Met een g in plaats van een q.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kijk jij bent goed bezig jaquarized.

Vok! is van conflict en ik geef geen link.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ken ook een keitof forum
Maar waar is Vok!?

Vokquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
6 jaar Fok!
Vok! is ook wel leuk.
HAd je een topic met allemaal foto's van dode lijken ( bv iemand van flat gesprongen die kwam op auto terecht , of in stukken gesneden vrouw en dan in elkaar gepuzzeld )
In dat topic heb ik me echt vermaakt.
Jammer dat zo'n topics niet op fok mogen

neej wie wil deze zooi nou ooit nog trug lezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als iemand ergens anders een overzicht zet met vorige delen?
-edit-
maar het maakt natuurlijk op zich niet zoveel uit

Dat dacht ik ook niet. Jou kennende ga je toch geen 10 delen teruglezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als iemand ergens anders een overzicht zet met vorige delen?
-edit-
maar het maakt natuurlijk op zich niet zoveel uit

want?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weer plassen
*Mental note to self: Nooit in 1 keer anderhalve liter ijsthee opdrinken en daarna auto gaan rijden

nee inderdaad, maar toch, is wel grappig op zich misschienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet. Jou kennende ga je toch geen 10 delen teruglezen.

Drink jij es anderhalve liter ijsthee achter elkaar, wedden dat je pissen moet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Fwnk heeft gewoon een zwakke blaas of een ziekte

of het is gezellig op zijn wc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Fwnk heeft gewoon een zwakke blaas of een ziekte

Als ik het rennend doe nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Drink jij es anderhalve liter ijsthee achter elkaar, wedden dat je pissen moet?

Nee maar ik heb niet gerend, laat staan gezweetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik het rennend doe niet

Gelukkig hebben we de forumindex nog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar toch, is wel grappig op zich misschien

Ik heb constant een vol glas water en die zijn ook zo op dus ik drink ook behoorlijk watquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Drink jij es anderhalve liter ijsthee achter elkaar, wedden dat je pissen moet?

Ja ok maar das wat andersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb constant een vol glas water en die zijn ook zo op dus ik drink ook behoorlijk wat

of de searchquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de forumindex nog.

jij bent gewoon een lambal?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee maar ik heb niet gerend, laat staan gezweet

Ik dacht dat ie van BHFH was, toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
En www.fokforum.be.
Driemaal raden van wie die is.

ven een verlepte site-bouwer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
En www.fokforum.be.

Smoesjesquote:

Jup.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van BHFH was, toch?

BHFHquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
En www.fokforum.be.

aha de site heeft net zoveel inhouds als zijn posts dus het kan wel kloppen.quote:

dan kom je snel in de top1000quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef B_BOY het volgende:
kheb zo'n vermoeden dat ik vandaag wel veel posts heb. ik meot zeggen dat ik me vandaag ook doelloos heb gedragen.

om 16:00 toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef B_BOY het volgende:
ik ga gelukkig straks iets doen dus heb ik een doel en word het nog wat met me vandaag.

ja maar dan moet ik nog wel veel post hebben hoor.quote:

Yvonne staat niet eens op 1, ik zou voor het plaatsje van tong80 gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik nog wel veel post hebben hoor.
ooit ga ik yvonnen inhalenhoeveel posts heeft die 120.000 ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |