Conclusie:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ken geen kappende homo die dood is.. Sowieso geen overleden homo. Privé dan.
Koot en Biequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef milagro het volgende:
Zien wij u binnenkort ook eens in Zwolle[/i]?
Zwolle, het De Haag van Overijssel
Weet je dat sommige homo's ook van ouderdom kunnen overlijden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Conclusie:
Dan vrijen de homo's in je omgeving veilig of hebben ze altijd heel goed verborgen kunnen houden dat ze homo zijn
Er zijn geén regels , wij maken de regelsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
Ja sorry mag ik zomaar het volgende topic openen of zijn daar regtels voor??
[Dido mode ON]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Weet je dat sommige homo's ook van ouderdom kunnen overlijden?
Ben je gek. Dido wil niet eens zoenen in het huis....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef JanJanJan het volgende:
maareh, even tussen al dat homo gepraat door:
Hebben Roel en Dido al gewipt of niet?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[Dido mode ON]
Méén je dat nou? Wat leuk om te horen ~!
op zijn vroegs morgenavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef JanJanJan het volgende:
nee in dit huis mogen allen mensen van gelijk geslacht een wippie maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef JanJanJan het volgende:
Of juis tniet, was er tenminste wat te beleven geweest . En ruzie maken met Tanja had je zowiezo direct een held gemaaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:57 schreef Waxxer het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten (zie je het voor je?) had ik al enorme ruzie gekregen met zowel Roel als Tanja. Dus dan was het al helemaaaalll meteen exit Waxxer.
Daarom Roel en Dido dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee in dit huis mogen allen mensen van gelijk geslacht een wippie maken.
had je dat nog niet meegekregen dan??![]()
natuurlijk, stomme denkfout van mij...quote:
Ik had haar in d egaten gehouden en was zeker tegen haar tekeer gegaan als ik haar d'r eten weg zou zien gooien. En ik zou al beginnen met mijn tirades als zij voor haar "luxe" spul aan het rantsoen komt van de rest, om satésaus te maken. Ik ben niet iemand die snel voor zichzelf opkomt, maar in dát soort gevallen en al helemaal door iemand met zó'n houding....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of juis tniet, was er tenminste wat te beleven geweest . En ruzie maken met Tanja had je zowiezo direct een held gemaakt![]()
Dat doen vrijwel alle bewoners hoor (als Tanja er niet bij is..) want...ze zijn allemaal héél eerlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:59 schreef muizemeis het volgende:
ik denk dat in tanja ongelooflijk had uitegescholden woensdagmiddag en avond..
Ja vooral Chantal. Gaat voor je door het vuur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat doen vrijwel alle bewoners hoor (als Tanja er niet bij is..) want...ze zijn allemaal héél eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |