dat is wederzijdsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef DarkShine het volgende:
Stad is
Club is
Stadion is
Clubnaam is en blijft
Fortuna Plazaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat ze het dan City Plaza noemen ofzo
Klinkt stuk beter.
Je gaat dan toch wel om onze tegenstander in de beker te zien he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Misschien dat ik a.s. vrijdag eens een kijkje ga nemen bij Fortuna - Helmond Sport, heb die avond toch vrij, en is wat dichterbij als Venlo
Ja dat zonder meer, aangezien ik ze in onze match niet kan zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je gaat dan toch wel om onze tegenstander in de beker te zien he?
Gelukkig dat je mattie's hier niet snel hoortquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Met je matties naar het Citta Plaza, het klinkt voor geen meter nee.
welk record?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef AirRaid het volgende:
we gaan gewoon voor het record
staan nu gedeeld eerste met den bosch als we vrijdag tegen omniworld geen overwinning pakken hebben we het record in handenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Fortuna heeft 25 maal niet gewonnen,
Record is geloof ik 26 maal.
Owquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef AirRaid het volgende:
[..]
staan nu gedeeld eerste met den bosch als we vrijdag tegen omniworld geen overwinning pakken hebben we het record in handen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:56 schreef DarkShine het volgende:
Nou jullie zijn zo gezond dat jullie deze week bij Ome Nol voor geld zijn komen bedelen. Beloofd weer een hoop goeds...
Ach we kunnen ook even alle berichten erbij pakken van B. Oostra. Van de 10 berichten die hij er uitbrengt zijn er 7 van niet waar. Volgens Oostra zouden we weer in de schulden zitten en zouden de salarissen niet betaald kunnen worden. Beetje raar als er wel geld is om spelers te halen, of zie ik het nu verkeerd. De media ziet overal senstatie in. Fortuna had een presentatie over het nieuwe stadion, zie je daar iets terug van in de krant? Nee, plaats van de presentatie komt de heer Oostra met een verhaal dat Fortuna weer acute financiele problemen heeft. Dat is toch knap voor een club die de begroting omhoog wil, gezond is verklaard, geen problemen heeft met de knvb, en 3 spelers wil aantrekken voor 31 januari.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:56 schreef DarkShine het volgende:
Nou jullie zijn zo gezond dat jullie deze week bij Ome Nol voor geld zijn komen bedelen. Beloofd weer een hoop goeds...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Gefeliciteerd met jullie prestatie van 26 wedstrijden zonder nederlaag![]()
Dat record interesseert me echt niks. We waren toch al het lelijke eendje van het nederlandse voetbal, dit record verandert daar niks aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Gefeliciteerd met jullie prestatie van 26 wedstrijden zonder nederlaag![]()
Toch nog iets leuks te horen op de vrijdagavond, die verder vrij klote was...![]()
Lelijke eendjes worden toch mooie zwanenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:25 schreef meami het volgende:
[..]
Dat record interesseert me echt niks. We waren toch al het lelijke eendje van het nederlandse voetbal, dit record verandert daar niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |