what ever, als maar niet op haarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef Loedertje het volgende:
Waar kwaakt Chantal nu weer over?Wie speelt er nu wéér een rol in haar ogen? Op wie moeten ze nu weer gaan stemmen i.p.v. op haar?
moet er wel iets gebeurenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:26 schreef muizemeis het volgende:
maar dr mag voor de rest best gepost worden hoor...
Om welke foto gaat hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef style het volgende:
Whahaha, je kijkt nu toch anders naar Roel na het zien van die beruchte foto![]()
Beetje vaag dat alles buiten amsterdam provinciaal zou zijn. zover ik checkte is en blijft Utrecht toch nog stad nummer 4 en de stad met de meeste hoogopgeleiden in dit land, en zover ik weet komt het meeste geld nog steeds uit Den haag en Rotterdam. Aangezien ikzelf uit Utrecht kom neem ik je opmerking met een korreltje zout en schat ik je voor het gemak even in in de categorie Tanja....tenzij het kind op haar vader lijktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb een hekel aan die proviciale die amsterdam onveilig maken
Die met dat doperwtje tussen zijn benen denk ik.quote:
scherp, scherpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje vaag dat alles buiten amsterdam provinciaal zou zijn. zover ik checkte is en blijft Utrecht toch nog stad nummer 4 en de stad met de meeste hoogopgeleiden in dit land, en zover ik weet komt het meeste geld nog steeds uit Den haag en Rotterdam. Aangezien ikzelf uit Utrecht kom neem ik je opmerking met een korreltje zout en schat ik je voor het gemak even in in de categorie Tanja....tenzij het kind op haar vader lijkt
vertel vertel!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef BONG4002 het volgende:
Het is nu weer echt spannend hoor!
* BONG4002 zit op het puntje van zijn (bureau)stoel
ik ben toe aan borrel, is zaterdag hoorquote:
Weet dat je het niet wilt horen maar Tanja ziet er vandaag ontspannen uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Tanja praat. Dus dan weten we het onderwerp wel
[afbeelding]
Scherm1: Shakiraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:27 schreef BONG4002 het volgende:
Het is nu weer echt spannend hoor!
* BONG4002 zit op het puntje van zijn (bureau)stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |