en ik wilde niet vervuilen dus ik had 'm niet nog eens gepost... Maar ja... als je erom vraagt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Bep het volgende:
K zie niks
Hij heeft wel wat ja. Technisch geen toppertje, en 'zielig' vind ik m ook al niet uitstralen, maar toch heeft ie wat. Moeilijk te benoemen, maar de combinatie van blik en belichting geeft m iets dramatisch.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor school moest ik 3 emoties op camera vastleggen, met een duidelijke lichtbron. Twee waren er duidelijk mislukt, maar bij één had ik zoiets wel het idee dat hij er mooi uitzag.
Zelfportretje:![]()
[afbeelding]
het moet "zielig" uitstralen, dus de emotie had wel iets sterker gekund, toch vind ik het een mooie foto
Ik vind 'm meer op angst lijken eerlijk gezegd.. Dat heeft mss mede te maken met de setting. Verder ben ik het wel met Vliegvrager eens, technisch geen hoogstandje (wat onscherp, om te beginnen) maar op zich wel een goede fotoquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor school moest ik 3 emoties op camera vastleggen, met een duidelijke lichtbron. Twee waren er duidelijk mislukt, maar bij één had ik zoiets wel het idee dat hij er mooi uitzag.
Zelfportretje:![]()
[afbeelding]
het moet "zielig" uitstralen, dus de emotie had wel iets sterker gekund, toch vind ik het een mooie foto
top foto maar ik had het lepeltje toch anders neergelegd... ook zit er een reflectie in van een boom ofzo?quote:
Het laatste, zoals je ziet hier in FOT.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb van mijn vakantie in Zuid-Afrika iets van 100+ foto's online staan. Mag ik de link hier neerzetten, kunnen jullie zelf kijken welke jullie leuk vinden?
Of moet ik zelf een aantal mooie eruit halen?
Dit is de enige foto uit deze hele pagina die me aanspreekt. Paar puntjes van kritiek:quote:
Zo krijg ik ze niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef killko het volgende:
[..]
Plaats ik die van mij ook nog'ns:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal geweldig. Wel jammer van foto 1 dat het handdoekie (plus zeepie) er nog ligtquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef killko het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En rechts onderin mis ik een cupje, daar is zo'n groot wit vlak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit is de enige foto uit deze hele pagina die me aanspreekt. Paar puntjes van kritiek:
Wat Re al zei, dat lepeltje had OF anders moeten liggen OF gewoon helemaal weg.
Het gele dingetje had ietsje verder van het schoteltje geplaatst mogen worden, nu raakt ie het lepeltje.
maar hele leuke foto en dito idee
Hier eigenlijk hetzelfde als bij Renesite. Ook doet het felle flitslicht het niet goed. Op zich heb je een leuk moment te pakken; mooie druppels uit de kraan. Maar als je ze zo laat zijn het weinig boeiende foto's imho.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef killko het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
#5 vind ik een hele mooie, maar eigenlijk allemaal ook wel. Die zwarte achtergrond maakt het ook mooier om die foto's te laten zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:08 schreef Garthim het volgende:
Net de serie "Autumn" met scandalous afgerond. Aangezien de fotos het beste tot z'n recht komen tegen een zwarte achtergrond heb ik hier een aparte pagina voor gemaakt en wel hier:
http://www.ultradialectics.com/autumn/autumn.htm
[afbeelding]
Oepsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Elefes het volgende:
Renesite: Eerlijk gezegd vind ik je foto niet echt iets hebben. Ik snap dat je een nieuwe camera hebt en dat dan bijna alles leuk is om een foto van te maken (ik ken dat) maar probeer er iets spannenders van te maken. Bijvoorbeeld nog dichterbij de druppel en de kraan, een ander standpunt, etc. Nu vind ik het een redelijk saaie foto.
[..]
Hier eigenlijk hetzelfde als bij Renesite. Ook doet het felle flitslicht het niet goed. Op zich heb je een leuk moment te pakken; mooie druppels uit de kraan. Maar als je ze zo laat zijn het weinig boeiende foto's imho.
Foto drie vind ik dan nog de beste, ik zou dan alleen zorgen dat de druppel kaarsrecht voor de hals van de kraan valt; dan wordt het iets abstracter. Misschien dan ook iets anders croppen, zodat er verder weinig te zien is. Jup, alles is nog leuk![]()
Heb nog wel een probeersel, ik voeg m zo ff toe aan mijn post![]()
Haha, ik denk al, waarom heb je mijn post ge-editquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
OepsIk had deze tekst als quote bedoelt
Jup, alles is nog leuk![]()
Heb nog wel een probeersel, ik voeg m zo ff toe aan mijn post
[afbeelding]
Hij focust imho nog niet leker![]()
Hele mooie serie idd, wat me alleen enorm stoort zijn de wallen onder haar ogen. Het lijkt wel alsof ze net ziek is geweest of ergerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:08 schreef Garthim het volgende:
Net de serie "Autumn" met scandalous afgerond. Aangezien de fotos het beste tot z'n recht komen tegen een zwarte achtergrond heb ik hier een aparte pagina voor gemaakt en wel hier:
http://www.ultradialectics.com/autumn/autumn.htm
[afbeelding]
En bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hele mooie serie idd, wat me alleen enorm stoort zijn de wallen onder haar ogen. Het lijkt wel alsof ze net ziek is geweest of erger
Mij stoort dat ijzerdraadje wat rond haar onderlip zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hele mooie serie idd, wat me alleen enorm stoort zijn de wallen onder haar ogen. Het lijkt wel alsof ze net ziek is geweest of erger
je hebt het zelf niet gezien? je vindt het zelf niet storend?quote:
Lachen johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mij stoort dat ijzerdraadje wat rond haar onderlip zit.![]()
Of moet er ook nog één door de bovenlip? Kan je makkelijker er een slotje op zetten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |