neeeeee!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef KBoutertje het volgende:
Hebben jullie nou net wel gehoord waar ze het over had??? Ze wil dat er straks niet meer gerookt gaat worden in huis als de babie er is. De nicotine-dampen zouden wiegedood kunnen veroorzaken. Linda reageerde hier heel terecht op dat wat ze nu doet wellicht schadelijker is voor het kind.... Zucht...
Die mods snappen er hélemaal nix van allemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dit had ik dus wel graag in destreamverslagen willen lezen...![]()
Dit is schandalig, kan mijn naam verwijdert worden uit die post?? ik wil niet met pro-tanja geassocieerd wordenquote:
Het is altijd de schuld van de mods, ALTIJD!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die mods snappen er hélemaal nix van allemaal.
ER IS EEN STREAMVERSLAGENTOPIC WAARIN JULLIE KUNNEN POSTEN HOOR
Excuse me?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die mods snappen er hélemaal nix van allemaal.
ER IS EEN STREAMVERSLAGENTOPIC WAARIN JULLIE KUNNEN POSTEN HOOR
Preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de mods, ALTIJD!
Ah...thnX.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef KBoutertje het volgende:
Dat Linda misschien wel gelijk zou kunnen hebben, maar dat wilde ze dan eerst even navragen aan de verloskundigen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
*mompelt iets met een appel en een boom enzo*
Is er nog een stream die iets interessants heeft?
Lieve Sanne....ga eens aan je werk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Excuse me?
Sinds wanneer worden de streamverslagen uitsluitend door mods samen gesteld?
Dat hebben ze niet in mijn contract gezet hoor.
Eeeeeuhmm..... ook bij de WW dien je werkbriefjes in te vullen, 4 sollicitaties per wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof de users hier zo intelligent zijn, Tanja heeft geen sociale dienst uitkering en hoeft dus geen briefjes in te vullen. Ze heeft recht op WW zoals elk persoon in NL die gewerkt heeft.
Echt waar?????quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef KBoutertje het volgende:
Hebben jullie nou net wel gehoord waar ze het over had??? Ze wil dat er straks niet meer gerookt gaat worden in huis als de babie er is. De nicotine-dampen zouden wiegedood kunnen veroorzaken. Linda reageerde hier heel terecht op dat wat ze nu doet wellicht schadelijker is voor het kind.... Zucht...
NEE!! hoe dat zo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:59 schreef Jojogirl het volgende:
Ingrid en Joost komen erachter dat Rob geniepig is.
Ik schrijf toch niet dat uitsluitend de mods dat moeten doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Excuse me?
Sinds wanneer worden de streamverslagen uitsluitend door mods samen gesteld?
Dat hebben ze niet in mijn contract gezet hoor.
ff door alle Tanja topic's scrollen, selecteren , copy-paste...klaaaaaaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef flugeltje het volgende:
O my god, ik kan gewoon geen woorden bedenken
Precies... maar ze heeft dus bijstand, geen WW. Als je zelf ontslag neemt krijg je natuurlijk geen WW.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:59 schreef Diesz het volgende:
[..]
Eeeeeuhmm..... ook bij de WW dien je werkbriefjes in te vullen, 4 sollicitaties per weken![]()
Ingrid zit nu aan Joost uit te leggen dat ze van Rob heeft gehoord dat Joost moeite met haar had en zich rot voelde om iets dat Ingrid gezegd had. En dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn. Joost heeft nergens moeite mee en Ingrid vindt Joost juist sterk.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef Jojogirl het volgende:
ow, word ik dan blauw? Of word ik juist geband omdat ik een stream heb durven posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |