quote:
op 01-16-2000 om 08:43 PM schreef David Letterman het volgende:
Wat ik me nou afvraag...
Mijn vriendin vind het niet erg om te slikken bij het pijpen,Lijkt me sowieso noodzakelijk om te slikken, anders begint ze zo te kwijlen he? Of bedoel je dat ze tegelijk aan de LSD gaat?
maar hoe denken de vrouwelijke members van FOK erover?
En voor de mannelijke members....is het voor jullie belangrijk dat de vrouw slikt?
Op die laatste vraag kan ik heel simpel nee antwoorden. Mijn God zeg als dat belangrijk is, dan vraag ik me af hoe fout je andere prioriteiten in je leven zitten. De vrouw moet doen wat ze zelf wil en prettig vindt. Punt. OK als ze je zaad door slikt scheelt dat in de 'rotzooi' zeg maar maar als dat al een issue is kan je beter helemaal niet gaan neuken.
[Dit bericht is gewijzigd door De Parasiet (Datum 22 Januari 2000).]
quote:
op 01-17-2000 om 09:18 AM schreef De Parasiet het volgende:
ik snap waarom iedereen zo'n heisa maakt over zoiets lekkers als PIJPEN!
i love it !! ik doe het allemaal, ook slikken en vind het nog fijn ook !!!je vriendin moet gewoon leren het lekker te vinden !!
Welkom op het forum en een goeie eerste Post, zo komen er maar weinig binnen op het Forum
(die houden we erin!)
Heb zelf nog nooit meegemaakt. Komt misschien ooit nog wel...
Lijkt me vreemd om dat voor de eerste keer te doen. Ik bedoel, hoe gaat dat dan? Zeg je gewoon...mond open en spuiten maar?
Wederom is communicatie weer het sleutelwoord, maar ik zou niet weten hoe je dit punt op tafel brengt...
mazzel
Ik vind het wel wat hebben
Zeg, als je wilt weten hoe het voor een vrouw is om sperma door te slikken, slik dan eens je eigen sperma of nog beter: dat van een vriend door!
enneh, ik vind zelf gewoon normaal sperma van eengezond iemand waar ik van houd niet vies, maar wat ranzig is dan zijn de restjes smegma die onder je voorhuis blijven zitten en de urine-restjes. dat meurt heel erg en daar moet ik van kokhalzen. dus: eerst in bad met die hap!
quote:
op 01-17-2000 om 12:02 PM schreef De Parasiet het volgende:
fur die mädels=
je moet het gewoon proberen...
in je achterhoofd houden- [....]
eeeeeeeeks parasiet!! in je achterhoofd houden? voor of na 't slikken? ik krijg nu al kokhalsneigingen.....
mädel Bix
-------------
Forget love, I'd rather fall into chocolate.
[Dit bericht is gewijzigd door De Parasiet (Datum 22 Januari 2000).]
quote:* Verbal vindt dat De Parasiet haar mond wel overloopt van het pijpen...
je moet het gewoon proberen....
penibele orale fixatie? Het lijkt verdorie wel een reclame van de Bond voor de Pijpenragers
* Verbal gelooft eigenlijk niet dat De Parasiet een meisje is. Noem het mannelijke intuitie.
V
quote:Hee Letterman... moet jij het niet een beetje rustig aandoen? Zo vlak na een vijfdubbele bypass over pijpen praten kan teveel opwinding veroorzaken...
op 01-17-2000 om 03:21 PM schreef David Letterman
Kasta
quote:Ja, maar het gaat even niet over tuinsporten
Heb een keer een meid gehad die een tennisbal door een tuinslang kon zuigen.
quote:Als je er toastjes bij serveert schijnt het best te verteren te zijn
Nog ff over dat smegma-verhaal.
quote:
op 01-17-2000 om 04:23 PM schreef Beatrice het volgende:
Maar daarnaast kan er natuurlijk ook een hele andere reden zijn waarom een vrouw wil dat je even waarschuwt voor je gaat klaarkomen: sperma in je mond krijgen (of je het doorslikt staat er los van) is gewoon NIET VEILIG. En dat kan voor mij een reden zijn om het niet te willen doen.
Helemaal waar Beatrice, maar vergeet niet dat er in het voorvocht ook zaadcellen zitten. Als je het echt veilig wilt doen, zal je dus een condoom moeten gebruiken.
quote:
op 01-17-2000 om 09:18 AM schreef De Parasiet het volgende: je vriendin moet gewoon leren het lekker te vinden !!
quote:
op 01-17-2000 om 03:06 PM schreef De Parasiet het volgende:
je moet het gewoon proberen....
In mijn ogen moet niemand iets op het gebied van sex. Iedereen is daar toch vrij in? Het is geen wijn zeg....
quote:
op 01-17-2000 om 04:01 PM schreef kastanova het volgende:
Nog ff over dat smegma-verhaal.
Ik hou er rekening mee, maar vind dat vrouwen dat ook wel eens vaker zouden mogen doen. Nee, een vrouw heeft geen smegma in haar onderste regionen, maar de heren van down-under weten wel wat ik bedoel...
Wat een "mannen-onder-elkaar-taal" zeg... Als je wilt dat jouw vriendin zich "down-under" ook even lekker opfrist, lijkt het me een goede zaak om daar duidelijk over te zijn. Dit soort vage praat is nou niet bepaald taboedoorbrekend...
Ach, de "vrouwen-down-under" begrijpen wel wat ik bedoel...
quote:Tis kloote ik weet het maar ik kan er net nie bij daar beneden dus ik kan er ook nie over mee praten
op 01-16-2000 om 16:06 PM schreef HiZ het volgende:
1. mannen pijpen beter
------------------
Second place is the first loser!
[Dit bericht is gewijzigd door §erum (Datum 18 Januari 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 18 Januari 2000).]
Maar over de topic: Maakt mij niet zo uit. Komt nog eens bij dat als ze het uit haar mond laat lopen, jij zelf nog wat glibberiger wordt, wat weer extra goed voelt.
Dus als ik aan het lijnen ben niet
Als je echt supergeil bent, maakt de smaak je weinig uit
maar
ik heb wel gemerkt dat er wel degelijk verschil zit in zowel de geur van sperma als de smaak van sperma.....
het is niet altijd lekker......
Volgens mij ,hangt het erg af van de spijzen die de mannen eten...zo kan iemands sperma de ene dag zalig zijn, en de volgende dag is het verse kwakje niet weg te krijgen vanwege de smaak.
Jeetje
ik weet niet of ik deze posting lang laat staan [IMG]i/s/devil.gif[/IMG]
by the way, wat is er in vredesnaam aan de hand met de DEVIL SMILEY van FOK??
[Dit bericht is gewijzigd door QuendaŽ (Datum 31 Maart 2000).]
quote:
op 03-31-2000 om 02:24 AM schreef QuendaŽ het volgende:
Mis hier iets
Als je echt supergeil bent, maakt de smaak je weinig uit
maar
ik heb wel gemerkt dat er wel degelijk verschil zit in zowel de geur van sperma als de smaak van sperma.....
het is niet altijd lekker......
Volgens mij ,hangt het erg af van de spijzen die de mannen eten...zo kan iemands sperma de ene dag zalig zijn, en de volgende dag is het verse kwakje niet weg te krijgen vanwege de smaak.
Jeetje
ik weet niet of ik deze posting lang laat staan
by the way, wat is er in vredesnaam aan de hand met de DEVIL SMILEY van FOK??
Er zijn maar een paar spijzen die de smaak van sperma doen verschillen:
1. Bier en alcohol maken het bitter.
2. Veel chocola geeft het een lekkere, zoete smaak. (schijnt)
Vrolijk pasen!
Grtz,
Meerhoerman.
P.S. Verbal je intuitie heeft gelijk.
quote:
op 03-31-2000 om 11:27 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
2. Veel chocola geeft het een lekkere, zoete smaak. (schijnt) Vrolijk pasen!
Ik heb toevallig nog een schaal chocolade paaseitjes staan. Maar niet lang meer
sad, sad, sad
quote:
op 03-31-2000 om 04:10 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik heb toevallig nog een schaal chocolade paaseitjes staan. Maar niet lang meer
Verras je vriendin!
Grtz,
Meerhoerman.
Voor die piepende muis hier: Wat je zegt ben je zelf.... ik heb nog nooit zo goed in mn vel gezeten en zo hard gelachen als nu!
Ik ben nu in een heeeeeeeel pril stadium met een hopelijk toekomstige nieuwe liefde...
en toen die me zei dat zij WEL slikte, werd ik daar toch wel errug geil van..
het maakt eigenlijk geen flikker uit, maar het zal het idee wel zijn ofzo.
Overigens vind IK orale sex zo mogelijk lekkerder als gewoon neuken...
Mijn god 69'en is the best
kweet niet...tis wel errug intiem....
GODVERDOMME STA IK AL 16 WEKEN DROOG GA IK HIEROVER ZITTEN TIKKEN
* Swetsenegger is ff naar de douche.
Hier wordt sint niet vrolijk van , ik ga maar snel naar een ander forum.....
PEACE
Ik heb trouwens nog nooit een vriendin gehad die het niet deed ... oraal.
(zou niet best zijn als elke man moest wachten totdat hij de liefde van zijn leven ontmoet.)
quote:Met jou kan je praten ...
op 04-03-2000 om 10:16 AM schreef De Parasiet het volgende:
Slikken is een teken van liefde.......
de liefde van een vrouw gaat WEl door het mondje.....
quote:Met jou kan je praten ...
op 04-03-2000 om 11:20 AM schreef §erum het volgende:
[QUOTE]op 04-03-2000 om 10:16 AM schreef De Parasiet het volgende:
Slikken is een teken van liefde.......
de liefde van een vrouw gaat WEl door het mondje.....
[/quote]
Je mag niet praten met volle mond!
People down-under.. humor.. weet het te waarderen als ze slikt, maar is geen noodzaak...
smegma = ROTFLMAO dames en heren, mijn avond is ff heel goed geworden...
Owja mijn aandeel in deze postings.. Kan me nisk schelen, als we er beide maar lol aan hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 17-07-2000 22:36]
Ik zie het probleem niet , gewoon doorslikken en weg is die hap anders weer dat tissue-geblaat.
Maar over down-under...
als mn vriendin geniet, geniet ik ook.
Maar ff scheren wordt door iedere heer wel op prijs gesteld denk ik zo..
Ik vind silkken dus echt supergoor.
Ik heb het wel een paar keer gedaan, kijken wat het is, maar... gatverde!!!
Mijn vriend vond dat slikken wel superlekker, maar de kokhalsende ikke hoefde van hem ook niet!
Gelukkig niet.
quote:Hoe bedoel je "Mijn vriend vond dat slikken wel superlekker..." Bedoel je dat hij ook zijn eigen rotzooi slikt of dat hij het toekijken hoe jij slikt wel superlekker vindt?
Op dinsdag 18 juli 2000 21:05 schreef PluizZzje het volgende:
Nou, even een serieuze reactie dan maar weer es.Ik vind silkken dus echt supergoor.
Ik heb het wel een paar keer gedaan, kijken wat het is, maar... gatverde!!!Mijn vriend vond dat slikken wel superlekker, maar de kokhalsende ikke hoefde van hem ook niet!
Gelukkig niet.
Dan de vraag: als je vriendin je klaargepijpt heeft, zou je haar dan nog vol op haar mond zoenen en of tongen?
Want in mijn opinie is het samen genieten en enkel dingen doen die leuk zijn voor jou en de ander. Hoorde wel eens een gozer zeggen dat als zijn vriendin hem gepijpt had, hij haar niet meer wilde tongen, want hij wilde niet in zijn eigen rotzooi rommelen....kijk, dat vind ik dus een lul!
*duuuuh*
Wat is nou het eerste wat een man antwoord als je het over sex hebt?
Is lekker en geil!
en ja ze doet dat
quote:Leuk om een topic na, bijna, een jaar weer op te pakken!
Op dinsdag 10 juli 2001 20:59 schreef slakkie het volgende:
graz die slikt alles
quote:ter ere van mijn 1 jarig bestaan op fok (ongeveer dan nog 6 dagen)
Op dinsdag 10 juli 2001 23:38 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Leuk om een topic na, bijna, een jaar weer op te pakken!
Het is gewoon zo'n gezeur, gewoon snel wegwerken en dan een slok drank erachter aan. Ik heb ALTIJD wel een fles drinken ofzo staan. Zo'n moeite is het toch ook weer niet, jeez.... ik wil zelfs wel aan het fruit om de smaak te bevorderen....
Tis gewoon, wat de boer niet kent...
quote:Sjonge zeg, wat kortzichtig. Ik vind het zaad gewoon NIET lekker, en slik het dus ook niet door. Of zullen we jou eens iets door laten slikken wat je vies vind onder het motto: "gewoon doorslikken en weg is die hap"
Op dinsdag 18 juli 2000 19:51 schreef Slidingtrancer het volgende:
Mijn vriendin wil dus niet slikken. Ze vindt het wee-ig.....Ik zie het probleem niet
, gewoon doorslikken en weg is die hap anders weer dat tissue-geblaat.
van zulke mannetjes!
* VLEDDERTJE reageert alleen even op deze topic, omdat de laatste post in juli was, verder zeg ik nix....
Is al gezegt.. maar ik geloof dus niet dat de parasiet een vrouw is..
En dan als user icon ook nog eens Semtex nemen.. opzich niet verkeerd, maar ik geloof er geen kloot van...
Of heet je toevallig Kelly ?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |