Tja supah , dat is een foto van iemand anders zijn kunstwerk en belichting , ik hou daar niet zo vanquote:
Daarbij is het één gekleurd vlak zonder enige diepte werking erin das jammer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tja supah , dat is een foto van iemand anders zijn kunstwerk en belichting , ik hou daar niet zo van
Wat wil je erin hebben dan?quote:
Dat is een foto van een instructieopstelling over meer cylinderige motoren. De opstelling staat in het Militair Luchtvaart Museum. IK heb er kunst van gemaakt,voor dat ik deze foto er van maakte was het een museum stuk waar mensen ongeinterresseerd aan voorbij schuifelden, en IK heb de belichting gedaan. Fijn dat je schijnbaar wel van de originele artiest zijn werk houdt, dat was ik namelijk ook al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tja supah , dat is een foto van iemand anders zijn kunstwerk en belichting , ik hou daar niet zo van
neu, dat was niet duidelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:59 schreef supah het volgende:
Waarom zou ik dat moeten? Het lijkt me nogal duidelijk?
Als het zo duidelijk was , zou ik het niet vragen Maar je moet helemaal niks hoor, het was een vriendelijk vraagje . Goedemorgen trouwensquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:59 schreef supah het volgende:
Waarom zou ik dat moeten? Het lijkt me nogal duidelijk?
Hij stond op pagina 2 van deel 23, en ik wilde niet vervuilen dus ik had 'm niet nog eens gepost... Maar ja... als je erom vraagt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Bep het volgende:
K zie niks
Hij heeft wel wat ja. Technisch geen toppertje, en 'zielig' vind ik m ook al niet uitstralen, maar toch heeft ie wat. Moeilijk te benoemen, maar de combinatie van blik en belichting geeft m iets dramatisch.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor school moest ik 3 emoties op camera vastleggen, met een duidelijke lichtbron. Twee waren er duidelijk mislukt, maar bij één had ik zoiets wel het idee dat hij er mooi uitzag.
Zelfportretje:![]()
[afbeelding]
het moet "zielig" uitstralen, dus de emotie had wel iets sterker gekund, toch vind ik het een mooie foto
Ik vind 'm meer op angst lijken eerlijk gezegd.. Dat heeft mss mede te maken met de setting. Verder ben ik het wel met Vliegvrager eens, technisch geen hoogstandje (wat onscherp, om te beginnen) maar op zich wel een goede fotoquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor school moest ik 3 emoties op camera vastleggen, met een duidelijke lichtbron. Twee waren er duidelijk mislukt, maar bij één had ik zoiets wel het idee dat hij er mooi uitzag.
Zelfportretje:![]()
[afbeelding]
het moet "zielig" uitstralen, dus de emotie had wel iets sterker gekund, toch vind ik het een mooie foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |