*nostaligisch wordtquote:
gebroken rijst........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 06:45 schreef Rica het volgende:
*nostaligisch wordt
Dat was echt een leuke editie.
quote:
Hij zat samen met Natte Lee en Linda in bad. Niet meer dan normaal/gezellig dat als die 2 meiden een masker op doen hij ook mee doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:42 schreef style het volgende:
[..]
Zoals hij vandaag zat in bad met dat maskertje op zijn gezicht vind ik ook niet echt normaal hoor.
Highlander!!!!!!!quote:
Gok erop dat nuchtere opa Rob wel weer als eerste wakker zal zijn. Voordat die zijn been aan heeft ben je tig bakjesquote:
Ik denk dat Joost een uitstekende acteur is en dat hij mogelijk ambities heeft in showbizzzland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:21 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge.
* Jojogirl dnekt ook niet dat Joost homo is. Daarvoor vertelt ie veel te oprecht over Brenda.
Ik kan me niet voorstellen dat ie dat acteert.
Ik vind hem een beetje een Rolf Wouters type, of een jonge uitvoering van Carlo Boshard...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost een uitstekende acteur is en dat hij mogelijk ambities heeft in showbizzzland.
Hij zou een goede presentator zijn van een spelletjesprogramma met kinderen
Het entertainen an sich gaat hem moeiteloos af namelijk.
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:16 schreef muizemeis het volgende:
Pfff enorm belangrijk allemaal wie er wel of geen homo is. Vind wel dat sommige mensen hier erg overdreven reageren op Joost, er zijn (gelukkig) massa's mannen die zichzelf goed verzorgen dmv creme en maskertjes enzo. Dat soort mannen vind ik juist stoer want die doen tenminste wat ze zelf willen ipv zich rare "mannen" regeltjes te laten opleggen door hun omgeving.
Imo is Joost de enige echte man daar want hij blijft ziochzelf en laat zich niet gek maken, de rest is zo homofoob als de pest.
Als we Mennoo mogen geloven wilde talpa graag dat iemand een dubberol moest spelen in BB.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is.
Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
Welke twee?quote:
De Brenda die we in de studio zagen was dan dus ook een actrice?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB
Zou je dat verbazen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:40 schreef eborn het volgende:
[..]
De Brenda die we in de studio zagen was dan dus ook een actrice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |