Weet je in ieder geval zeker dat het bij twee kinderen blijft...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doen we juist met z'n tweeen. Webcams aan en hoppa...![]()
Houdt de spanning erin.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kenmerkend voor een sexueel gefrustreerde man is dat hij niet veel kan hebben van een sterke vrouw en dat omschrijft als vervelend
bedanktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef Seborik het volgende:
Viswijf ook altijd.
ja niet hier he!! foei!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in.
Zal ik doen, hoewel ik dacht dat ik ook een zoon had, maar goed...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is schrikken heDoe de groeten aan je dochters
![]()
Ah, je trekt je gewoon terug uit de groep geheel in style en op z'n Tanja'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga eens even wat nog minder nuttigs doen![]()
te incestueus hier nu![]()
ik ben helemaal geen familiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga eens even wat nog minder nuttigs doen![]()
te incestueus hier nu![]()
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef Seborik het volgende:
Viswijf ook altijd.
En waar zie jij die sterke vrouw dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kenmerkend voor een sexueel gefrustreerde man is dat hij niet veel kan hebben van een sterke vrouw en dat omschrijft als vervelend
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:20 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat het feest maar beginnen.
Oh dat kan nog niet want de homo is nog niet binnen.
Als je van 1964 bent is dat ook wel het beste wat mij betreftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval zeker dat het bij twee kinderen blijft...
En waar is hier?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Onbegrijpelijk dat je daar kan zonnen, hier kan dat echt niet, ook niet uit de wind.
Roel en Dido hebben gecopuleerd, Roel is uit de kast en Tanja naar huis.,...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Zow, wat heb ik gemist van BB
Wij willen graag die andere twee nicks weten muizemeisje...mag ook via mail !quote:
Huhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
Dido heeft een lekker inkijk zoals ze nu ligt.
Hoogeveen, Drenthe. Het is hier fris en het regent steeds.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wij willen graag die andere twee nicks weten muizemeisje...mag ook via mail !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |