Hummie kiest tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die mensen nu gewoon interessanter zijn dan winnen ze toch??
Wie kiest het volk??
Nu raak je een gevoelig punt!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En alsof Sandy zo interessant was
En tóch...het zou natuurlijk waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:57 schreef scanman01 het volgende:
Wonderbaarlijk hoe dit de bewoners bezig houdt
Sandy is idd helemaal van de aardbodem verdwenen. Dat was wel de beroerdste winnaar ooit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu raak je een gevoelig punt!!![]()
Ik ben nog steeds fan van Sandy maar ik heb haar na BB nooit meer ergens gezien!!![]()
Tuurlijk kan het... Maar als ik de mogelijkheid even in percentages zou mogen uitdrukken, zou ik zeggen dat de kans 5% is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En tóch...het zou natuurlijk waar kunnen zijn
Toen de bewoners het huis inging stond Sandy volgens mij buiten, samen met nog watquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu raak je een gevoelig punt!!![]()
Ik ben nog steeds fan van Sandy maar ik heb haar na BB nooit meer ergens gezien!!![]()
Maar wel imo de lekkerste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sandy is idd helemaal van de aardbodem verdwenen. Dat was wel de beroerdste winnaar ooit.
Nee, geen ogenblik gedacht. Iedereen die de live heeft gezien weet toch dat het een geintje was? Het was mij in ieder geval heel duidelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:59 schreef svann het volgende:
Denken jullie nu écht dat er een homo m/v in zit?
Alleen maar omdat Hummie dat dropt?
Big Brother is controling your thoughts....![]()
Denk het eigenlijk niet. Gisteren werdt ik een beetje meegezogen in de theorieen van de bewoners en op het forum. Denk dat dit gewoon een manier is van BB om de boel eens flink op te schudden en de negatieve aandacht van Tanja af te wenden. Er zit geen homo in dus naar mijn idee op dit moment.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:59 schreef svann het volgende:
Denken jullie nu écht dat er een homo m/v in zit?
Alleen maar omdat Hummie dat dropt?
Dat is één op de twintig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar als ik de mogelijkheid even in percentages zou mogen uitdrukken, zou ik zeggen dat de kans 5% is.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is één op de twintig.
Dus anderhalf op de 13.
Ze zitten met 13 man in het huis en Rob mist een half been dus Rob is de heumeu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |