donderdag had Nova een stukje over de Chaplin expositie in de kunsthal te Rotterdam. Volgens de uitzending biedt de expositie nog nooit eerder vertoond materiaal en relikwieën van diverse filmsets.quote:Charlie Chaplin in de Kunsthal
Charlie Chaplin - komiek, regisseur en componist - is onderwerp van een grote tentoonstelling in de Kunsthal in Rotterdam.
yepquote:
Wanneer ga je??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Augustina het volgende:
Dan ga ik.
Zo niet, dan neem je hem toch zelf ff mee???quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Laten ze ook The Great Dictator zien?
Lees jij ook graag melk??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik lees hier net op m'n pak volle melk ( - Jawel, AR...Melk! - ) dat de gemiddelde energiebehoefte per dag voor een vrouw ( maar ) 2000 kcal is, en die voor een man 2500!!!...
Geen wonder dat ik een buikje begin te krijgen...
hij zou ook sympathiseren met het communisme. Die stroming was toen erg populair. Je ziet in modern times dat hij als aanvoerder wordt gezien van een groep boze werkloze arbeiders. Op die manier probeerde hij zijn maatschappelijke kritiek te uiten volgens kenners.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er wordt over Charlie ook gezegd dat ie behoorlijk groot geschapen was...
Wisten jullie dat?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik heb op de uitknop gedrukt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef Augustina het volgende:
Ha AR!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |