Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
--
Land:
Plaats:
van / tot wanneer:
Bedrijf / soort werk:
Opleiding:
Hoe heb je het gefinancierd?
Leuke herinneringen:
Minder leuke herinnerigen:
Wat zou je anders doen als je het over mocht doen?
--
Zijn idd al meerder topics van, maar ach:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
--
1)Land:
2)Plaats:
3)van / tot wanneer:
4)Bedrijf / soort werk:
5)Opleiding:
6)Hoe heb je het gefinancierd?
7)Leuke herinneringen:
8)Minder leuke herinnerigen:
9)Wat zou je anders doen als je het over mocht doen?
--
Spanjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
--
Land:
Plaats:
van / tot wanneer:
Bedrijf / soort werk:
Opleiding:
Leuke herinneringen:
--
tnx.
Chiliquote:--
Land:
Plaats:
van / tot wanneer:
Bedrijf / soort werk:
Opleiding:
Leuke herinneringen:
Dank je Dago. http://forum.fok.nl/topic/753576quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:10 schreef Dagonet het volgende:
Niet lullig bedoeld:
Wat zoekresultaten. http://zoeken.fok.nl werkt erg lekker.
Maar UIO zal je vast verder kunnen helpen en het topic verder afhandelen
Niet verplicht, wel gewenst. Stage moet wel in een internationale omgeving zijn en Engels moet de voertaal zijn. Sowieso, als je IBMS gaat studeren lijkt het me logisch dat je niet in NL wilt blijven aangezien de opleiding zo'n internationaal karakter heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef Dizzee het volgende:
hej Public_NME, ik zie dat je IBMS doet. Dan is een buitenlandse stage verplicht nietwaar? Word dat dan allemaal door je school aangeboden en geregeld?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef devzero het volgende:
Is een merge met deze Studeren & stage in het buitenland misschien een idee?
Ik zit inderdaad op de hanze. Ik heb helaas niks meegekregen van een inschrijvingstermijn op de hanze. Ook mijn stagebegeleider heeft hier niks over gezegdquote:Op zondag 11 december 2005 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
Februari ga je ongetwijfeld niet meer redden. Zit je op de Hanze? Daar is de inschrijvingstermijn al verlopen, 21 oktober was die. Visum aanvragen voor de VS duurt ook vrij lang. Neem even contact op met het ISO, mocht je dus op de Hanze zitten.
Voor februari ga je het denk ik niet meer redden aangezien de VS niet het meest makkelijke land is voor een studentenvisum aldus het ISO. Tevens moet je voor de VS een TOEFL test hebben gedaan, deze is verplicht, en die is gegeven op 18 oktober. Ik meende dat hij slechts 1x per jaar wordt gegeven op de Hanze en meerdere keren per jaar in Arnhem, daar is hij ook duurder.quote:Op maandag 12 december 2005 16:33 schreef robbertnl het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad op de hanze. Ik heb helaas niks meegekregen van een inschrijvingstermijn op de hanze. Ook mijn stagebegeleider heeft hier niks over gezegd
Een stage in het buitenland kan ik dus al opgeven? Of zou het bv voor een land als canada makkelijker zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |