We gaan al een hypotheek afsluiten bij die bank. Is al bijna rond maar toch gaat de executieverkoop naar mijn weet door. Het huis ligt in een gewilde plaats en misschien vinden ze toch dat we te weinig bieden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:13 schreef _-rally-_ het volgende:
Wanneer er executieverkoop gaat komen kun je ook met de bank overleggen en als je het eens wordt kan de bank aan de rechtbank toestemming vragen onderhands te verkopen.
en die iedereen wat doen die zelf ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar iedereen zegt; kunnen we het voor die prijs krijgen zijn we gek als we het niet doen.
Omdat die iedereen verder allemaal al een huis hebben. Voor ons is de situatie gunstig omdat we al van plan waren te kopen. En ik ga geen hypotheek afsluiten als ik die niet kan betalen, duh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:33 schreef dop het volgende:
[..]
en die iedereen wat doen die zelf ?
sommige huizen gaan inderdaat voor een zeer gunstige prijs op de veiling.
bedenk je wel dat ook jij straks de hypotheek moet kunnen opbrengen
je hebt niets aan koopjes die je niet kunt betalen
Tja, daar zit ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:01 schreef YebCar het volgende:
huis is van iemand in jouw familie?
leuk is dat
komt tie later op bezoek.....![]()
![]()
daar sloeg mijn vraag ook opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Omdat die iedereen verder allemaal al een huis hebben. Voor ons is de situatie gunstig omdat we al van plan waren te kopen. En ik ga geen hypotheek afsluiten als ik die niet kan betalen, duh.
Maar mijn vraag is eigenlijk of iemand weet hoe het er op zo'n veiling aan toe gaat.
Ik bedoel dat als we het huis voor een spotprijs kunnen kopen (maar het zal toch wel aan onze neus voorbij gaan) maar goed, ALS, dat dat niet verkeerd is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:51 schreef dop het volgende:
[..]
daar sloeg mijn vraag ook op
je spreekt over mensen die je advies geven en die zeggen dat het gunstig is
maar als ik het goed begrijp hebben zij verder ook geen enkele ervaring ?
Het is familie ja, maar wegens dingen die zijn gebeurd geen contact meer mee. Dus als ie moeilijk zou doen zouden we wel iemand inhuren om hem er op een legale manier uit te zetten.quote:Maar je koopt de lusten en de lasten en aangezien het familie is zie ik je niet zo gauw met een knokploeg het huis ontruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |