nou dan is het toch extreem intelligent als je wel weet hoe je die briefjes in moet vullen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof de users hier zo intelligent zijn, Tanja heeft geen sociale dienst uitkering en hoeft dus geen briefjes in te vullen. Ze heeft recht op WW zoals elk persoon in NL die gewerkt heeft.
Ik meen toch echt dat Tanja zelf ontslag heeft genomen en dus géén WW krijgt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof de users hier zo intelligent zijn, Tanja heeft geen sociale dienst uitkering en hoeft dus geen briefjes in te vullen. Ze heeft recht op WW zoals elk persoon in NL die gewerkt heeft.
Nouja nou vind ik Tanja echt niets, maar dat is wel een erg vergezochte associatie hoor... dr zijn meer hondjes die fikkie heten!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie vernoemt zijn kind nou naar een kleuter die is geslacht en is teruggevonden in de kofferbak van een uitgefikte auto?
Ze heeft o.a werkzaamheden bij de douane gedaan dus weet wel hoe je papieren moet invullenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou dan is het toch extreem intelligent als je wel weet hoe je die briefjes in moet vullen??
Tanja heeft zelf verteld dat ze haar kind naar dat meisje wil vernoemen. als zij de moeder was van dat meisje zou ze zich namelijk erg vereerd voelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja nou vind ik Tanja echt niets, maar dat is wel een erg vergezochte associatie hoor... dr zijn meer hondjes die fikkie heten!!
werkzaamheden bij de douane? haar vriendjes met drugs ongezien de grens over laten zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft o.a werkzaamheden bij de douane gedaan dus weet wel hoe je papieren moet invullen
BOLLETJES IN HAAR HOL smokkelen zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft o.a werkzaamheden bij de douane gedaan dus weet wel hoe je papieren moet invullen
Ja, t 'is triest...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Tanja heeft zelf verteld dat ze haar kind naar dat meisje wil vernoemen. als zij de moeder was van dat meisje zou ze zich namelijk erg vereerd voelen![]()
Jij hebt er verstand van zie ik al!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Savannah is inderdaad een veel voorkomende naam bij de lagere klassen, zoals de paupers en de kampers en andere uitkeringstrekkers en belastingontduikers.
Licht getinte kinderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Savannah is inderdaad een veel voorkomende naam bij
Vertel dan minimaal wát er zo goed is aan Ingrid of schrijf een streamverslagquote:
Goh, dus het narcistische varken wil graag dat een moeder van een moordslachtoffertje zich vereerd voelt door haar nicotinebaby?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Tanja heeft zelf verteld dat ze haar kind naar dat meisje wil vernoemen. als zij de moeder was van dat meisje zou ze zich namelijk erg vereerd voelen![]()
echt waar?? nee dat is ziek, wat een belasting geef je je kind dan mee zeg... nee oke, dan kan ik het alleen maar eens zijn, dat is niet normaal...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik wil er geen verstand van hebben. Dat is iets anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van zie ik al!!
betere omschrijving inderdaad.. ernstig toch??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh, dus het narcistische varken wil graag dat een moeder van een moordslachtoffertje zich vereerd voelt door haar nicotinebaby?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh, dus het narcistische varken wil graag dat een moeder van een moordslachtoffertje zich vereerd voelt door haar nicotinebaby?
Dát zei ze nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik heb het weten te blokken maar nu is idd het moment gekomen dat zelfs IK me schaam voor Tanja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
betere omschrijving inderdaad.. ernstig toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |