ja ontzettend johquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:56 schreef bloodymary het volgende:
Oooohhh, wat is Lieske eigenlijk toch dom!![]()
ik denk dat Liesje niet zoveel nominatie rondes meer gaat overleven; ligt er natuurlijk wel aan met wie ze op de bank zit, dus ze mag wel een beetje gaan nadenken over wie ze zelf nomineert [ gelukkig kan Ralph nu niet meer]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Daar geloof ik nog niet zo in. Ik moet eerst zien of de dames wel echt op Tanja gaat stemmen.
Ze zullen toch wel in de gaten hebben dat het stemmen op Lieske geen zin heeft?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar geloof ik nog niet zo in. Ik moet eerst zien of de dames wel echt op Tanja gaat stemmen.
ja wat hebben ze nu weer voor flut rantsoen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef eborn het volgende:
Roel is aan het midnight snacken zie ik nu pas
Nee, haar IQ!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
Oke is er iemand die heeft meegekregen over de opmerking maat 43 van Lieske.
Is dat haar schoenmaat?
Een olifant vergeet nooit iets. Dus ze zal wel op Lieske stemmen vanwege de 5000 euroquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat Tanja nog op Lieske gaat stemmen, er zijn er een stuk of 8 te noemen die ze eerder het huis uit wil hebben![]()
(maar met Tanja weet je het nooit)
Dan moet, want ik zou geen andere maat weten die daarop aansluitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
Oke is er iemand die heeft meegekregen over de opmerking maat 43 van Lieske.
Is dat haar schoenmaat?
Hoezo nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:01 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Liesje niet zoveel nominatie rondes meer gaat overleven; ligt er natuurlijk wel aan met wie ze op de bank zit, dus ze mag wel een beetje gaan nadenken over wie ze zelf nomineert [ gelukkig kan Ralph nu niet meer]
Haha... jij zet jezelf nu wel gigantisch voor lulquote:
Ik zet m'n geld denk ik toch op Roel, Rob en Mennoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaat de finale tussen Roel, Lieske en Joost.
Ik verwacht ook echt dat Tanja inderdaad gewoon eigenwijs is en voet bij stuk houdt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Een olifant vergeet nooit iets. Dus ze zal wel op Lieske stemmen vanwege de 5000 euro
Ik zeg; óf nog een nieuwe missie voor Lieske met nog meer geld te winnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Een olifant vergeet nooit iets. Dus ze zal wel op Lieske stemmen vanwege de 5000 euro
Ondanks dat Lieske gewoon gewonnen heeft van dé favoriet Roel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld denk ik toch op Roel, Rob en Menno
Nee hoor, ik weet wel dat haar IQ hoger is dan 43, maar ik zit me er soms gewoon zo aan te storen wat voor domme uitspraken zij kan doen. Zij is echt een typerend voorbeeld van het feit dat iemand die studeert niet perse intelligent hoeft te zijn en vice versa.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haha... jij zet jezelf nu wel gigantisch voor lul
Weer een nieuwe naam voor Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:03 schreef eborn het volgende:
[..]
ze was leuk omdat iederen vals tegen haar deed, maar dat is er nu wel zo'n beetje vanaf.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo niet.. Ze heeft Roel zelfs verslagen. Lieske kan rustig iedere week op de bank zitten.
Lijkt me totaal geen risico. Alleen in de finale (als er nog 3 over zijn) gaat het spannend worden.
Zoals het er nu uitziet gaat de finale tussen Roel, Lieske en Joost.
"Ik stem op dezelfde, tot die persoon er uit is, dan weer een andere".quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weer een nieuwe naam voor Tanja![]()
Maar als ze dat doet kan ze dat toch niet recht praten?? (maar ja, dat is met haar hele houding)
Ze heeft wel gezegd: jongen, meisje, jongen enz, maar het zou haar juist goed doen om daar vanaf te stappenBuik heeft toch ook ergens in dat lichaam wel gevoel
Ze kan het nu gewoon niet maken om weer op Lieske te stemmen
![]()
Soms moet je risico's nemen! No pain, no gainquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks dat Lieske gewoon gewonnen heeft van dé favoriet Roel?
Menno is de volgende exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |