Hai PalinGquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:57 schreef PalinG het volgende:
*gebruind binnenwandelt*
Zoooow, even een groooote limonade inschenken en dan eventjes de 'krant' erbij om terug te lezen wat ik gemist heb. Is er weer iemand weg / wie is genomineerd? Hoe is het met Dido en Roel? Heeft Tanja weer gedreigd te vertrekken? Is de homo nou al bekend? Heeft iemand Rob al geslagen met zijn benen?
Cuall, Sanne, Gert, Roache_, Cynix, APK, FL, etc... Wat waren wat jullie betreft de hoogtepunten de afgelopen 10 dagen?
Vrouwen mogen altijd met de billen bloot hoor van mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PalinG![]()
Ja mijn hoogtepunten ga je ik je niet vertellen hoorje denkt toch niet dat ik hier met mijn billen bloot ga
![]()
Doe mij maar een bakkie![]()
Pardon, ik bedoelde Linda. Nee, die vlieger is niet opgegaan, tegen iemand als Roel moet ik het toch echt afleggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
Heb je een vakantievriendinnetje genaamd Ingrid gehad?
Zo, het weekend van Roache is ook begonnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef Roache_ het volgende:
Ik vond het wel stoer van Linda dat ze zonder blikken of blozen toegaf dat ze Roel aan z'n gerief had geholpen, dat was een van de hoogtepunten BB-gewijs wat mij betreft. Dat verlaagt ook meteen de drempel voor mij, dus ik zal binnenkort eens een boekje opendoen wat ik allemaal met Gert heb uitgespookt in de garderobe (niet alleen dit jaar hoor). De nieuwe openheid, waarom ook niet?
ik heb een rookworst meegenomen van de Hema en kan die nou nergens meer vinden?!?!?!![]()
![]()
Nee ik ben er nog hoor Schatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:03 schreef Roache_ het volgende:
Hoe later op de avond des te schoner het volk, toch Cuall? (Of zit ik tegen mezelf te lullen?)
In de vroege vooravond nog snel naar de Super de Boer gerend voor die rookworst, had net zo goed even de brug over kunnen fietsen om 'm uit de klauwen van Cuall te grissen, en had precies op tijd m'n dampende bord boer'nkool met rookw'rst op schoot. Maar eerlijk gezegd is die vrijdagavonduitzending toch ook gewoon een flop? Beelden van herhalingen van eerder gebeurde herhalingen van woensdag? Ja doei, en dan maandag weer een terugblik op vrijdag en een teaser wat er op dinsdag (=werkelijk zaterdag) is gebeurd. Ammehoela!
Vroeger, ja vroeger toen was het wel anders!! (Toch? Toen was er toch ook een weekend-uitzending?? Met al die vrijgekomen time-slots bij Talpa moet er toch wat te regelen zijn?)
Enfin, iemand een biertje? Wijn? Tenslotte, aldus Gert, is mijn weekend begonnen. Dat klopt, en ik ben in een gulle bui dus maak er gebruik van zou ik zeggen. Doet Gert tenslotte ook.![]()
Maakt niet uit, we schrijven je gewoon opnieuw in, ik ben allang vergeten dat je steeds zo lelijk tegen mij deedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:13 schreef PC eend het volgende:
Alleen voor leden...
Ik weet niet of ik nog wel lid ben
Roache zou jij daar even naar willen kijken
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we schrijven je gewoon opnieuw in, ik ben allang vergeten dat je steeds zo lelijk tegen mij deed![]()
pakt pc eend VOL op de bek![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef Roache_ het volgende:
Lieve PC Eend, kijk lekker zelf even in het register, ben ik je bitch of zo? Moet jij niet geruimd worden trouwens? Hoe durf je buiten je hok!!
Cuall, kreeg je die worst makkelijk het bochtje om? Ik vind ze altijd zo stug die van de Hema...
[afbeelding]
Kijk eens wat een potteuze port!
ROACHE_ weet jij waar het vergrootglas ligt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om
Maar ok zou jij even naar mijn lid willen kijken![]()
Hmmmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
ROACHE_ weet jij waar het vergrootglas ligt?
Wil je me ff helpen zoeken, mijn ogen worden er niet beter op, zelfs met een leesbril kan ik niks vinden
Je ego is niet je pik, leer dat nou eens gevederde gek!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm
Er was mij verteld dat het het grootste lid uit Groningen Amsterdam was![]()
Oud groen blaadje meldt zichquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
Van mij mogen er troouwens best wel eens wat nieuwe leden worden aangetrokken, ik hou wel van een groen blaadje
I hear you sister!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
Van mij mogen er troouwens best wel eens wat nieuwe leden worden aangetrokken, ik hou wel van een groen blaadje
Wil jij me lid zienquote:
Meidquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:48 schreef Anzjie het volgende:
Jezus..
Als je dan toch op de grond ligt, tast dan meteen even de vloer af op zoek naar het lid van....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
van blijdschap van haar kruk afvalt
Ja laat maar es zien dat lid van jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil jij me lid zien
Die bijziende kan hem niet vinden
Ik ben zo blij,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Als je dan toch op de grond ligt, tast dan meteen even de vloer af op zoek naar het lid van....![]()
Hai Anzjie, wat springen jij Cuall lekker, krijg er zowat een grand mal van....![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:52 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Ja laat maar es zien dat lid van je
Ik hoopte meer op een diazepam-klisma, maar ach, je kan niet alles hebben. Ik ga echter wel naar bed, veel springplezier en geluk met het vinden van Eend's cloaca. Doei!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben zo blij,
[afbeelding][afbeelding]
duwt snel een depakine spuit in Roache_ achterste
Trustquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:01 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een diazepam-klisma, maar ach, je kan niet alles hebben. Ik ga echter wel naar bed, veel springplezier en geluk met het vinden van Eend's cloaca. Doei!
En we springen ook zo mooi synchroonquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben zo blij,
[afbeelding][afbeelding]
duwt snel een depakine spuit in Roache_ achterste
Werkt dat dan, als je dat anaal inbrengt? Ach jij zult het wel weten, je bent vroeger immers verpleegster geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:01 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een diazepam-klisma, maar ach, je kan niet alles hebben.
Ja wat wil je dan dat hij hier stuiptrekkend af moet worden gevoerd naar het ziekenhuis. Kan er ook niks aan doen dat hij er duf van wordtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:04 schreef Anzjie het volgende:
[..]
En we springen ook zo mooi synchroon![]()
Wat doe je nu? je jaagt Roache_ weg met je rare spuiten!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
je bent vroeger immers verpleegster geweest.![]()
lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef cuall het volgende:
[..]
inschrijving geregeld heeft
Hai teamleadneem een bakkie
![]()
* verheugt zich op vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
Hier wordt 's middags thee genuttigd, met een koekje.![]()
En 's avonds wordt hier gevuilbekt en gefistfuckt .
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef Gert het volgende:
Hier wordt 's middags thee genuttigd, met een koekje.![]()
En 's avonds wordt hier gevuilbekt en gefistfuckt .
Ik ben bewust nog niet over de kelder begonnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Gertjuh, jaag die jonkies nou niet gelijk weg
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben bewust nog niet over de kelder begonnen.
Ik zeg niks..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |