abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33360781
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Evertje het volgende:

[..]

woehoe

wist het al iets eerder, in de middag zijn de laatste handtekeningen gezet.
Echt schitterend. Nu kunnen we weer bouwen aan de club, letterlijk en figuurlijk. Een nieuw team bouwen voor volgend seizoen, aangezien dit seizoen al afgeschreven is.
Dan weet je ook vast te noemen wie die geldschieters zijn. Ben benieuwd.
pi_33366780
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 01:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volgend jaar weer in de schulden omdat er teveel aan nieuwe spelers is uit gegeven...
Als er iets is wat niet gaat gebeuren is het dat wel. Het is sowieso de laatste jaren al niet meer gebeurd. Daarin heeft het management wel haar lesje geleerd.
pi_33366852
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:19 schreef Evertje het volgende:

[..]

Als er iets is wat niet gaat gebeuren is het dat wel. Het is sowieso de laatste jaren al niet meer gebeurd. Daarin heeft het management wel haar lesje geleerd.
Hoe gaan ze anders zorgen dat ze niet meer laatste in de eerste diivisie worden? Met alleen een afbetaald stadion word je geen kampioen ...
pi_33366966
Zover is het allemaal nog niet hoor. Maar mocht het ervan komen dan zijn ze kanshebber voor de laatste plaats.
That's all folks!
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:33:28 #106
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_33367156
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Evertje het volgende:

[..]

woehoe

wist het al iets eerder, in de middag zijn de laatste handtekeningen gezet.
Echt schitterend. Nu kunnen we weer bouwen aan de club, letterlijk en figuurlijk. Een nieuw team bouwen voor volgend seizoen, aangezien dit seizoen al afgeschreven is.
Al 3 jaar weten sommige supporters het eerder.

En hoevaak zijn we al niet gered dit jaar? Ik wacht nog even af, sorry voor mijn wantrouwen maar we hebben vaak genoeg nieuws te horen gekregen waar nog addertjes onder t gras zaten.

En bouwen? ze zijn nu schuldenvrij, eerst maar eens zorgen dat ze schuldenvrij blijven, ze hebben geen schuld meer, maar de inkomsten moeten nog altijd omhoog, oke er zullen nu wel wat sponsors bij komen, en door de afbouw van t stadion komen er meer inkomsten, maar hoelang duurt t voordat t stadion is afgebouwt? volgens mij pas rond 2007 tot die tijd moeten we t uitzingen met de middelen die we hebben.
pi_33367232
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zover is het allemaal nog niet hoor. Maar mocht het ervan komen dan zijn ze kanshebber voor de laatste plaats.
Lijkt me niet.
Er komt nu wel geld vrij voor het spelersbudget omdat er niks meer aan hypotheeklasten hoeft te worden betaald. Datzelfde budget was begin dit seizoen nog met twee ton gekort omdat de nood zo hoog was. Enkele versterkingen zoals Jenner van NAC konden mede daardoor niet gehaald worden, terwijl dat bijna rond was.

Laatste gaan w ena dit seizoen echt niet meer worden. Ik heb altijd gezegd dat er gewoon geen tussenweg was. Of Fortuna doet over paar jaar weer mee om promotie of we zijn failliet. Het lijkt dus het eerste te worden, zonder overmatig optimistisch te doen.

De club heeft gewoon een uitstekende jeugdopleiding waarop het kan bouwen en straks een afgebouwd stadion. Dat is gewoon potentieel voor de top van de eerste divisie en daarna misschien nog verder. Daar denk ik nog niet aan, maar het zal in ieder geval de doelstelling woren, die ook bij een club als Fortuna hoort.
pi_33367294
Hoe krijgen ze het voor elkaar om van Cambuur te verliezen. Toen wij tegen Cambuur speelden had ik echt het idee dat we tegen het G-elftal van FC Holwerd speelden....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33367322
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

Al 3 jaar weten sommige supporters het eerder.

En hoevaak zijn we al niet gered dit jaar? Ik wacht nog even af, sorry voor mijn wantrouwen maar we hebben vaak genoeg nieuws te horen gekregen waar nog addertjes onder t gras zaten.

En bouwen? ze zijn nu schuldenvrij, eerst maar eens zorgen dat ze schuldenvrij blijven, ze hebben geen schuld meer, maar de inkomsten moeten nog altijd omhoog, oke er zullen nu wel wat sponsors bij komen, en door de afbouw van t stadion komen er meer inkomsten, maar hoelang duurt t voordat t stadion is afgebouwt? volgens mij pas rond 2007 tot die tijd moeten we t uitzingen met de middelen die we hebben.
Ik had het gehoord van een stagiair bij Fortuna die net met eentje van de RvC had gepraat, vandaar.

Hier zit geen addertje meer. De inkomsten moeten zeker omhoog, maar dat gaan ze ook. Bedrijven kunnen zich hier gaan vestigen en gaan ook mogelijk sponsoren. Dat bouwen zal misschien ook wel even duren, omdat er vast procedures komen. Maar de middelen die we tot dan hebben zijn wel degelijk uitgebreid doordat we gewoon van die gigantische hypotheeklast af zijn.
pi_33367351
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar om van Cambuur te verliezen. Toen wij tegen Cambuur speelden had ik echt het idee dat we tegen het G-elftal van FC Holwerd speelden....
Ja, dat vond ik ook knap....
Het wa sgewoon weer super slecht. Je zou zeggen dat de spelers met het goede nieuws wat vrijer gaan spelen, maar dat was niet zo.
pi_33367428
Je ziet het allemaal wel erg positief Evertje, al zit je er natuurlijk wel dichterop. Ze zullen in ieder geval wel moeten investeren in spelers dat klopt ja. Maar zo'n jarenlang neergaande spiraal omdraaien is niet niks.
That's all folks!
pi_33367487
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:41 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook knap....
Het wa sgewoon weer super slecht. Je zou zeggen dat de spelers met het goede nieuws wat vrijer gaan spelen, maar dat was niet zo.
Cambuur is echt tien keer niks, kan me nauwelijks voorstellen dat Fortuna nog slechter is. Ik vraag me ook af of die jeugdopleiding van Fortuna dan wel zo geweldig is... de grote talenten weten het allemaal nog niet echt te maken, zelfs ondeirn de GGD niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33367637
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Cambuur is echt tien keer niks, kan me nauwelijks voorstellen dat Fortuna nog slechter is. Ik vraag me ook af of die jeugdopleiding van Fortuna dan wel zo geweldig is... de grote talenten weten het allemaal nog niet echt te maken, zelfs ondeirn de GGD niet.
Je vergeet alleen dat de grote talenten op dit moment meteen doorstromen naar het "grote" werk, teriwjl daar bij andere clubs een stuk tussen zit, met het tweede elftal. Nee, bij ons staan jeugd internationals van Jong Turkije al in de basis. Jongen mag nog meespelen in de A-jeugd. En dat zou ook zijn gebeurd als de A-jeugd vorig jaar gepromoveerd was.

Jeugdopleiding is gewoon een van de beste in het land, als je dat nog gaat ontkennen, ja dan weet ik het ook niet meer.
pi_33367681
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:54 schreef Evertje het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat de grote talenten op dit moment meteen doorstromen naar het "grote" werk, teriwjl daar bij andere clubs een stuk tussen zit, met het tweede elftal. Nee, bij ons staan jeugd internationals van Jong Turkije al in de basis. Jongen mag nog meespelen in de A-jeugd. En dat zou ook zijn gebeurd als de A-jeugd vorig jaar gepromoveerd was.

Jeugdopleiding is gewoon een van de beste in het land, als je dat nog gaat ontkennen, ja dan weet ik het ook niet meer.
Ik zeg gewoon dat die talenten het allemaal nog niet echt weten te maken. Vlak voor de grote financiele problemen was het ook allemaal hosanna met de jeugdopleiding en al die "helden" van toen hebben het nog niet echt kunnen maken. Over Rajcomar was men destijds lyrisch, nu zit hij hier op de bank en heeft hij er als spits bij een subtopper in de GGD 4 gemaakt in 22 wedstrijden. Voor de rest zou ik er ook geen 3 kunnen opnoemen die echt zijn doorgebroken.

Ik denk dat dat zich nu gewoon weer gaat herhalen.
pi_33367686
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet het allemaal wel erg positief Evertje, al zit je er natuurlijk wel dichterop. Ze zullen in ieder geval wel moeten investeren in spelers dat klopt ja. Maar zo'n jarenlang neergaande spiraal omdraaien is niet niks.
Is ook waar, maar in de eerste divisie is het verschil tussen de clubs nu ook weer niet zo groot. Ene jaar kun je onderaan spelen en het volgende jaar met een betere selectie doe je al mee om de prijzen. Kijk maar naar VVV.
pi_33367843
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon dat die talenten het allemaal nog niet echt weten te maken. Vlak voor de grote financiele problemen was het ook allemaal hosanna met de jeugdopleiding en al die "helden" van toen hebben het nog niet echt kunnen maken. Over Rajcomar was men destijds lyrisch, nu zit hij hier op de bank en heeft hij er als spits bij een subtopper in de GGD 4 gemaakt in 22 wedstrijden. Voor de rest zou ik er ook geen 3 kunnen opnoemen die echt zijn doorgebroken.

Ik denk dat dat zich nu gewoon weer gaat herhalen.
Nee, mensen als Van Bommel, Hofland en Ricksen is natuurlijk al wat jaren geleden, maar je kan niet ieder jaar van die kroonjuwelen afleveren. Spelers als Prince en Samir El Gaaouiri zijn dan wel toptalenten maar weten het idd nog niet helemaal te brengen. Dat hoeft niet aan de jeugdopleiding te liggen, maar kan ook aan de spelers liggen. Toen ze bij de club weggingen waren het gewoon jeugdinternationals in hun categorie, dat zegt ook wel wat. Maar iemand als Prince is gewoon teveel bezig met zijn gouden kettingen. Samir presteert op dit moment uitstekend bij Volendam en dat zal ook vast een opstap voor hem zijn, geen eindstation.

Nu is er Emmo Guvenc bij Fortuna. Net vier wedstrijden in de basis vanwege personele problemen. Geselecteerd voor Jong Turkije. Wordt gewoon een goede speler.
pi_33367933
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:02 schreef Evertje het volgende:

[..]

Nee, mensen als Van Bommel, Hofland en Ricksen is natuurlijk al wat jaren geleden, maar je kan niet ieder jaar van die kroonjuwelen afleveren. Spelers als Prince en Samir El Gaaouiri zijn dan wel toptalenten maar weten het idd nog niet helemaal te brengen. Dat hoeft niet aan de jeugdopleiding te liggen, maar kan ook aan de spelers liggen. Toen ze bij de club weggingen waren het gewoon jeugdinternationals in hun categorie, dat zegt ook wel wat. Maar iemand als Prince is gewoon teveel bezig met zijn gouden kettingen. Samir presteert op dit moment uitstekend bij Volendam en dat zal ook vast een opstap voor hem zijn, geen eindstation.

Nu is er Emmo Guvenc bij Fortuna. Net vier wedstrijden in de basis vanwege personele problemen. Geselecteerd voor Jong Turkije. Wordt gewoon een goede speler.
Ik heb het over de lichting Rajcomar, Samir El G en de broertjes Janssen.Tom Daemen, zit die al bij een topclub? Dat waren ook spelers die het zouden gaan maken, maar ze zijn vrijwel allemaal mislukt. El Gaaouri zal het nog wel kunnen redden in de Eredivisie, maar de rest totaal niet. Dat is wat ik bedoeld. Daarom ben ik wat sceptisch over al die nieuwe toptalenten die het nu weer helemaal gaan maken.

Dat zo'n Rajcomar jeugdinternational is geeft toch wel aan dat het triest gesteld is met die lichting. Wat een waardeloze voetballer is dat zeg. Zelfs bij Fortuna vond ik hem al tien keer niks.
pi_33368004
Gaan jullie ons record inhalen ?
pi_33368300
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb het over de lichting Rajcomar, Samir El G en de broertjes Janssen.Tom Daemen, zit die al bij een topclub? Dat waren ook spelers die het zouden gaan maken, maar ze zijn vrijwel allemaal mislukt. El Gaaouri zal het nog wel kunnen redden in de Eredivisie, maar de rest totaal niet. Dat is wat ik bedoeld. Daarom ben ik wat sceptisch over al die nieuwe toptalenten die het nu weer helemaal gaan maken.

Dat zo'n Rajcomar jeugdinternational is geeft toch wel aan dat het triest gesteld is met die lichting. Wat een waardeloze voetballer is dat zeg. Zelfs bij Fortuna vond ik hem al tien keer niks.
Als die lichting zo slecht is, dan kun je zeker Fortuna dan niet veroordelen over de jeugdopleiding. Die andere clubs hebben dus dan nog minder voortgebracht......

Daemen, van Barneveld waren idd grote talenten (gebroeders Janssen waren nooit echt talenten al azaten ze wel in het talentenfonds). Maar een Daemen is nog niet zo oud (20), en kan makkelijk nog groeien. Van Barneveld is na zijn operaties gewoon veel snelheid kwijt geraakt, zonder die knieblessures had ie nu bij een topclub gezeten.

Soms heb je niet alles in eigen hand als club zijnde. Dat het met de club slecht ging heeft zeker niet meegeholpen met de sportieve prestaties van die talenten. En dan heb je nog blessures en spelers die denken dat ze al toppers zijn.
pi_33368821
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:23 schreef Evertje het volgende:

[..]

Als die lichting zo slecht is, dan kun je zeker Fortuna dan niet veroordelen over de jeugdopleiding. Die andere clubs hebben dus dan nog minder voortgebracht......

Daemen, van Barneveld waren idd grote talenten (gebroeders Janssen waren nooit echt talenten al azaten ze wel in het talentenfonds). Maar een Daemen is nog niet zo oud (20), en kan makkelijk nog groeien. Van Barneveld is na zijn operaties gewoon veel snelheid kwijt geraakt, zonder die knieblessures had ie nu bij een topclub gezeten.

Soms heb je niet alles in eigen hand als club zijnde. Dat het met de club slecht ging heeft zeker niet meegeholpen met de sportieve prestaties van die talenten. En dan heb je nog blessures en spelers die denken dat ze al toppers zijn.
Ik oordeel ook niet in directe zin over de jeugdopleiding van Fortuna. Ik geef alleen aan dat ik wat sceptisch ben over de hosannastemming in Sittard.

De broertjes Janssen, waar spelen die? Volgens mij in de hoofdklasse ofzo... Daemen moddert nog steeds aan bij Fortuna. Op je 20e moet je toch al 'n stap hebben gemaakt als je zo'n groot talent bent. Van Barneveld is pech geweest inderdaad.

Veel talenten worden ook wel over de kling gejaagd. Ze spelen in de A1, worden opeens zowat basisspeler in de GGD en denken dat ze heel wat zijn, terwijl ze puur en alleen worden opgesteld vanwege de financiële problemen. Dan moeten ze ook nog met het 2e meedoen vaak...

Maar toch, ik ben er wat sceptisch over en wil nog weleens zien wat al die grote talenten gaan brengen daar in Sittard.
pi_33369581
CherrymoonTraxx het is toch ook niet meer dan logisch dat het bij Fortuna effe hapert als je als 18-jarige week in week uit vol aan de bak moet met hoofdzakelijk leeftijdsgenoten in het 1ste dan kan het ook niet goed gan. Die jongens staan onder een enorme druk (en dan speelde ook nog de financiele kwestie mee).
pi_33369718
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 13:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik oordeel ook niet in directe zin over de jeugdopleiding van Fortuna. Ik geef alleen aan dat ik wat sceptisch ben over de hosannastemming in Sittard.

De broertjes Janssen, waar spelen die? Volgens mij in de hoofdklasse ofzo... Daemen moddert nog steeds aan bij Fortuna. Op je 20e moet je toch al 'n stap hebben gemaakt als je zo'n groot talent bent. Van Barneveld is pech geweest inderdaad.

Veel talenten worden ook wel over de kling gejaagd. Ze spelen in de A1, worden opeens zowat basisspeler in de GGD en denken dat ze heel wat zijn, terwijl ze puur en alleen worden opgesteld vanwege de financiële problemen. Dan moeten ze ook nog met het 2e meedoen vaak...

Maar toch, ik ben er wat sceptisch over en wil nog weleens zien wat al die grote talenten gaan brengen daar in Sittard.
Over welke hossanastemmnig heb je het? Ik schrijf alleen maar dat Fortuna een uitstekende jeugdopleiding. Deze is ook door de KNVB met de hoogst mogelijke waardering beoordeeld. En dat zijn niet alleen ciriteria over hoeveel spelers er daadwerkelijk doorstromen naar de top van de eredivisie.

Dat over de kling jagen had ik al in een eerdere post aangehaald. Dat klopt helemaal. Die Emmo die nu in de basis staat zou eigenlijk nog in de A moeten spelen. Dan kunnen die jongens rustig verder groeien en niet gelijk voor de leeuwen worden geworpen. Dat is zeker wat de afgelopen jaren is misgegaan, maar zoals je zelf al schreef kwam dat ook door de financiele situatie. Dit kan nu dus ook alleen maar verbeteren.

En je kan ook niet verwachten dat er ieder jaar maar een topper wordt voortgebracht. Fortuna ligt iig wel boven het gemiddelde wat dat betreft.
pi_33369726
Mede daardoor ben ik dus wat sceptisch over die plotselinge hosanna daar.
pi_33369772
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:19 schreef Evertje het volgende:

[..]

Over welke hossanastemmnig heb je het? Ik schrijf alleen maar dat Fortuna een uitstekende jeugdopleiding. Deze is ook door de KNVB met de hoogst mogelijke waardering beoordeeld. En dat zijn niet alleen ciriteria over hoeveel spelers er daadwerkelijk doorstromen naar de top van de eredivisie.

Dat over de kling jagen had ik al in een eerdere post aangehaald. Dat klopt helemaal. Die Emmo die nu in de basis staat zou eigenlijk nog in de A moeten spelen. Dan kunnen die jongens rustig verder groeien en niet gelijk voor de leeuwen worden geworpen. Dat is zeker wat de afgelopen jaren is misgegaan, maar zoals je zelf al schreef kwam dat ook door de financiele situatie. Dit kan nu dus ook alleen maar verbeteren.

En je kan ook niet verwachten dat er ieder jaar maar een topper wordt voortgebracht. Fortuna ligt iig wel boven het gemiddelde wat dat betreft.
Ik zeg ook niet dat er elke jaar een topper moet worden voortgebracht, maar de vorige lichting waar men lyrisch over was heeft het ook niet kunnen maken. Vandaar dat ik wat sceptisch ben over deze lichting.

De situatie (1e elftal, 2e elftal en A1) is immers niet veel anders dan de situatie in de tijd van Rajcomar, Daemen, Janssen & Janssen, etc

Die sterren van de KNVB zeggen me niet zo heel veel eigenlijk. Een club als Roda JC had destijds toch ook heel wat sterren gekregen van de KNVB?
pi_33370189
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Die sterren van de KNVB zeggen me niet zo heel veel eigenlijk. Een club als Roda JC had destijds toch ook heel wat sterren gekregen van de KNVB?
Ja, dat was echt de grootste onzin sinds tijden. Die sterren heeft Hendriks gewoon gekocht, want Roda gaf zelf nog openlijk toe dat ze nauwelijks geld in de jeugdopleiding stopten. Sterker nog, ze wilden ze jeugdopleiding van Fortuna wel kopen, of in ieder geval een verregaande samenwerking.
pi_33370261
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:41 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ja, dat was echt de grootste onzin sinds tijden. Die sterren heeft Hendriks gewoon gekocht, want Roda gaf zelf nog openlijk toe dat ze nauwelijks geld in de jeugdopleiding stopten. Sterker nog, ze wilden ze jeugdopleiding van Fortuna wel kopen, of in ieder geval een verregaande samenwerking.
Vandaar dus dat ik die sterren niet heel erg serieus neem, er spelen daar toch van allerlei factoren mee die er weinig toedoen.
pi_33370638
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vandaar dus dat ik die sterren niet heel erg serieus neem, er spelen daar toch van allerlei factoren mee die er weinig toedoen.
Dan nog kun je ze beter wel krijgen dan niet uiteraard.
pi_33370736
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dan nog kun je ze beter wel krijgen dan niet uiteraard.
Natuurlijk, maar of je zoiets heel serieus moet nemen vraag ik me af.
pi_33370900
Fortuna 2 - FCDB 2 1-6
FCDB a1 - fortuna a1 3-0

pi_33371424
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Fortuna 2 - FCDB 2 1-6
FCDB a1 - fortuna a1 3-0

en dus?

tuurlijk zijn dit geen goede resultaten van Fortuna. Maar hier komt ook het eerdere probleem terug. Jongens van de B spelen tegenwoodig al in de A en jongens van de A spelen in het tweede. Ik ben zelf de eerste helft van het tweede elftal geweest en er zat deze wedstrijd gewoon totaal geen beleving in van Fortuna kant. Waren gewoon een stelletje lamzakken. Ik had ook geen zin meer om de tweede helft nog te kijken, wist toch al wat er ging gebeuren.
pi_33371482
Bij ons is dat ook het geval hoor. Spelers van de A1 spelen volop met het 2e mee en moeten soms zelfs nog invallen voor het 1e, zelfs spelers van de B1 moeten af en toe met het 2e meedoen....
pi_33371717
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij ons is dat ook het geval hoor. Spelers van de A1 spelen volop met het 2e mee en moeten soms zelfs nog invallen voor het 1e, zelfs spelers van de B1 moeten af en toe met het 2e meedoen....
yep, is geen goede zaak
maar dat betekent ook dat je vrijwel nooit met dezelfde opstelling speelt. Blijkbaar kan het tweede van Fortuna daar niet goed mee omgaan. De eerste wedstrijden van dit seizoen was Emmo Guvenc nog de motor bij het tweede elftal (en speelden Joep op den Kamp ook nog regelmatig mee), maar die staan dus nu in de basis bij het eerste elftal.
pi_33371779
Nee, maar het is financieel ook haast niet meer te doen voor GGD-clubs om een tweede elftal in stand te houden. In feite is het namelijk weggegooid geld, want het waren vrijwel altijd spelers die te oud waren voor de A1 en tekort kwamen voor het 1e. Aan dat soort spelers heb je niets, kosten alleen maar tijd, geld en energie in de GGD.
pi_33371825
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, maar het is financieel ook haast niet meer te doen voor GGD-clubs om een tweede elftal in stand te houden. In feite is het namelijk weggegooid geld, want het waren vrijwel altijd spelers die te oud waren voor de A1 en tekort kwamen voor het 1e. Aan dat soort spelers heb je niets, kosten alleen maar tijd, geld en energie in de GGD.
En toch is die stap ertussen nodig, want ze komen toch nog tekort voor het niveau van de GGD. Het opbouwen van de ervaring om in stadions te spelen, simpele dingen, maar toch moet dat allemaal groeien.
pi_33371888
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:37 schreef Evertje het volgende:

[..]

En toch is die stap ertussen nodig, want ze komen toch nog tekort voor het niveau van de GGD. Het opbouwen van de ervaring om in stadions te spelen, simpele dingen, maar toch moet dat allemaal groeien.
Daarom zijn 2e elftallen nu vooral een steeds wisselend samenraapsel van wisselspelers van het 1e die wedstrijdritme op moeten doen en degene die er bij de A1 wat bovenuitsteken...

Financieel is het niet te doen om als GGD-club een vaste B-kern in stand te houden.
pi_33516048
Ze hebben toch die broer van die Guvenc gehuurd waarom hoor ik er hier niks over?
pi_33516309
Toen ik hier die A1 van Fortuna zag.. Was ik niet bepaald onder de indruk... (en dat is nog zacht uitgedrukt). Liep geen speler bij die ik binnen nu en 3 jaar in de GGD zie spelen.
pi_33544165
Jongens die in de A horen spelen al bij eerste
pi_33544223
Maar gelukkig is eindelijk het stadion verkocht.
Ik hoop dat ze het snel afmaken...

Er komt ook een media markt bij het stadion kun je mooi in het stadion parkeren ( wat duur is )
Gelukkig is het stadion maar 2 minuten lopen
pi_33761344
Ze hebben nu weer twee Polen op proef, ben benieuwd, ik hoop voor ze dat er een goede verdediger of spelbepaler bij zit.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:38:03 #141
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_33761415
quote:
Piotr Blauciak (centrale verdediger) en Zarczynski Arkadiusz (diepe spits) hebben hun debuut gemaakt voor Fortuna Sittard. Beide spelers hebben enkele overeenkomsten. Ze zijn lang en ze komen uit Polen.

In de oefenwedstrijd tegen SVC2000 maakte beide heren hun debuut in het groen-gele tenue van Fortuna Sittard. Hoewel het te vroeg is om te oordelen lijken beide spelers een aanwinst te kunnen zijn voor komend seizoen, zodra Poolse spelers als inwoners van de EU niet meer gebonden zijn aan buiten de EU-salarissen.

Beide spelers krijgen komende week de kans zichzelf te bewijzen. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
quote:
Fortuna Sittard krijgt de 20-jarige Erik de Kruik op proef.

De spits speelde dertien wedstrijden in het eerste elftal van eredivisieclub Willem II.

Door een zware knieblessure viel De Kruik buiten de selectie. Bij Fortuna krijgt hij enkele dagen de kans om zich te bewijzen.

In december was De Kruik nog op proef bij Helmond Sport.

De jeugdige spits heeft nog een een contract tot 2007 bij Willem II.
pi_33762201
Zware concurrentie voor Zarko dus!! Terwijl ik juist vind dat de prioriteiten bij Fortuna vooral bij een spelbepaler en de verdediging liggen
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:44:26 #143
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33802473
dit getroll doen we hier niet aan.

[ Bericht 85% gewijzigd door -Vaduz- op 08-01-2006 15:15:32 ]
pi_33828117
Baandert is voor mij nog altijd het mooiste stadion van nederland, dat straalde gewoon wat uit.
Hadden we nooit moeten weggaan

[ Bericht 63% gewijzigd door -Vaduz- op 08-01-2006 15:06:36 ]
pi_33832005
Zullen we het eens bij Fortuna houden?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_33832225
Even een opruimslotje om de offtopic reeks weg te halen.
That's all folks!
pi_33832546
En weer open, weer over Fortuna a.u.b!
That's all folks!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:21:12 #148
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33884677
pi_34042691
Wie heeft Zarko op de training geblesseerd geschopt? (enkelblessure) en hoelang is hij eruit?
pi_34070095
verloren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')