Erg jammer ja, en ben ook bang dat het gedurende deze hele BB zo blijft gaan, deze groep is te gezapig, als er al eens een conflictje onstaat word die subiet gesust met alle mogelijke middelen dus we moeten het er maar mee doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:09 schreef Loedertje het volgende:
Leuk trouwens dat men tijdens het eten niet bespreekt wat er dwars zit bij een aantal bewoners. Je zou toch zeggen dat dat dé plaats is (verkapt bewonersoverleg) om dingen aan te kaarten.
Chantal zal nu openlijk kunnen zeggen hoe ze over Rob denkt, Joost/Ingrid /en Linda , Roel zou Menno kunnen bespreken, maar nee hoor, het blijft neutraal
idd er hoeft er maar een te beginnen en dan barst het echt los daarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:09 schreef Loedertje het volgende:
Leuk trouwens dat men tijdens het eten niet bespreekt wat er dwars zit bij een aantal bewoners. Je zou toch zeggen dat dat dé plaats is (verkapt bewonersoverleg) om dingen aan te kaarten.
Chantal zal nu openlijk kunnen zeggen hoe ze over Rob denkt, Joost/Ingrid /en Linda , Roel zou Menno kunnen bespreken, maar nee hoor, het blijft neutraal
Nee joh, dat zou veel te logisch en communicatief zijn. Dat bespreek je toch gewoon in een achteraf hoekje met iemand anders dan waar het om gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:09 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje soms ookquote:
Nee denk het niet en ws. zal ie ook niets horenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef wickie het volgende:
Heeft Roel trouwens te horen gekregen wat er met zn ouders is gebeurd?? Lijkt me wel zo netjes.. Of mag dat niet?
Dat willen zijn ouders niet, die willen niet dat hun verwende zoontje verdrietjes krijgt, is niet goed voor zijn imago .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef wickie het volgende:
Heeft Roel trouwens te horen gekregen wat er met zn ouders is gebeurd?? Lijkt me wel zo netjes.. Of mag dat niet?
Mag wel, maar zullen z'n ouders niet gewild hebben denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef wickie het volgende:
Nee dat doen ze niet. Waarom ook? Zit hij zich ws. alleen maar zorgen te maken en het valt allemaal best mee voor zover ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef wickie het volgende:
Niks meer over gehoord dus ik denk dat ze hem niks verteld hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef wickie het volgende:
Bij ons is avond eten juist hét moment om dat soort dingen te bespreken.. en bij de meesten denk ik..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou veel te logisch en communicatief zijn. Dat bespreek je toch gewoon in een achteraf hoekje met iemand anders dan waar het om gaat.
bpsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Duidelijk trekjes van BPS (stond geloof ik ook op de BB blog)
D`r zijn toch geen beelden van in de WC dus hoe weet je dan dat niemand z'n handen wast?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gezien het feit dat niemand zn handen wast na het toileteren daar vind ik het niet overbodig.
Ja, thuis wel, maar in het huis gebeurt wel meer dat thuis niet zou gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef Kimske het volgende:
[..]
Bij ons is avond eten juist hét moment om dat soort dingen te bespreken.. en bij de meesten denk ik..
Is afgeschermd (kan je pas zien in de reguliere uitzending) en er word niet genomineerd maar ze moeten in de DBK melden wie ze denken dat de homo is (en die word ws. genomineerd omdat er helemaal geen homo in het huis is)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef mr2004 het volgende:
Er wordt vanavond (20.00?) toch genomineerd?
Is dat op de streamings te zien of wordt dat geheim gehouden tot bij een tv uitzending?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:23 schreef mr2004 het volgende:
Bedankt Bong.
Roel had het ook over de opmerking van Lieske die zeker weet dat je voor pastor een universitaire opleiding nodig hebt, Theologie volgens haar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
K.U.T. Katholieke Universiteit Tilburg
Maar wat heeft het katholicisme in "godsnaam" met een universiteit te maken zegt Roel net
En hij heeft gelijk, waarom moet een schhool protestant,christelijk gereformeerd of protestant zijn
Wat zijn dat voor gestoorde benamingen, een school of universiteit heeft toch niets met geloof te maken
en de ene met de meeste stemmen krijg te horen dat het morgen zijn afscheidsfeest isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is afgeschermd (kan je pas zien in de reguliere uitzending) en er word niet genomineerd maar ze moeten in de DBK melden wie ze denken dat de homo is (en die word ws. genomineerd omdat er helemaal geen homo in het huis is)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is afgeschermd
moeten in de DBK melden wie ze denken dat de homo is (en die word ws. genomineerd omdat er helemaal geen homo in het huis is)
Roept bij mij de vraag op, of ze het voor de camera in de DBK één voor één officieel moeten toelichten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is afgeschermd (kan je pas zien in de reguliere uitzending) en er word niet genomineerd maar ze moeten in de DBK melden wie ze denken dat de homo is (en die word ws. genomineerd omdat er helemaal geen homo in het huis is)
Dat klinkt goed, Bong.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
en die word ws. genomineerd omdat er helemaal geen homo in het huis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |