abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31092559
BAH. Wat stoor ik mij aan deze twee mensen!! Krijg kotsneigingen van deze twee...

Rob, de bemoeial die denkt dat hij de baas is en het spel naar zijn hand wil zetten door mensen om zich heen te verzamelen en ondertussen roddelt over de anderen. In feite vindt niemand hem oké maar hij denkt dat hij de koning is. In zijn handelen blijkt dat hij ontzettend bang is voor Menno, dat is duidelijk zijn eerste slachtoffer omdat Menno gewoon geen energie steekt in Rob! Niet dat ik Menno geweldig vind maar dit zegt gewoon veel over Rob. Rob zoekt duidelijk zwakke karakters als Nathalie om te paaien... Dit brengt mij op haar...

Nathalie: wat een dom wicht .. qua niveau nog te min voor Ralph. Wat doet zij daar? Ik vind haar zeer achterbaks!! Ze is alleen bezig hoe ze over komt en nu Ralph eruit is heeft ze helemaal niks meer om haar karakter neer te zetten. Ik hoop echt dat iemand haar nomineert, Tanja ofzo
pi_31092647
Als Natalie naakt rond loopt vind ik er wel okay... anders niet...

Rob moet stikken in een stokbrood...
pi_31093222
Rob is inderdaad walgelijk!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:32:39 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_31093649
Kan een van de mods even de button van promiss blokkeren?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:34:05 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31093694
We beginnen in ieder geval met deze te blokkeren.

Slotje.
Geen eigen topic waard.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')